ria.ru kertoo kuinka mustaihoista DJ:tä Flavio on hakattu Venäjän Volgogradissa koska Flavio kieltäytyi laittamasta baarin kävijän käskemän musiikkikappaleen, kertoo rikostutkimuslaitos GU MVD Volgograd.
Kävi niin, että minä seisoin soittamassa yhdessä kaupungin mestoista ja yhtäkkiä joku törkeästi käski:
- Hei, sinä, laita tää soimaan
Flavio: "Jäbä, sun täytyy tchekata sun käyttäytymistapojasi. En laita sun trekki, minulla ei ole sitä, enkä halua..".
Vieras alkoi töniä.
Tässä välin sanoin jotakin ylimääräistä.
Hän löi minua ja minä löin häntä takaisin.
Hän heitti minua. Minä makasin lattialla.
Kertoi DJ.
Vieras jatkoi vesipiipulla lyömistä päähän.
DJ sai aivotärähdyksen ja meni sairaalaan.
Tapahtuneen jälkeen baarin omistaja kertoi sulkevansa baarin, koska hänellä ei ollut mahdollisuutta tehdä töitä, eikä ole tahtoa sen jälkeen mitä tapahtui, päivätettiin Instagrammissa.
Dj Flavio on Instagrammissa kanssa.
Mustaihoinen DJ hakattiin Volgogradissa
Anonyymi
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055583- 835047
- 1394446
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492843
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102364Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966