Kuinka yleistä on, että mies antaa persettä naiselle?

Anonyymi

Viitaten melkein samalla otsikolla olevaan keskusteluun. Niin, osa miehistä odottaa tai edellyttää naiseltaan peppuseksiä. Mutta miten on, kuinka moni heistä antaa/antaisi vastaavasti oman perseensä naisensa käsiteltäväksi?

Ja ei, mulla ei ole mitään peppuseksiä vastaan. Kunhan vain kaikki tapahtuu vapaaehtoisesti ilman painostusta, niin antaa mennä vaan.

18

2458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan liian harvoin

    • Anonyymi

      Biin theer, dan thät, got thö orgasm!

      Suosittelen.

    • Anonyymi

      Jos naista vaan kiinnostaisi, niin haluaisin kyllä. Mutta ei….

    • Anonyymi

      Mä ainanki annan ja mielelläni annankin😋 Saan sormia,tappeja,dildoa ja nyt vielä hommattiin sträppikin. Vaimoni antaa aivan mielettömiä orkkuja.

      • Anonyymi

        Juurikin näin ;) Kyllä ihanin on Nainen joka miestään sträpillä nai :)


      • Anonyymi

        upeeta


    • Anonyymi

      Aikanaan olin exän kanssa 69 ja lutka työnsi hieromasauvan mun perseeseen.
      Kun se väänsi surinan käyntiin mä laukesin välittömästi sen suuhun.
      Pikakelaus 6kk eteenpäin, olin vaihtanut leiriä ja jaoin persettä jokaiselle homolle ja sträppäri tytölle mitä löysin.

      Nykyään satunnaisesti harrastan naisiakin, mutta lähinnä pariskuntien (bi M &N) kanssa.

      • Anonyymi

        tossa haluaisin olla mukana


    • Minä ainakin annan ihan mielelläni. Kovin moni nainen ei kuitenkaan tykkää antaa miehelle anaaliin, vaikka itse tykkäisi sinne saada.

    • Anonyymi

      Vastauksena otsikon kysymykseen, oletettavassa tilastollisessa todellisuudessa varmastikin aniharva, todella pienen pieni marginaalinen ryhmä ... jo ajatus alistua roolia vaihtaen naisen pantavaksi napannee todella harvalla, mutta mikäs siinä jos kummallekin maistuu, jokaisen privaatti juttu.

      ps. Tuo voi olla ammattilaisilta pyydetty juttu, sillä osa siitä pitävistä ei uskalla sitä kumppaniltaan pyytää, kumppani ei halua tai ei edes omaa naiskumppania.

      Näillä palstoilla riskeeraa syntyä harhakuvitelma homman yleisyydestä, mutta edelleenkin suurimmalle osalle miehistä peppu on tabu ja koskematon paikka ja harva haluaa edes sormea sinne tai sen tuntumaan seikkailemaan ... kuitenkin mies voi saada paljonkin nautintoa pepustaan vaikka vain anuksen ympäristön hyväilystä tai eturauhasen rauhallisesta hieronnasta tavalla tai toisella.

      ps. Tulipa mieleen. Kuinkahna usein tai harvoin hommaa harrastavat pariskunnat liittävät mukaan rooliasuja, mies stay up ja sukkanauhoihin ymv. ja naiselle jotakin maskuliinista tai miksipä ei vastaavaa naisellista kuin miehellekin.

    • Anonyymi

      olisin heti valmis peppuni on erittäin herkkä ja syvemmällä eturauhanen myös suurta pohjaan alistuva tunne kun annat naiselle kaiken on ihanaa

    • Anonyymi

      Joka ikinen poikaystävä ja nyt aviomieskin tykänneet kun nainen hyväilee niitten anaalia.

      (Eikä kukaan niistä käyttäneet naisten vaatteita enkä minä miesmäisiä vaatteita)


      Rim jobit ja sormeilu riitti niille miehisiä miehiä esittäville "dominoiville" miehille.

      Uskaliaammat kuten aviomieheni tykkää kun käytän strap on ja panen häntä kunnolla.
      Hänkin saa tietty käyttää sitä muhun niin saan tuplana takas.
      :)

      • Anonyymi

        upea nainen olet kai saat myös itse mitä haluat


    • Minä antaisin mielelläni. Tosin seksikumppanini eivät ole siitä välittäneet, joten olen saanut vähemmän kuin olisin toivonut. Yksi seksikumppani tykkäsi siitä ja hänen kanssaan sitä harrastimme enemmänkin.
      Minusta peppuseksi miehelle on vain yksi seksin muoto. Kaikkien ei tarvitse siitä tykätä tai sitä harrastaa...

    • Anonyymi

      Vasemmistonainen nussii minua perseeseeni säännöllisesti ja alistaa
      minua muutenkin.

    • Mistähähäm sellaiseb naisen löytäisi..

    • Anonyymi

      Rakkaani sormeaa syvältä.
      Työntää dildon ja puree nännejäni, kun itken ilosta ja hyvästä

    • Anonyymi

      Naiseni on nainut mua perseeseen usein dildolla ja tykkää kun nautin siitä.
      Useamman kerran kehoittanut mua kokeilemaan,että mies panisi mua,kun tietää,että mä nautin siitä,että mua pannaan .
      Ottaisin mielelläni myös suuhun .

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe