Nyt se tuo naapuri sai vihdoin pihansa haravoitua. Ja taas alkoi se roskien poltto. Kitkerää savua saa haistella monta päivää, kun se yrittää polttaa kituuttaa niitä puolimärkiä moskiaan. Helkatti, että vituttaa. Ei viitsi istua ulkona, eikä voi kuivattaa pyykkejä ulkoilmassa. On se kumma, kun joidenkin jakeluun ei mene, että roskien poltto on kiellettyä taajama-alueella.
Roskien polttaminen
13
7192
Vastaukset
- jaakko
Minä odotan aina innolla kevättä kun pääsen polttamaan roskia ja pilaamaan ilmaa.
Odottelen aina sopivaa päivää. Silloin on sopivan kevyt länsituuli joka johdattelee savun suoraan naapurin taloa kohti. Silloin valelen puolimärän lehtikasan petroolilla ja pistän tuleen. Ai sitä nautinnon määrää kun näen naapuritalon siellä savun keskellä. Naapurille terveisiä: "Ei kannata istuttaa niitä rajapensaita liian lähelle yhteistä rajaa"- gewkijtrf
vitun ääliö, koskee ne lait sinuakin!
- timpuri
et soita poliisille, saavat sakon ympäristö rikkeestä joka ei ole rikesakko, vaan vähän tuntuvampi ja varmasti naapuri vittuilee sitten jatkossa koko ajan...
- kammottavaa
Jumankekka miten törkeetä tommonen roskien polttelu!
Hheheheheheheh
jösses että te poloset olette naurettavia ruikutuksinenne.- mun ranni
Mun naapuri polttelee kans roskansa. On niin nuuka ja laiska ettei voi kuskata niitä kaatopaikalle. Eikä viitsi kompostoida. Harmi vaan, että neljä vuotias poikani sairastaa astmaa ja muutenkin on pölyistä, ja siitepölyt häiritsee, niin tää naapuri vielä tuuskaa niiden haisevien roskiensa kanssa. Ei oikein viitsis poliisille soitella. Kuitenkin naapurin paksupää tolvana arvaa että mie soitin. Polttas sen mökkinsä siinä samalla...
Eikä tämä ole mitään naurettavaa ruikutusta. - Jörgen
mun ranni kirjoitti:
Mun naapuri polttelee kans roskansa. On niin nuuka ja laiska ettei voi kuskata niitä kaatopaikalle. Eikä viitsi kompostoida. Harmi vaan, että neljä vuotias poikani sairastaa astmaa ja muutenkin on pölyistä, ja siitepölyt häiritsee, niin tää naapuri vielä tuuskaa niiden haisevien roskiensa kanssa. Ei oikein viitsis poliisille soitella. Kuitenkin naapurin paksupää tolvana arvaa että mie soitin. Polttas sen mökkinsä siinä samalla...
Eikä tämä ole mitään naurettavaa ruikutusta.kommunikoida? Menet sanomaan naapurillesi, että anteeksi, mutta tuo vähän haittaa, voisikohan jätteidenkäsittelyn hoitaa jollain muulla tavalla?
Ihmistenväliseen kanssakäymiseen ei aina välttämättä tarvita poliisia. - jopa mahdotonta
Jörgen kirjoitti:
kommunikoida? Menet sanomaan naapurillesi, että anteeksi, mutta tuo vähän haittaa, voisikohan jätteidenkäsittelyn hoitaa jollain muulla tavalla?
Ihmistenväliseen kanssakäymiseen ei aina välttämättä tarvita poliisia.Kyllä suomalaiset tarvitsevat poliisin tulkiksi kommunikointiin. Suomalainen kommunikoi vain ja ainoastaan humalassa ja silloinkin sanat loppuvat eka lauseeseen ja nyrkit sekä puukot että karahkat alkavavat viuhtoa. Sitten kutsutaan se tulkki paikalle, joskus myös ambulanssi tai ruumisauto.
Roskienpoltosta se alkoi, kertoo vastaaja oikeudessa. Minua kovin häiritsi kun naapuri poltti lehtikasaa ja siksi otin koskenkorvaa alun toista pulloa saunaoluiden ja kahden viinipullon lisäksi ja menin ystävällisesti kehoittamaan naapuria lopettamaan moisen hullutuksen.
Tuomari: No miksi se naapuri piti tappaa?
Vastaaja: En muista mitään...
- Kahjo
palokuntaan ja sano että täällä savuaa niin saatanasti . . .
..oli meidänkin asuinalueella vaivana, muutama tollo käristi joka kevät lehtiään taajama-alueella aiheuttaen melkoisia savuongelmia.
No, naapurin kanssa keksittiin että, koska moinen on taajama-alueella kielletty, ilmoitimme asiasta palokunnalle ja ei kestänyt kuin vartin verran ja palokunta tuli ja sammutti notskit. Lähetti kuulemma vielä laskun perään..
Tapahtui toissa kesänä. - kanssa; vittu ku vituttaa
Se oo toi Saatanan viisas perälauta insinööri, sitä vitun märän haravointi jätteen polttoo se jatkaa juhannuksen asti; sitte se varmaan ruppee poltta jotai kokkoo.....
- jusufi
Mutta kun meidän naapuritalossa polttavat roskaa tai jotakin myrkkypuuta sisällä, kun piipusta nousee mustaa ja haisevaa savua. Pitäis varmaan keskustella aiheesta sitten, mutta onko kaupungeilla jotakin ympäristöministeriä jolta voi saada vähän taustatukea, mitkä materiaalit saa takassaan käryttää niin ettei koko kortteli varmasti viihdy pihalla ja lapset hengittää sisälläkin ihme muovihajuja!?
- Joko83
Haaahhaaahhaa!!! On tää vaan hauskaa luettavaa. Suomalaista komediaa parhaimmillaan
- naapurinuhri
Meidän uusi naapuri myös polttaa roskiaan kaupunkialueella. Itse astmaatikkona istuskelen sitten sisällä, koska haju tukkii keuhkoputkeni ja henki meinaa loppua. Myös omituinen pistävä paha haju jää meidän pihalle, vaikka savua ei näy, haisee niinkuin vanha savusauna tai jotain. Säälittää niiden vauva, jota ne savustaa urakalla siinä pihalla. Palokunnan kutsumista olen suunnitellut minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752