Sinulla on mies nyt? :)
Millainen tukka
36
814
Vastaukset
- Anonyymi
Harva. 😔
- Anonyymi
Tällänen vähän Adolf Hitlermäinen tukka.
- Anonyymi
Kaljuuntuva päälaelta, takatukka ponnarilla.
Lyhyt pystytukka. Leikkautin juuri☺️
- Anonyymi
Ei väliä kun se nainen ei ikinä silitä päätäni. Voin vaikka ajaa kaljuksi.
- Anonyymi
Suutelisin kaljuasi ja silittäisin sitä. Sivusta.
- Anonyymi
Liian pitkä kun niskassa on lyhyt takatukka silleen söpösti.
- Anonyymi
Söpö takatukka mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpö takatukka mies.
Vielä on silleen sopivasti kihartuva lyhyt takatukka mikä on monen naisen mielestä porno tukka miehellä mutta kohta lähtee 5-millisellä terällä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on silleen sopivasti kihartuva lyhyt takatukka mikä on monen naisen mielestä porno tukka miehellä mutta kohta lähtee 5-millisellä terällä kaikki.
Monen naisen mielestä porno? Älä jauha pas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen naisen mielestä porno? Älä jauha pas...
Sinähän sen tiedät! Not.
- Anonyymi
Harmaa ja päälaelta ohentunut tukka.
- Anonyymi
Polkka peruukki!
- Anonyymi
Eine hiukset noin äkkiä harmaa u!!
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Likainen. En jaksa peseytyä.
- Anonyymi
Useamman millin "sänki"
- Anonyymi
Tunsin pientä mustasukkaisuutta kun kävelin äskettäin parturiliikkeen ohi ja mietin, että joku toinen saa hipelöidä hänen hiuksia enkä mä.
- Anonyymi
-sivusta naiselta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta naiselta-
Voisin sivusta samaistua. Hänellä miehellä on tyylikäs hiustyyli.
- Anonyymi
😂.. Ei Herran isä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂.. Ei Herran isä..
Just niin. Äläkä yhtään siellä päivittele.
- Anonyymi
🤗🤗
Ihan järkyttävä ruuhkatukka, varsinainen heviletti tähän kupoliin eli 5mm. Huomenna taas lähtee ja tulee tuttu nahkatukka tilalle ;)
Eikä sitä kannata yrittää tukkaa kasvattaa, kun se ei halua kasvaa ja alkaa otsalta menemään kohti päälakea kasvatusyrityksiä paetessaan :D- Anonyymi
Mie oon kalju
- Anonyymi
mie olen kaljoissa, kallo kasassa.............
ole huoletta, haen jo kolmannen koronasarjoituksen, erityisherkkänä reseptillä noin 15 piikkiä ja hieman viitsimistä......?
?
https://www.youtube.com/watch?v=4gLVqjIvokc - Anonyymi
Sie oot dino.
- Anonyymi
Ei kuulu sulle minun asiat, suu umpeen! Lopeta toi harhoissa eläminen. Ärsyttää tuo toisten asioihin puuttuminen, vaimoki vielä lähtee sun takii!
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Vihaan sinua ja exääsi ja nyxääsi. Toivon sinulle ja teille vain pahaa. Tekojesi tähden. Löysin parempaa, mutta kuten tiedät oikeus on vielä suorittamatta.
- Anonyymi
Järvenpään Emiliahan se oli?
- Anonyymi
Surusilmäinen lastenhoitaja, kaihoisasti katseli aina autoja 😂 saanko kysyä hyötyikö hänkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surusilmäinen lastenhoitaja, kaihoisasti katseli aina autoja 😂 saanko kysyä hyötyikö hänkin?
Onneksi ei tarvitse ikinä nähdä tuommoisia enää. Paska paikka, jossa oli vaan omituisia ihmisiä. Hyvät tyypit sieltä onkin lähtenyt, ota sinä se huoras ja varasta ihmeessä. Ansaitsen parempaa kuin tuommoisia.
- Anonyymi
Karvainen on kuin vanhan naisen etupää, keskeltä paistaa kaljuuntunut.
- Anonyymi
Alapäässä herkkutatin ympärillä runsas sammalisto.
- Anonyymi
Hermannin Pelleltä näytän. Naamaa myöten. Olen myös yhtä "hauska". Olen yksin :(
- Anonyymi
Paksu tukka. Tänään kävin parturissa kun oli kasvanut jo aika pitkäksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644