Nainen kyselee

Anonyymi

Haluaisin tietää kuka se mies on joka kirjoitti että olet kaunis nainen mutta sinulla on rumia arpia.
T:arpinen

49

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on Heli T miehes

      • Anonyymi

        Ei kyllä se joku mies on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se joku mies on.

        T mies niinhän mä sanoin sulle Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se joku mies on.

        En ole mikään Heli enkä tunne ketään T miestä.


    • Anonyyminä kyselet 🤔

      • Anonyymi

        Niin se mies varmasti tietää nimeni kun tiesi arpenikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se mies varmasti tietää nimeni kun tiesi arpenikin.

        On niitä arpia muillakin Suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä arpia muillakin Suomessa!

        On mutta aika vähän kuitenkin ja sinä olet juuri se tunnistan sut kirjoituksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä arpia muillakin Suomessa!

        Voisitko kuvitella olevasi sen naisen kanssa vaikka hänellä sattuu arpia olemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta aika vähän kuitenkin ja sinä olet juuri se tunnistan sut kirjoituksestasi.

        No et kyllä tunnistanut!


      • Anonyymi

        Tyhmää tulla vastaamaan kun et ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se mies varmasti tietää nimeni kun tiesi arpenikin.

        Okei 🤔. Mitä muista murehtimaan mitä ne puhuu ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta aika vähän kuitenkin ja sinä olet juuri se tunnistan sut kirjoituksestasi.

        Vähän? Lapsellinen olet, täällä otat itseesi moisen kommentin. Anonyymisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän? Lapsellinen olet, täällä otat itseesi moisen kommentin. Anonyymisti.

        En ota itseeni miksi kerrot asian jos et halua häntä löytää älä sitten tule kirjoittelemaan tunnisteellisesti kun et häntä oikeasti halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota itseeni miksi kerrot asian jos et halua häntä löytää älä sitten tule kirjoittelemaan tunnisteellisesti kun et häntä oikeasti halua.

        Voi sinua. Tuo oli ensimmäinen kommenttini, vailla tunnisteita, olen sitäpaitsi nainen itsekin ja kommentoin vain. Huomaatko, että tunnistelusi meni kohdallani ihan metsään.

        Tottakai olet ottanut itseesi, et olisi muuten tällaista aloitusta tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Tuo oli ensimmäinen kommenttini, vailla tunnisteita, olen sitäpaitsi nainen itsekin ja kommentoin vain. Huomaatko, että tunnistelusi meni kohdallani ihan metsään.

        Tottakai olet ottanut itseesi, et olisi muuten tällaista aloitusta tehnyt.

        En tykännyt huonoa kommentista.
        Mitä ihmettä tulet vastaamaan aloitus on miehelle kana-aivo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykännyt huonoa kommentista.
        Mitä ihmettä tulet vastaamaan aloitus on miehelle kana-aivo.

        Kommentoin. Tämä on keskustelupalsta.


    • Anonyymi

      Taitaa olla keskustelun aiheet tälläkin palstalla aika vähissä kun suurin osa on provoja jotka käsittelevät ulkonäköä tyyliin, olet lihava, ruma, et osaa puhua etkä kävellä oikealla tavalla, äänikin on hirveä, jalat ovat liian ohuet tai paksut, hiukset on vääränlaiset, kasvot ovat arpiset ja väärän malliset, pää on liian iso jne. Näillä ei ole mitään tekemistä kaipauksen kanssa joka on tämän palstan päätarkoitus. Tällä menolla tältä palstalta häviää ne viimeisetkin kävijät jos ei ole jo hävinnyt. Kuka haluaa tällaista arvostelua ja ilkeilyä käydä lukemassa ? Ei kukaan.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä kirjoitit niin kun sulle ei mikään näytä käyvän. Häpeätkö kirjoituksiasi vai halusitko vain ilkeillä?


      • Anonyymi

        Sivusta/ samaa ihmetellyt itsekin. Nykyisin ei uskalla edes vastata mihinkään kun tulee heti kuraa niskaan. Palstan henki on huonontunut selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta/ samaa ihmetellyt itsekin. Nykyisin ei uskalla edes vastata mihinkään kun tulee heti kuraa niskaan. Palstan henki on huonontunut selvästi.

        Ihan turhaa käännät oman arvostelusi minua vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä kirjoitit niin kun sulle ei mikään näytä käyvän. Häpeätkö kirjoituksiasi vai halusitko vain ilkeillä?

        "Tunnistit" hänetkin, joka vain sivudta ihmettelee "ikävä-palstan" henkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaa käännät oman arvostelusi minua vastaan.

        Minkä ihmeen arvostelun? Sivusta kommenttini alussa tarkoittaa etten ole aloittaja, enkä kirjoittanut tähän ketjuun muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tunnistit" hänetkin, joka vain sivudta ihmettelee "ikävä-palstan" henkeä.

        En tunnistanut mutta tottakai sanot olevasi joku muu koska häpeät kirjoitustasi. Sietääkin hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnistanut mutta tottakai sanot olevasi joku muu koska häpeät kirjoitustasi. Sietääkin hävetä.

        Mitä kirjoitustani häpeän?

        Olen nainen ja kommentoin vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kirjoitustani häpeän?

        Olen nainen ja kommentoin vain.

        Koita muistaa mitä aloitus koskee ja mitä mies aikaisemmin kirjoitti.


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitit. Samaa mieltä 👍

    • Anonyymi

      Melko reppanaa, jos täällä otat itseesi. Aika hel vetin monella suomalaisella naisella on arpia.

      Huono itsetunto?
      Tyhmä mies kirjoittaa rumista arvista. Elämä jättää arpia, se miten arpiisi suhtaudut, on pääsi sisällä.

      • Anonyymi

        Kuule minä hyväksyn omat arpeni miehelle ne arvet ongelma on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule minä hyväksyn omat arpeni miehelle ne arvet ongelma on.

        Ja johtopäätöksen teit sillä perusteella, että joku täällä kirjoitti arvista, 100% varmasti koski sua🤭


    • Anonyymi

      Voi vi**u mitä pa**an jauhantaa. Eikö tällä palstalla ole muuta kirjoitettavaa kuin miltä itse tai toinen näyttää ? En ole kohdannut koskaan täydellistä naista, virheitä on ollut kaikissa, mutta ei tulisi mieleenkään kirjoittaa niistä tänne julkiselle palstalle. Siirryn jatkossa muualle someen. En jaksa näitä idiootti juttuja enää lukea. Kaipaamaani naiseen tulen ottamaan yhteyttä irl lähiaikoina. Hän ei täällä huuhaa palstalla olisi ollut kuitenkaan. Morjens.

      • Anonyymi

        Ei kyllä hänen kommenttinsa oli ihan fiksu.

        Sun pitäis tajuta, että jos mies sanoo että olet kaunis nainen, mutta sulla on rumia arpia, että sellainen mies on idiootti. Ja jos sun mielestä on ok ja hyväksyttävää että kaivattusi sanoo niin palstalla, niin sulla on itsetunto ihan metsässä. Asia kannattaa korjata ennen kuin vedät puoleesi jonkun psykopaatin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä hänen kommenttinsa oli ihan fiksu.

        Sun pitäis tajuta, että jos mies sanoo että olet kaunis nainen, mutta sulla on rumia arpia, että sellainen mies on idiootti. Ja jos sun mielestä on ok ja hyväksyttävää että kaivattusi sanoo niin palstalla, niin sulla on itsetunto ihan metsässä. Asia kannattaa korjata ennen kuin vedät puoleesi jonkun psykopaatin.

        Minun itsetunnossa ei ole mitään vikaa hänessä on kirjoitti hän jotain muutakin siihen itse muistaa mitä. Ja samapa tuo mitä mies kirjoittaa koska emme koskaan mene yhteen.


    • Anonyymi

      Odota, mä taidan lähteä sun perässä, en menetä yhtään mitään ...

    • Anonyymi

      👋 * vilkuttaa *

      • Anonyymi

        Ihan turhaan yrität ottaa yhteyttä jos tulet liian lähelle niin vedän turpaan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan yrität ottaa yhteyttä jos tulet liian lähelle niin vedän turpaan sua.

        Ehkäpä sillä miehellä oli muita syitä lempata sut kuin arvet. Oot melko vastenmielinen, aggressiivinen akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sillä miehellä oli muita syitä lempata sut kuin arvet. Oot melko vastenmielinen, aggressiivinen akka.

        Ei hän minua niin hyvin tunne että voisi muiden syiden takia lempata.
        Miten voi lempata jos mitään ei edes ole alkanut?
        Luuletko todella että rumat samat saavat minut lämpenemään.
        Pysy vaan mahdollisimman kaukana minusta.
        Pärjään ilman sinua vallan mainiosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän minua niin hyvin tunne että voisi muiden syiden takia lempata.
        Miten voi lempata jos mitään ei edes ole alkanut?
        Luuletko todella että rumat samat saavat minut lämpenemään.
        Pysy vaan mahdollisimman kaukana minusta.
        Pärjään ilman sinua vallan mainiosti.

        Olen nainen ja hetero.

        -ed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja hetero.

        -ed.

        Ole vaikka riikinkukko ei jaksa toistella yhtä ja samaa. Kiusahan se on pienikin kiusa.


    • Anonyymi

      Joku ei tykkää arvista, joku ei tykkää kommenteista, joku uhoaa lähteä, mutta ketä kiinnostaa😂.
      Kattelkaa omia napoja vaan.

    • Anonyymi

      Et sina vastaustesi perusteella kovin sisäistä kauneutta hehku.

      • Anonyymi

        Yks hailee mitä olet mieltä.


    • Anonyymi

      Siinä sanottiin myös, että tuo nainen on mukava ihminen. Onkohan tän ketjun vastaukset mukavia muiden mielestä?

      • Anonyymi

        No ei ole 😄


    • Anonyymi

      Että semmoiset provoukon päiväunet tällä kertaa 😂

    • Anonyymi

      Kehut kauniiksi ja sitten kerrot naisen arvista. Mihin oikein tähtäät tällä aloituksella? Mitä ne kenenkään arvet sulle kuuluu? Anna olla ihmisten rauhassa. Mies sivusta, jota naisen arvet ei kyllä haittaa.

      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen tollo.
        T:arpinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen tollo.
        T:arpinen

        Oletko varma toinen tollo?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe