https://yle.fi/uutiset/3-12080946?origin=rss
Hyvin tehty. Kannattaa muuttaa pohjoiseen luonnon keskelle.
Hesalainen muutti Rovaniemelle, kun Helsingissä kaadetaan rakentamisen tieltä puita
5
117
Vastaukset
Kaupunkilaisen luontosuhde on usemmiten vääristynyt, cityvihreillä yleisesti.
- Anonyymi
Anni Sinnemäki (vihreät) Helsingin kaupunkisuunnittelusta vastaava apulaiskaupunginjohtaja.
Ei ole kumma, että Helsingin luonto on tuhottu ja tuhotaan lisää kun vihreä vastaa suunnittelusta.
- Anonyymi
Kuka nytäällä Stadin Mogadishussa viihtyy. Oikea päätös lähtee pois.
- Anonyymi
Jos katselee joskus Foxin Lapin poliisit sarjaa, loppuu Lappiin muuttohalukkuus siihen. On sen verran kahelia porukkaa sielläpäin.
- Anonyymi
Helsinki on maan saastuttavin paikka, vaikka propakantaa laskevat toisin hesasta.
Turhaa kasvatettu Helsinkiä noinkaan suureksi, se maksaa paljon muulta maalta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398