Mies ottaa kyllä yhteyttä

Anonyymi

Jos on kiinnostunut. Tämä sulle tiedoksi.

119

2291

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen ei odota yhteydenottoa jalat ristissä vuodesta toiseen. Tiedoksi tämä sulle.

      • Anonyymi

        Odottaa jos on miehelle uskollinen. Muuten ei.


      • Anonyymi

        lopeta sä toi höyläämine


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa täällä kommunikoivan mielipiteet.

      • Anonyymi

        Asenne kohdillaan. Täysin samaa mieltä. 😅


      • Anonyymi

        No mä en edes odota kenenkään random miehen yhteydenottoa, en kaipaa ketään miestä enkä ole mitenkään edes ihastunut kehenkään.

        Ap:n heitot on kuin onkimista, jos joku tarttuisi siimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en edes odota kenenkään random miehen yhteydenottoa, en kaipaa ketään miestä enkä ole mitenkään edes ihastunut kehenkään.

        Ap:n heitot on kuin onkimista, jos joku tarttuisi siimaan.

        Samanlaisia palstalahnoja kaikki naiset täällä. Laihduttaisitte ... edes!


    • Anonyymi

      Tuo on totta.

      • Anonyymi

        No, kun ei välttämättä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kun ei välttämättä ole.

        Heh


    • Anonyymi

      Mies otti yhteyttä

      • Anonyymi

        Aloitus olikin sellaiselle tarkoitettu, johon mies ei halua pitää mitään yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus olikin sellaiselle tarkoitettu, johon mies ei halua pitää mitään yhteyttä.

        Älä sitten vastaa tai sano että älä pidä yhteyttä, äläkä täällä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten vastaa tai sano että älä pidä yhteyttä, äläkä täällä valita.

        Harvalla on munaa siihen. On todella raukkamaista anonyyminä kirjoitella tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvalla on munaa siihen. On todella raukkamaista anonyyminä kirjoitella tuollaisia.

        Monilla naisilla on enemmän "munaa" kuin miehillä, siis henkisessä ja moraalimielessä. "Munaton" uliuli -mies on kyllä ihan järkky kumppanina. Siinäpä naisesta tulee helposti suhteen "mies" tai johtaja ja moraalinen selkäranka ja moraalinvartija. En kyllä jaksaisi tuollaista ollenkaan: suhde neitimiehen kanssa, jolle pitää opettaa perusasioita. Kyllä minä ainakin haluan miehen, joka pystyy ottamaan sen miehen paikan ihan kaikin tavoin ja jolle sen ilomielin antaa sen paikan. Sellaisille miehille terkkuja, jos palstalla sattuu sellaisia liikkumaan. ;) ;) ;O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvalla on munaa siihen. On todella raukkamaista anonyyminä kirjoitella tuollaisia.

        Onhan se paljon helpompi uhriutua kun vaan sanoa mitä on mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus olikin sellaiselle tarkoitettu, johon mies ei halua pitää mitään yhteyttä.

        Onko vaikeaa blokata, siis estää numero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se paljon helpompi uhriutua kun vaan sanoa mitä on mieltä

        Ei pakosti viitsi ottaa yhteyttä vaikka kaipaisi kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus olikin sellaiselle tarkoitettu, johon mies ei halua pitää mitään yhteyttä.

        EI SINUA SAA PUHELIMELLA KIINNI ANNA NUMERO NIIN SOITAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvalla on munaa siihen. On todella raukkamaista anonyyminä kirjoitella tuollaisia.

        Hiljaa


    • Anonyymi

      Tämä sulle tiedoksi. Entä jos se onkin oma miehesi😵
      Myös tämä tiedoksi. Minä en ainakaan tarvitte miehiä, jotka on samaa kalipeeria kuin sinä, enkä toistaiseksi muutenkaan.

    • Anonyymi

      Mies ottaisi jos olisi yhteystiedot,ei löydy numeroa ei mitään joten pirun vaikeaa.Ja uskokaa ei todellakaan löydy yhteystietoja.

    • Anonyymi

      Puss ❤️‍🔥

    • Anonyymi

      Harvemmin pullea ja punainen kiinnostaa miehiä 😆

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi

        Ai niinkuin tomaatti ☺ Tomaatit ovat hyviä.


      • Anonyymi

        Niin varsinkin kun sinä et ole mies. Eikö ukko anna vai mikä kismittää? Kyllä pienet ja punaiset saavat.


      • Anonyymi

        Eikö se punaisen pään sisältö ole tärkein, että jos pää on täynnä törkyä niin ei se naamaa varsinaisesti kaunista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se punaisen pään sisältö ole tärkein, että jos pää on täynnä törkyä niin ei se naamaa varsinaisesti kaunista

        Minä kerroin ihmiselle että minua kiusattiin koko ikäni sen takia kun punastui. Nyt sama ihminen kiusaa sitten siitä. Nice. 👍 Tyylikästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerroin ihmiselle että minua kiusattiin koko ikäni sen takia kun punastui. Nyt sama ihminen kiusaa sitten siitä. Nice. 👍 Tyylikästä!

        *punastun


    • Anonyymi

      Juuri näin, ja mies joka ei ole kiinnostunut, ei ota yhteyttä. Kyllä tämä oppi 1.0 for dummies on mennyt ohimolohkoon poltinraudalla.

    • Anonyymi

      Ehkäpä kaikkein hyödyllisintä olisi kertoa tämä kohteelle itselleen?

      • Anonyymi

        en kuule etee yhtaan mitaan


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta.

    • Anonyymi

      Ei välttämättä. En itse uskalla ja olen mies eli meni nyt vähän metsään. Tiedoksi nyt tämäkin.

    • Anonyymi

      Riippuu miehestä ja tilanteesta ja iästä.

    • Anonyymi

      Nämä kirjoitukset ovat parhaita. Totuus ei pala edes helvetissä.

    • Anonyymi

      Kyllä mä sen tiedän. Varsinkin, kun olen tehnyt sen helpoksi. Eli hän ei ole kiinnostunut minusta. Ikävä kyllä tää tieto ei poista mun ihastusta.

      • Anonyymi

        Et sinä ketään väkisin saa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ketään väkisin saa!

        Sulla on pakko olla älyssä vikaa kun vastasit tuollaiseen noin. Sivusta.


      • Anonyymi

        Näin minäkin tiedän, silti ihastus ei unohdu. T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on pakko olla älyssä vikaa kun vastasit tuollaiseen noin. Sivusta.

        Tuollainen inttäminen ei ole tervettä, oikeassa olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin tiedän, silti ihastus ei unohdu. T

        niinhan se kylla on mina muistan sinut niista ajoista kun me erottiin silloin joskus sen viimeisen kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinhan se kylla on mina muistan sinut niista ajoista kun me erottiin silloin joskus sen viimeisen kerran

        Millos tällanen tapahtui?


      • Anonyymi

        siis mita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ketään väkisin saa!

        Saapas kun ottaa väkisin eikä kysele, niin kuin Afgaanin maan uudet kasvatit tekee kohta Joensuussa


    • Anonyymi

      Mies ottaa kyllä yhteyttä...
      ellei ole liian ujo...
      tai jos naiken ei ole antanut ymmärtää mitään...

    • Anonyymi

      Kenelle sulle? No ei varmasti ota vaikka rakastaisi yli kaiken. Syynkin tiedän.

    • Anonyymi

      Mitä sinäkin miehistä tiedät poikanen? Et niin mitään. Miehissä on rohkeita kuten naisissakin. Ja miehissä on arkoja kuten naisissakin. Palstalla ollaan me arkajalat ja muutama narsissi (=aloittaja).

    • Anonyymi

      Silloin kun nämä aloittajan tapaiset kirjoittelijat laittaa tunnisteita, selviää että he kuvittelevat jonkun kaivanneen täällä 20-vuotta omaa miestään ja siksi kirjoittelevat näitä. Älkää ottako näitä sairaimpia aloittajia tosissanne. Jos tuo olisi joltain mieheltä naiselle niin siinä olisi tunnisteita. Tuo on mustasukkaisen kiusausyritys.

    • Anonyymi

      Miten niin? Taas näitä nenänkaivajien höpinöitä.
      Mies on kuten nainenkin. Osa arkoja, osa ei.
      Kumpi vaan voi ottaa yhteyttä. Se on sitä tasa-arvoa ja toisesta välittämistä.

    • Anonyymi

      Joku taas haluaa sunnuntai iltaansa jotain sisältöä, vaikka sitten negatiivisen kautta. Eli toisinsanoen itse voi henkisesti huonosti, älkää ruokkiko tätä enempää.

      • Anonyymi

        Niinpä, kannattaisi varmaan aloittajan huolehtia vaikka omista saamisistaan kun sitä johonkin toiseen projisoi. Ei ole jonkun niin tuntemattoman syy, jolle ei voi tulla edes henkilökohtaisesti porisemaan ajatuksiaan, että suksi ei ns luista


    • Anonyymi

      Mustaa ja valkoista. Ei ole noin yksinkertaista. Voi olla esteitä ottaa yhteyttä, kaikkea taivaan ja maan väliltä ja silti olla hulluna toiseen. Nyt en esteillä tarkoita varattuna olemista.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen pakkomielle sulla on mua kohtaan. Jätä rauhaan.

      • Anonyymi

        En minua vaan jonkun muun. Herätys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minua vaan jonkun muun. Herätys!

        *Et minua vaan jne.


      • Anonyymi

        Tämä on kamalaa, Oletko sanonut sen suoraan?


      • Anonyymi

        Kuvittelet siis tuhoavasi jonkun näillä sekavilla raapusteluillasi ja saat mielentyydytystä kun saat jonkun kommentin päähän, että no nyt minä sitten menin ja tuhosin. Kaikkea sitä lukee.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mies ottikin yhteyttä - palstalla. Parempi sekin kuin ei mitään. Tiedän nyt että molemmat haluaa. Nyt pitää vaan löytää reitti hänen luo täältä labyrintista.

      • Anonyymi

        Ripaus päättäväisyyttä ja hyppysellinen uskallusta. Ei se muuta vaadi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ripaus päättäväisyyttä ja hyppysellinen uskallusta. Ei se muuta vaadi.

        Saat sen kuulostamaan helpolta noin. Ei ole helppoa, jos on ensin sotkeuduttu labyrintin hämähäkin verkkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sen kuulostamaan helpolta noin. Ei ole helppoa, jos on ensin sotkeuduttu labyrintin hämähäkin verkkoihin.

        Olet oikealla polulla, et joudu labyrintin vartijan pataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikealla polulla, et joudu labyrintin vartijan pataan.

        Labyrintin jälkeen seuraa aavikkokokeet 🤭 eikä nyt puhuta Armista 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikealla polulla, et joudu labyrintin vartijan pataan.

        Onko sillä patakin? Arvasin tuon. Ehkä tästä selvitään jotenkin kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ripaus päättäväisyyttä ja hyppysellinen uskallusta. Ei se muuta vaadi.

        tiedatko mita muá varsin jannittaa mita se sun kaveris taas keksiikan sanoa kun se minut nakee


    • Anonyymi

      Mies ei aina uudelleen ja uudelleen ota yhteyttä vaikka olisi kiinnostusta ja rohkeuttakin. Mies voi kerran ottaa yhteyttä, ja jos nainen leikkii tavoittamatonta, ei selkärankainen mies jää toistuvasti ruinaamaan, vaan pallo jää naiselle.

      • Anonyymi

        Sori vaan mut kyllä se pallo on pelialueen ulkopuolella pöpelikössä kun palstalla vaan pölistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori vaan mut kyllä se pallo on pelialueen ulkopuolella pöpelikössä kun palstalla vaan pölistään.

        Tää oli hyvä, sai nauraa.. Pöpelikössä näköjään monta palloa tällä jengillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä, sai nauraa.. Pöpelikössä näköjään monta palloa tällä jengillä.

        Niitäkö ne valkoiset munat pellolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitäkö ne valkoiset munat pellolla?

        Luultavasti.


    • Anonyymi

      No kaikkiin ei voi ottaa yhteyttä, vaikka haluais. Mutta kyllä kai hätä keinot keksii siihenki, jos tahtoa riittää. Ja sen yhteydenotonki voi kyllä vielä kämmätä monella tapaa hermostuksissaan.

      • Anonyymi

        Ja se johon otetaan yhteyttä voi myös kämmätä toisen yhteydenoton lähinnä tyhmyyttään. (sivusta kommentti)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se johon otetaan yhteyttä voi myös kämmätä toisen yhteydenoton lähinnä tyhmyyttään. (sivusta kommentti)

        Mut luoja, ei tällei voi ajatella? 😂 Otin yhteyttä ja sain pakit. Mut ehkä hän silti on kiinnostunut? Pitää olla aikamoinen masokisti ja todella paljon irti maan pinnasta, että vielä sen jälkeen, kun toinen sanoo ei kiitos, kääntäisi sen niin, että kyllä sitä varmaan kuitenkin kiinnostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut luoja, ei tällei voi ajatella? 😂 Otin yhteyttä ja sain pakit. Mut ehkä hän silti on kiinnostunut? Pitää olla aikamoinen masokisti ja todella paljon irti maan pinnasta, että vielä sen jälkeen, kun toinen sanoo ei kiitos, kääntäisi sen niin, että kyllä sitä varmaan kuitenkin kiinnostaa...

        Niinpä. Ei on ei aina, vaikka olisi vain kaveruudesta kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se johon otetaan yhteyttä voi myös kämmätä toisen yhteydenoton lähinnä tyhmyyttään. (sivusta kommentti)

        kuule mulla on sellainen tunne että se minut tietais mutta kun se ei tieda minun sukunimeä onneksi


    • Anonyymi

      Tarve siis olla ilosta soikeana kun mies ottaa yhteyttä.
      Tarviipas vähän harjoitella iloisuuden ilmeitä näiden tankoa koloon miesten yhteydenottojen kans.

      • Anonyymi

        Olisiko esim peukku automaattivastayksena hyvä? Yleensä tietyntyyppisille ihmisille kannattaa kai vastata johdonmukaisesti samalla tavalla ja joskus jopa samalla mitalla ja nyt en puhu kikkelikuvista.


    • Anonyymi

      Päätän itse mitkä viestit palstalla omin. Sua en omisi edes huonona päivänä.

    • Anonyymi

      Ei ota jos on ujo, ja aikaa on kulunut. Kaikki eivät ole vain luonnostaan röyhkeitä, että laittaisivat kikkelinkuviaan, jos on kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Vaikutat tosi tyhmältä nainen, kun teet samoja aloituksia kerta toisensa jälkeen vain kiusataksesi jotain naista, jonka henkilöstä olet vieläpä erehtynyt.

      • Anonyymi

        Amen, tässä illan parhain ja tarkin tulkinta. Ei ole aloittajan elämäntilanne ilmeisesti ratkaisevasti muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen, tässä illan parhain ja tarkin tulkinta. Ei ole aloittajan elämäntilanne ilmeisesti ratkaisevasti muuttunut.

        ei kuule ole itten millaan tavalla kavin asken hakemassa laakkeet ja ainoa asia mika minua taalla suunnattomasti haititsee on kun kaikki huutaa


      • Anonyymi

        kuinka niin


    • Anonyymi

      Ja ketä nämä palstalla kaipaavat miehet sitten on? Naisiako taas?

      • Anonyymi

        Ehkä sinäkin joku päivä pääset kärryille, alkuun vaikka siitä, että naisena esiintyvät miehet tai siis oikeammin yksi, ei ole ainoa pöhköpää tällä palstalla, aloittaja on liittynyt seurakuntaan tummaan


      • Anonyymi

        kuule ei noi kiinnosta mina mihinkaan suuntaan


    • Anonyymi

      Aah ap on niitä itselleen puhujia 😇

      Voi sua poloa ap, eikö mies ole ottanut sinuun yhteyttä? Ja etkö meinaa millään uskoa, että se on ohi? Kyllä se siitä.

      Nyt ku vielä oppisit kohdistaan itseesi nuo omat neuvosi niin maassa olisi rauha.

    • Anonyymi

      Mitäs luulet naisen tekevän? Ihan kuten moni mieskin. Kirjoittelee palstalle kun ei tiedä toisen tunteista. Sinä ap olet täällä ainoa, joka tietää toisen tykkäävän. Me muut ei tiedetä.

    • Anonyymi

      Tietysti ottaa, jos on seksin tai seuran puutteessa ja vähän kiinnostunut.
      Rakastunut mies ei ota tuosta vaan. Hänellä on enemmän menetettävää.

      • Anonyymi

        Siinäpä se totuus tulikin.


      • Anonyymi

        Rakastunutkin pystyy varmaan käsittelemään tunteitaan terveellä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastunutkin pystyy varmaan käsittelemään tunteitaan terveellä tavalla.

        Odotahan kun itse joskus rakastut. Tule sitten kommentoimaan noin naiveja.


    • Anonyymi

      Ei aina mene noin. Voi olla ujo tai muuten epävarma toisen tunteista. Sitten kun on kerran oltu kunnon keskusteluissa, niin tilanne onkin ihan toinen. Silloin kynnys on ylitetty ja eteen päin meneminen on helppoa, jos toinen on vain kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Ei uskalla jos nainen on vaan niin ihana.

    • Anonyymi

      Liika ujous estää ja kohta joku toinen, rohkeampi ottaa ja vie.

    • Anonyymi

      Renttu, röyhkeä ja rontti. Tunkeileva. Nuo toimii.

      Kutkuttelevaa tosin on se, kun naiset eivät saa sitä toivottua yhteydenottoa ja toisen miehen psykopaattisessa kainalossa teennäisen emotionaalisen yhteyden hoksattuaan herääkin se toivo siitä aidosta yhteydestä, katse taukoamatta fokusoituneena.

      Sitten kun tajuavat ettei se olekaan sosiaalisesti sopivaa, katse vedetään sivuun. Tosin noin 5-10sek liian myöhään. Mutta silloin se ihastuksen kohde jo tietää, kenen kanssa ko. nainen mielessään seuraavan taikka edelliskerran rakasteli, vaikka haaravälissä olikin - ja tuleekin aina olemaan - ne muut.

      Parasta minulle ei ole suinkaan se himontäytteinen nautinto. Parasta on se, kun naiset oivaltavat, ettei psykopatia/narsismi olekaan se maksimit. Sille en osaa hintalappua laittaa.

      Elämän koko syvyys on upeaa. Oli kyseessä tällaiset perusoivallukset, taikka lakkaamatta rukoilu.

      • Anonyymi

        Aika kuvaavaa että puhut naisista monikossa.
        Kaatajat kaataa naisia, jos ei muualla niin ainakin mielikuvituksessaan. 😄


      • Anonyymi

        Onko se lakkaamatta rukoilu sitten jeesinyt sinua noissa..ongelmissasi?


      • Anonyymi

        Kyllä rakastelu on nin hyvää että kenenkään oivallukset ei tule mielen todellakaan.
        Sulla se on vasta nro 2. Oivalluskiksi nro 1...olet mailman ensimmäinen sorttiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kuvaavaa että puhut naisista monikossa.
        Kaatajat kaataa naisia, jos ei muualla niin ainakin mielikuvituksessaan. 😄

        taalla on hyb´va kirjoitella mutta kerro mulle mikä ihmeen kyselytynti sinulle aina valilla tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se lakkaamatta rukoilu sitten jeesinyt sinua noissa..ongelmissasi?

        rn ole nyt pariin paivaan syönyt lounasta ollenkaan ja hyvin olen parjannyt viimeksi kun kavin vaaalla niin painoi71 kg rli en siis paljon mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rakastelu on nin hyvää että kenenkään oivallukset ei tule mielen todellakaan.
        Sulla se on vasta nro 2. Oivalluskiksi nro 1...olet mailman ensimmäinen sorttiasi.

        rulet milta sinusta tuntuu mulla on varmaan musta takki paalla kun mina tulen


      • Anonyymi

        Melko häikäilemättömän ja laskelmoivan miehen kirjoitus.
        Surullista, mutta silmiä avaavaa.

        Kiitos tästä!


      • Anonyymi

        sanon sulle boo


    • Anonyymi

      Asia selvä! Hyvä tietää miksi yhteydenottoa ei ole tapahtunut.

      • Anonyymi

        ei rosiaanksáan ole kaikki on aivan ennallaan en tieda uskallanko menna sinne puhelin kauppaan enaan kun jupe on sinne soittanut ja sanonut että minä en tarvitse uutta puhelinta ja toinen murheeni on etta kaytko sina sitten toissä kun olen siella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei rosiaanksáan ole kaikki on aivan ennallaan en tieda uskallanko menna sinne puhelin kauppaan enaan kun jupe on sinne soittanut ja sanonut että minä en tarvitse uutta puhelinta ja toinen murheeni on etta kaytko sina sitten toissä kun olen siella

        pitkan parisuhteen salaisuus pitka pinna ja yhteista tekemistä


      • Anonyymi

        Onko se yhteydenotto mennyt oikeaan osoitteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se yhteydenotto mennyt oikeaan osoitteeseen?

        Hyvä

        Voin jättää sen asian sulle

        Kulti


    • Anonyymi

      Ollappa nuori ja ihastunut.. On vaikeaa.

    • Anonyymi

      Otti joo valitettavan pitkään joka päivä. Selvisi, että on naimisissa. Soitin vaimolle. Eipä ota enää ainakaan meistä kumpaankaan yhteyttä, kun on estetty kaikista mahdollisista viestintävälineistä Xp

    • Anonyymi

      Meijän prouvva kyl hoitaa putkimiehet.

    • Anonyymi

      Entä jos on jäänyt monen naisen loukkuun

    • Anonyymi

      Et kai sinä oikeasti tule tämän ikäiselle naiselle kertomaan mitä miehet tekee ja missä? Ihan naurettavaa tekstiä.

    • Anonyymi

      Tämä tieto ollut selvä jo aika usean vuoden ajan.

    • Anonyymi

      Luojan kiitos. Saan olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Kun tekee mieli pillua, niin mikä ei voi estää miestä ottamasta yhteyttä naisiin!

      huom naisIIN :D

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe