Palaisin takaisin menneeseen jos voisin ja

Anonyymi

kertoisin koko totuuden kaikesta. Olen pahoillani. 😟

79

2541

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Kaikella on tarkoituksensa.

    • Anonyymi

      Ei se mitÀÀn tiesin kyllÀ ettÀ millainen olet. Olisi pitÀnyt silloin perua ne toisen treffit niin kuin meinasin. Ei sinusta koskaan mitÀÀn hyviÀ fiiliksiÀ jÀÀnyt. Kaikki vaan yhtÀ paskaa alusta loppuun. Paska reissu mut tulipa tehtyÀ.

      • Anonyymi

        No millainen se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millainen se oli?

        EpÀtodellisen uunoa tyydyttÀÀ elÀmÀnjanoaan utelemalla trolleilta anonyymipalstalla asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millainen se oli?

        Riippuu ihan kenestÀ puhutaan. Kaikkihan ne sellaisia olivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millainen se oli?

        Oikeasti en ole koskaan pÀÀssyt toisille treffeille. EnsimmÀisen jÀlkeen alkanut seurustelu yleensÀ. EttÀ nÀin.


    • Anonyymi

      Eikö totuuden voi kertoa edelleen?

    • Anonyymi

      Totuuden vien mukanani mullan alle

    • Anonyymi

      SiitÀ vaan

    • Anonyymi

      MinkÀ totuuden?

      • Anonyymi

        Sen mitĂ€ hĂ€n ei tiedĂ€ mutta muut tietÀÀ. đŸ€«


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen mitĂ€ hĂ€n ei tiedĂ€ mutta muut tietÀÀ. đŸ€«

        Se ettÀ rakastat hÀntÀ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen mitĂ€ hĂ€n ei tiedĂ€ mutta muut tietÀÀ. đŸ€«

        KyllÀ tietÀÀ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen mitĂ€ hĂ€n ei tiedĂ€ mutta muut tietÀÀ. đŸ€«

        MitÀ hÀn ei tiedÀ?


    • Anonyymi

      Ei kosketa

    • Anonyymi

      Horo

      • Anonyymi

        Olet vÀÀrÀssÀ


      • Anonyymi

        Oletko horottelija koskaan edes harkinnut terapiaa tai vaikka edes sitÀ, ettÀ menet sanomaan pÀin naamaa sille ihmiselle jota niin kovin vihaat kun hieman keinottomalta tuntuu tuo arkesi


    • Anonyymi

      Turhaa höpinÀÀ.

    • Anonyymi

      HÀn on ilmeisesti kuollut, koska et voi enÀÀ kertoa?

      • Anonyymi

        en uskalla kirjoittaa paljon kun kone tilttaa taas


    • Anonyymi

      Ai se et sulla on se nainen? Aavistelin sitÀ alusta saakka. Intuitio ei petÀ. SitÀ ihmettelen miksi oletit mun menevÀn halpaan.

      • Anonyymi

        Piiri pieni pyörii
 đŸ€­


      • Anonyymi

        MitÀ sitten? On sullakin se mies!


    • Anonyymi

      Lesboja

    • Anonyymi

      MitÀ jÀtit kertomatta?

    • Anonyymi

      Ei se vielÀ ole liian myöhÀistÀ ja jos muut jo tietÀÀ niin todennÀköisesti hÀnkin.

    • Anonyymi

      Ja koko loppuelÀmÀsi tulet kokemaan hÀpeÀÀ, ellet kerro. Valitsetko ikuisen hÀpeÀn vai vapautuksen?

    • Anonyymi

      EihÀn sillÀ ole vÀliÀ, vaikka et kerro koska hÀn ei varmaan ole enÀÀ kuvioissa juuri sen vuoksi, ettÀ tietÀÀ salaisuutesi.

    • Anonyymi

      EttÀ pidit minua pilkkanasi kaikki nÀmÀ vuodet? TiedÀn.

    • Anonyymi

      Se ettÀ et nÀhnyt minussa ihmisarvoa kuten ei kukaan muukaan? Ei hÀtÀÀ, tiedÀn sen jo.

    • Anonyymi

      No joo, kyllÀhÀn mua sillon alussa vÀhÀn mietityttikin ettÀ mistÀ oikein oli kyse, mutta jotenki sen sitte vaan jÀtti sikseen ja siirty itekki johonki outoon moodiin. Joten ei sillÀ ole enÀÀ vÀliÀ, tÀmÀ tÀytyi vaan nyt elÀÀ lÀpi, jokin vaati sitÀ.

      • Anonyymi

        Tuollaisen aloituksen menit sitten omimaan. Kyse oli siitÀ ettÀ rakastuin. Ei mistÀÀn muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisen aloituksen menit sitten omimaan. Kyse oli siitÀ ettÀ rakastuin. Ei mistÀÀn muusta.

        Ja muut tietÀÀ tÀmÀn muttei hÀn ketÀ rakastat... ..


    • Anonyymi

      Voit olla hiljaa edelleen. Voit pitÀÀ asian sisÀllÀsi lopun elÀmÀn. Voit pÀÀttÀ hÀnenkin puolesta. MitÀ luulet sen tekevÀn itsellesi? Tukahdettuja tunteita maton alla, ja sen vangiksi jÀÀminen. Ahdistusta? Kaipausta? Katumusta vuosienkin pÀÀstÀ?

      Tai sitten voi kertoa asian sellaisena kun se on. Antaa hÀnen pÀÀttÀÀ onko kiinnostunut vai ei, ja kertoa mikÀ elÀmÀntilanteensa on. Myöhemmin tiedÀt, ettÀ teit mitÀ voit eikÀ jossittelulle ole tilaa.

    • Anonyymi

      Ei sulla ole mitÀÀn anteeksi pyydettÀvÀ multa.
      En tiedÀ totuutta enkÀ saa koskaan tietÀÀkÀÀn.
      ElÀn loppuelÀmÀni siinÀ kÀsityksessÀ, ettÀ rakastit mua.

      • Anonyymi

        ei minun tunteet ole sinua kohtaan heikentyneet yhtaan mutta enAS SINA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minun tunteet ole sinua kohtaan heikentyneet yhtaan mutta enAS SINA

        En, assina pysty? / Vai toinen on assi, minkĂ€ "kaikki muut”paitsi hĂ€n itse, tietÀÀkin?

        Ei aspergeri mikÀān niin kummallinen juttu ole. Tunnen kyllÀ heitÀkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, assina pysty? / Vai toinen on assi, minkĂ€ "kaikki muut”paitsi hĂ€n itse, tietÀÀkin?

        Ei aspergeri mikÀān niin kummallinen juttu ole. Tunnen kyllÀ heitÀkin.

        Ja Àskeinen kommentti sivusta.


    • Minusta on kiva kuulla totuuksia myöhemminkin vaikka satuttaisi alkuun. Totuus parantaa haavoja lopulta nopeasti. Ei ole kellekÀÀn liian myöhĂ€istĂ€ koskaan.

      • Anonyymi

        Arvostan myös rehellisyyttÀ ihmissuhdeasioissa. Ihmissuhteet on joskus tosi vaikeita. On jotain mikÀ liimaa kiinni. Mutta jotain myös, joka ei tunnu oikein hyvÀltÀ. MitÀköhÀn siinÀ vÀlissÀ on tapahtunut, mietiskelen vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan myös rehellisyyttÀ ihmissuhdeasioissa. Ihmissuhteet on joskus tosi vaikeita. On jotain mikÀ liimaa kiinni. Mutta jotain myös, joka ei tunnu oikein hyvÀltÀ. MitÀköhÀn siinÀ vÀlissÀ on tapahtunut, mietiskelen vain.

        VÀhÀn erimieltÀ. Ihmissuhteet on helppoja jos rakastaa. Jos rakkaus puuttuu toiselta puolelta, sitten menee vaikeaksi.


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        VÀhÀn erimieltÀ. Ihmissuhteet on helppoja jos rakastaa. Jos rakkaus puuttuu toiselta puolelta, sitten menee vaikeaksi.

        No niinpÀ. Tai ei muuten kykene tasapainoiseen suhteeseen.


    • Anonyymi

      Millon se mennyt oli?

    • Anonyymi

      Ei sillÀ ole mitÀÀn vÀliÀ, tiedÀnkö totuuden sinusta mies!
      Koska en olisi voinut, sinua rakastaa kuitenkaan.
      SillÀ jossain menee raja tekemisten suhteen, liittyen omaan elÀmÀÀn ja jossain menee raja myös siinÀ mitÀ, voi tehdÀ toiselle ihmiselle.
      Rakkaus tarkoittaa kokonaisvaltaista vÀlittÀmistÀ ja huolenpitoa toisesta ihmisestÀ.
      Minulle rakkaus tarkoittaa enemmÀn ja ihan jotain muuta kuin koskaan sinulle!
      Joten unohda ja elÀ elÀmÀsi yksin, niiden ihmisten kanssa, jotka ymmÀrtÀvÀt sinua.
      MinÀ en tule, kuulumaan elÀmÀÀsi koskaan.

      • Anonyymi

        Niin se teki mulle, sulle ja kuinkahan monelle muulle myös? Luuli etten tiedÀ niistÀ muista, tiesin kyllÀ.


    • Anonyymi

      Kerro hÀnelle, ei tÀÀllÀ.

    • Anonyymi

      TiedÀn jo ettet koskaan tuntenut samoin. Ei sitÀ erikseen tarvitse enÀÀ sanoa.

      • Anonyymi

        KyllĂ€ tunsin samoin. IkĂ€vĂ€ on tĂ€llĂ€kin hetkellĂ€ todella kova😱


    • Anonyymi

      Takamus on valtava

      • Anonyymi

        Se leviÀÀ kun meisseli maistuu enemmÀn kuin tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se leviÀÀ kun meisseli maistuu enemmÀn kuin tarpeeksi.

        MinÀ kun luulin, ettÀ Brasiliaan asti pitÀÀ mennÀ.


    • Anonyymi

      Isot tissit

    • Anonyymi

      Suloinen koko olemus. Se on siinÀ.

    • Anonyymi

      MistÀ kaikesta? Kenelle? Jos tietÀÀ, ettÀ toista kohtaan on tehty jotain vÀÀrÀÀ ja pahaa ja kohde ei itse sitÀ tiedÀ, se tulee kertoa, olipa siinÀ itselle millaiset seuraukset tahansa. TÀmÀ koskettaa etenkin niitÀ, jotka ovat harjoittaneet vÀÀryyttÀ toista kohtaan. Vastuu teoista on aina tekijöillÀ. Vastuu kertomisesta on myös sivustaseuraajilla.

      • Anonyymi

        En minÀkÀÀn nÀille teatraalisille ulinoille juuri arvoa antaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minÀkÀÀn nÀille teatraalisille ulinoille juuri arvoa antaisi

        Onpa omituinen tapa kÀÀntÀÀ vakava asia "teatraaliseksi ulinaksi". Tuosta viestistÀsi paistaa juurikin se vastuuntunnottomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa omituinen tapa kÀÀntÀÀ vakava asia "teatraaliseksi ulinaksi". Tuosta viestistÀsi paistaa juurikin se vastuuntunnottomuus.

        EipÀ minun tarvitse hoitaa omaatuntoani parkumalla jostain asiasta, mille en aio tehdÀ muuta kuin voivotella netissÀ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EipÀ minun tarvitse hoitaa omaatuntoani parkumalla jostain asiasta, mille en aio tehdÀ muuta kuin voivotella netissÀ

        En nyt tiedÀ, keneen viittaat viestillÀsi. Jos meni aloittajalle tai jollekin syystÀ, ok. ItsellÀni ei kyllÀ ole omallatunnolla yhtÀÀn mitÀÀn. LÀhinnÀ rohkaisin tuolla viestillÀni niitÀ, joilla on (ja paljon).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedÀ, keneen viittaat viestillÀsi. Jos meni aloittajalle tai jollekin syystÀ, ok. ItsellÀni ei kyllÀ ole omallatunnolla yhtÀÀn mitÀÀn. LÀhinnÀ rohkaisin tuolla viestillÀni niitÀ, joilla on (ja paljon).

        Ookoo.


    • vedĂ€nkö turpaan

      • Anonyymi

        Saattaisi olla aiheellista tehdÀ niin tietylle ihmiselle jos "meteli" jatkuu vielÀ. Mutta ei konkreettisesti lyömÀllÀ vaan jollain muulla tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisi olla aiheellista tehdÀ niin tietylle ihmiselle jos "meteli" jatkuu vielÀ. Mutta ei konkreettisesti lyömÀllÀ vaan jollain muulla tavalla.

        onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisi olla aiheellista tehdÀ niin tietylle ihmiselle jos "meteli" jatkuu vielÀ. Mutta ei konkreettisesti lyömÀllÀ vaan jollain muulla tavalla.

        EhkÀ joku tekaistu diipadaapasyyte olisi paikallaan? Jos on itse varastanut vaikka naapurin lapselta lapion, niin vaikuttaa vÀhemmÀn varkaalta jos sanoo, ettÀ teidÀn piltti nÀytti minulle kieltÀ ja teen lasun tai vastaavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisi olla aiheellista tehdÀ niin tietylle ihmiselle jos "meteli" jatkuu vielÀ. Mutta ei konkreettisesti lyömÀllÀ vaan jollain muulla tavalla.

        Onpa jÀrkyttÀvÀÀ kielenkÀyttöÀ palstalla. Itse ainakin vahvasti suosittelen kaikkia tunnustamaan omat tekonsa, jos tunnustettavaa on. Suosittelen myös erittÀin vahvasti ilmoittamaan poliisille hÀmÀrÀhemmoista, jos sellaisista tietÀÀ. MikÀÀn ei ole parempaa kuin laulaa poliisille asiasta ja tehdÀ poliisin kanssa yhteistyötÀ. SitÀ tulen ainakin itse tarvittaessa tekemÀÀn nyt ja jatkossa tarpeen mukaan. Suukkoja Suomen poliisille! ;) ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa jÀrkyttÀvÀÀ kielenkÀyttöÀ palstalla. Itse ainakin vahvasti suosittelen kaikkia tunnustamaan omat tekonsa, jos tunnustettavaa on. Suosittelen myös erittÀin vahvasti ilmoittamaan poliisille hÀmÀrÀhemmoista, jos sellaisista tietÀÀ. MikÀÀn ei ole parempaa kuin laulaa poliisille asiasta ja tehdÀ poliisin kanssa yhteistyötÀ. SitÀ tulen ainakin itse tarvittaessa tekemÀÀn nyt ja jatkossa tarpeen mukaan. Suukkoja Suomen poliisille! ;) ;)

        P.S. SehÀn ei tosiaan ole vasikoimista, jos rikoksen uhri itse kertoo kaiken, (minkÀ tietÀÀ) itseen kohdistuneista teoista ja ihmisistÀ, jotka niitÀ tekevÀt/ovat tehneet. Kaikilla poliiseilla ei kuitenkaan ole vÀlttÀmÀttÀ kykyÀ ymmÀrtÀÀ monimutkaisia asioita eikÀ vÀlttÀmÀttÀ edes halua selvittÀÀ, mikÀ siis palautuu heikkolahjaisuuteen, vÀlinpitÀmÀttömyyteen ja viran huonoon hoitoon, jopa virkatehtÀvien laiminlyöntiin. Olen silti sitÀ mieltÀ, ettÀ parasta on aina tarvittaessa kertoa poliisille ihan kaikki. SitÀ varten se poliisi on olemassa ja virkaan asetettu. Se on sitten viranomaisten vastuulla, jos eivÀt tutki eivÀtkÀ halua hoitaa työtÀÀn hyvin. Onneksi sellaisiakin on, jotka ne työtehtÀvÀnsÀ hyvin.

        Terveisin, laulavainen ihminen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EhkÀ joku tekaistu diipadaapasyyte olisi paikallaan? Jos on itse varastanut vaikka naapurin lapselta lapion, niin vaikuttaa vÀhemmÀn varkaalta jos sanoo, ettÀ teidÀn piltti nÀytti minulle kieltÀ ja teen lasun tai vastaavaa

        Niin tai sitten tavoitteeksi (taas) ikuinen hiljaisuus nerokkaassa aivoriihessÀ. Sellaisesta on sikÀli helppo pÀÀstÀ selville jos on ollut ikÀÀnkuin paikalla ja se vaikuttaa kyllÀ kÀytökseen, suhtautumiseen ja vaistoihin loppuelÀmÀn.


    • Anonyymi

      Onko sairautesi palannut takaisin?

      • Anonyymi

        nyt mina kylla sanon teille etta hui hai saanko jatkaa vielaruokalistaani lisaksi syön vaaleaa vaaleaa leipÀÀ kahvia jobka kanssa tarvitsee kahvia ja sokeria nyt tuli kaikki


    • Anonyymi

      evvk 😂

      • Anonyymi

        EletÀÀn vain nyhetkeÀ

        SiinÀ kaikki


    • Anonyymi

      Onko se mies löytÀnyt toisen?

    • Anonyymi

      Pettynyt

      Olen samaa mieltÀ kanssasi asiasta.

    • Anonyymi

      Mene eteenpĂ€in. ÄlĂ€ roiku ihmisen asioissa jotka ei sulle kuulu.

      • Anonyymi

        EnÀÀ.


    • Anonyymi

      Auz

    • Anonyymi

      "Palaisin takaisin menneeseen jos voisin ja"

      Ota taikaluvut esiin kellon ajan mukaan. 11:11, 12:34, 22:22 sekÀ syntymÀaikasi mukaan lukien. Kun tietty aika tulee, toivo reippaasti jotain toivettasi ja odota jatkossa mielenkiintoista.

    • Anonyymi

      MinĂ€ taas olen tosi tosi pahoillani, jos minun ilmaisemista asioista on tullut jollekin paha mieli ja epĂ€uskodefenssit pÀÀlle. Se on ollut varmasti raskas kokemus❀

    • Anonyymi

      MikÀ nyt olikaan se totuus AP?

    Ketjusta on poistettu 16 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. MielessÀni vielÀkin T

      Harmi ettÀ siinÀ kÀvi niinkuin kÀvi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ. Toivottavasti löydÀt sopivan ja hyvÀn
      IkÀvÀ
      26
      1346
    2. NellietÀ Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypÀtÀ ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. NÀhtÀiskö ylihuomenna taas siellÀ missÀ viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyÀ, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. TehdÀÀn taas sitÀ meidÀn salakivaa.
      IkÀvÀ
      2
      1194
    5. SinÀkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystĂ€ katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ÀÀneen siinĂ€ se nyt meni😅😅... Lis
      IkÀvÀ
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, nÀin sen nÀimme. On helppo luvata kehareille, eikÀ ne ymmÀrrÀ,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lÀhes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lĂ€hes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljĂ€ JyvĂ€skylĂ€n Outlaws MC:n jĂ€sentĂ€ vangittu: "MÀÀrĂ€t p
      JyvÀskylÀ
      42
      1167
    8. Housuvaippojen kÀyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan kÀyttÀmÀÀn vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiÀ. Tuntuu, ettÀ ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. HyvÀÀ yötÀ ja kauniita unia!

      TÀytyy alkaa taas nukkumaan, ettÀ jaksaa taas tÀmÀn pÀivÀn haasteet. Aikainen tipu madon löytÀÀ, vai miten se ÀrsyttÀvÀ
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdÀ lepakkopöntön. TietÀÀkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössÀ Žvai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe