ria.ru kertoo kuinka mustaihoista DJ:tä Flavio on hakattu Venäjän Volgogradissa koska Flavio kieltäytyi laittamasta baarin kävijän käskemän musiikkikappaleen, kertoo rikostutkimuslaitos GU MVD Volgograd.
Kävi niin, että minä seisoin soittamassa yhdessä kaupungin mestoista ja yhtäkkiä joku törkeästi käski:
- Hei, sinä, laita tää soimaan
Flavio: "Jäbä, sun täytyy tchekata sun käyttäytymistapojasi. En laita sun trekki, minulla ei ole sitä, enkä halua..".
Vieras alkoi töniä.
Tässä välin sanoin jotakin ylimääräistä.
Hän löi minua ja minä löin häntä takaisin.
Hän heitti minua. Minä makasin lattialla.
Kertoi DJ.
Vieras jatkoi vesipiipulla lyömistä päähän.
DJ sai aivotärähdyksen ja meni sairaalaan.
Tapahtuneen jälkeen baarin omistaja kertoi sulkevansa baarin, koska hänellä ei ollut mahdollisuutta tehdä töitä, eikä ole tahtoa sen jälkeen mitä tapahtui, päivätettiin Instagrammissa.
Dj Flavio on Instagrammissa kanssa.
Mustaihoinen DJ hakattiin Volgogradissa
Anonyymi
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873647
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1881436- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.322999- 45907
- 96879
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os79874Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852