Aloin hiomaan saunaa uudella hankkimallani hiomakoneella. Siitä piti motoneitin myyjän mukaan hiontapölyt mennä pussiin, jonka liitin lujalla teipillä putken päähän. Nyt kuitenkin ei sinne pussiin mitään pölyjä mennyt vaan se kaikki roina tuprusi ulos siitä hiomapaperin alta tai jäi saunan lauteille. Mitä voi asialle tehdä? Onko tää normaalia? Käyttöohjeessa ei ollut mitään tästä sanottu.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Lakkaa lauteet tai ruuvaa niiden päälle kuparilevy loppuu se pölinä.
- Anonyymi
" Mitä voi asialle tehdä?"
Voi ainakin tehdä aloituksen tänne Suomelle !- Anonyymi
Ja jos ei ui ainahan sitä voi vastata itse itselle kuten näillä elämästä syrjäytyneillä nettipeikoilla tapana on.
- Anonyymi
Kannattaisiko asiasta reklamoida myyjälle?
- Anonyymi
Mitä jos pölynimurilla ottaisit ne pölyt pois lauteilta?
Paljon helpompaa kuin lähteä valittamaan asiasta. - Anonyymi
Ei kannata hioa koska sen jälkeen altapäin ruuvattujen laudelautojen ruuvit polttavat persuuksia.
- Anonyymi
Pahimmillaan vitjamalliset kivespussit palaa vesirakkuloille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505