Mikä on tämänpäivän ikkuna ja ovi asentajan palkka?
Olen ollut näissä hommissa nyt 5 vuotta ja tehdään parina 10kpl päivässä alusta loppuun,saneerauspuolella.
Saan 16e/h ja kiinostais tietää teenkö näitä töitä puoli ilmaiseksi. Osaan kaikki työvaiheet itsenäisesti.
Minkälaista palkaa saatte näistä töistä? Teettekö urakalla vai tuntihommina?
Ikkuna ja ovi asentajan palkka?
4
492
Vastaukset
- Anonyymi
9 €/tunti olisi oikeampi määrä työstä, jota apinakin voisi tehdä. Eli alottaja on pahasti ylipalkattu!
- Anonyymi
Firma vois rokottaa vähä enempi pokaa, niin liksat nousisi?
- Anonyymi
Ammattinsa osaavat ikkuna-asentajat tekevät urakalla. Samat kaverit laskuttavat mahdollisista lisätöistä 35,00/h alv 0%, eli sun palkka työntekijänä on ihan jiirissä.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Mitä tarkoittaa (ihan jiirissä?)
Kiinostaisi tietää paljonko voisi pyytää urakkahinnaksi jos alan tekemään urakkahinnoittelulla?
Työ tapa itselläni on sellainen että en pidä taukoja, vaan juoksen koko työpäivän vaikka tuntihommina teenkin.
Sen takia tuo palkkaus mietityttääkin että paljonko näistä hommista maksetaan muille ja paljonko voin pyytää jos alkaisin tekemään urakalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614297
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373120Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452287
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52049- 221974
- 1881831
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941526Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368