Sattupa taas kerrankin, ettet huomannu, että viereisellä kaistalla onkin turbo supra.. Älä menetä yöunias, vaikka jäit, kun kylätienviitta.. Kyllä naurettiiin kotona, et mihinkähän hävis poitsun ego nytten.... Sori vaan.. kuljet perässä. Käännä se lippa eteenpäin ja ole, kuin mies. Ja kerro, jos kaikki takavalot ei pala meillä... ; )
Bemari poitsu.
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miu ukollain on suihkumoottor samara kuulehan sie priha jos sie viivalle haluut ni tuuppa rantakyllää ni iikori kyykyttää siun japsiromun lavalla hää onnii sellane mies että usuttaa vielä meijän suven siun kimpuus
- Anonyymi
Luulenpa, että lähes 100%:lla varmuudella Supra-kuskillakin oli lippalakki taaksepäin.
- Anonyymi
Luulenpa, ettei mitään Suprakuskia ollutkaan. Tod.näk. ei myöskään bemaria. Oli vain (ja on varmaan edelleen) muuan mielenhäiriöinen reppana, joka purkaa turhautumistaan tällä sivustolla.
- Anonyymi
Mitä aloitus kertoo aloittajasta ??
- Anonyymi
Sitä mietin itsekin. Luuleekohan olevansa jotenkin parempi tai turvallisempi autoilija?
Muutenkin nämä paikkakunnan pukukoodipellet naurattavat muotivinkkeineen. Eli pätääkö lippa olla eteen- vai taaksepäin. Entä puvun kauluksen pituus, paidan ylänappi auki, muotivärit muutenkin?
Taitaa olla jotain Huuko Possia koko konkkaronkka ja pohjimmaisena jäkäti-jäk.
- Anonyymi
Molemmille teille säälittäville keskosille, niin supra- kuin bemaripojullekin tiedoksi että tie ja liikenne ei ole mikään kiihdytys- ja kilparata.
Siinä pelissä voi mennä paitsi ajokortti, mutta myös henki itseltä taikka toisilta, jopa täysin viattomilta. - Anonyymi
Ainakin kahdelta suprabemaristilta lähtenyt taas kortti joensuussa viikonoppuna:
116 kmh 60 alueella ja 169 kmh 100 alueella.
Hyvä poliisi! Lisää vaan, noita paukapäitä tuntuu valitettavasti riittävän. - Anonyymi
Melekonen palikka tuo ketjun aloittaja...
- Anonyymi
Varsinainen palikoiden palikka
- Anonyymi
Pa-likka.
- Anonyymi
Minulla on mankissa tehoilman putsari. Keulii ihan sikana, jalat maassa.
- Anonyymi
Minulla on tehokalsarit. 6 hevosvoimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tehokalsarit. 6 hevosvoimaa.
Ei varmaan, jos funderpaumista saa 3 HP:tä lisää. Pierubokseresita Max 0.5hp/2nm
- Anonyymi
Isänkö turbo subralla sait leikkiä yleisellä ajoradalla, luulisi noin pinkeellä iskälle olevan varaa kustantaa kersalleen yksityinen kiitorata??
- Anonyymi
Eli.. Osui ja uppos.. "smile"
- Anonyymi
Onneksi et osunut, mutta upota joutaisit. Täysin aivoton tyyppi jolla ei pitäisi olla autoa eikä ajokorttia. Yleinen, liikennöity tie EI ole mikään kilparata. Tajusitko?
- Anonyymi
Aloittaja vaikuttaa niin tyhmältä että tuskin edes itse tajuaa olevansa tyhmä...
- Anonyymi
Pöteröllä suprajohteet oikosessa, sattuuhan näitä oikosulkuja ja viäriä alotuksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662