Voiko rottinkikalusteet säilyttää talvella lasitelulla parvekkeella?
Eipä tunnu myyjätkään tietävän. Kokemuksia?
Rottinkikalusteiden säilytys?
6
4216
Vastaukset
- Anni
Itselläni on nyt 2 talvea ollut rottinkikalusteet lasitetulla parvekkella. Tyynyt olen kuitenkin pitänyt sisällä ja katsonut, että tavarat eivät ole ihan parvekkeen reunassa (ettei lumipöly pääse niiden päälle lasin raoista.)
- RotRot
Eikö lämpötilan- ja kosteudenvihtelut aiheuta yhtään halkeilua. Sitä olen itse pelännyt.
- RotRot
Ohjeeksi annetaan sumuttelu vedellä.
Teettekö muut niin? - timpuri
on ihan hyvä paikka kun tosiaan ei suoraan talvella lumi pääse , nimittäin home on se pahin mikä rottinkiin iskee, ei niinkään halkeili koska kuivuus taas saattaa tehdä sen. Vedellä sumuttaminen on myös ihan ok, varsinkin jos aurinko pääsee koko ajan porottaa ...
- RotRot
Tästä oli varmasti apua monelle.
- "Myyjä"
pahinta Rottingille on kuivuus. Talvella patterilämmitteinen sisätila on kaikkein pahin, eli mieluummin parvekkeellakin kuin sisällä rutikuivassa ilmastossa. Aurinko kuivattaa, eli mieluusti peitettynä.
Luonnon materiaalit toimii vähän niinkuin ihmisenkin iho/nahka: tarvitsee sopivan kosteustilan ja tarvittaessa käsittelyä.
Jotkut rottinkikalusteet voi käsitellä mm huonekaluöljyllä (tai vastaava) kevyesti.
Hyvä, paksu oikei kuivattu ja valmistettu Rottinki kestää hyvinkin eri olosuhteita.
Katso vaikka http://www.bellart.fi/ ja sohvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995