Oon pahoillani Poju..

Anonyymi

Joskus oon niin typerä ja lapsellinen..
Aikuinen nainen joka käyttäytyy kuin pikkulapsi.. hyvässä ja pahassa.
Heli
https://youtu.be/FVcfCHmoCvM

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus se vaan on tommosta. Aikuisellakin. Elämä.

      • Anonyymi

        Niinhän se on.
        Sitä luulee olevansa niin hemmetin fiksu suurimman osan aikaa, eikä ees tajua miten lyhytnäköinen, itsekäs ja typerä kuitenkin on välillä.
        Mä oikeesti tarvitsen välillä näitä herätyksiä todellisuuteen, loppuu itelläki turhat kiukuttelut.
        Tunneasioissa me ihmiset vaan välillä käyttäydytään lapsellisesti. Oon kyllä vielä hyvin kaukana kypsästä ihmisestä näiden asioiden suhteen. Loukkaannun joskus liian herkästi, mut hyvä puoli on se etten mä kanna kaunaa kyllä pitkään. Mykkäkoulut ei oo mua varten.
        Ja oikeesti poju anteeksi kun oon typerys välillä.
        Heli


    • Anonyymi

      Mitenkähän minusta tuntuu, että tuo Heli ei oikeasti ole nainen. Kirjoitustyylistä puuttuu naisen herkkyys,

      • Anonyymi

        No ei ylläri pylläri tämäkään hahmo ole nainen, kuyren ei moni muukaan näistä ja juuri tuon tönkköyden pitäisi se paljastaa, mutta on se toisten enkä tarkoita sinua karsastus vaan sitä luokkaa, että suoraan ei näe


    • Anonyymi

      Ihana kappale. Sä oot sen sijaan vähemmän ihana 😉

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nääh, mitäs nuista, varmaan pojusi ymmärtää, jotain. Vaikka mistäpä minä mitään tiedän.

      • Anonyymi

        Eiköhän se ymmärrä..
        Heli


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiva, all is good.


      • Anonyymi

        Hyvä biisi..
        Kiitti 😉
        Heli


    • Anonyymi

      Hei poju..

      Jos mä en nyt vähään aikaan kirjoittele, älä ihmettele. Se ei tarkoita ettenkö välittäisi susta.
      Mulla nyt ei vaan oo itelläkään mitenkään helppoa ja tää palsta ja kaikki mun omat yksityiselämän ongelmat ahdistaa mua ihan liikaa. Itkin viime yönä ja mietin kaikkea, sä kun et oikeestaan tiedä mun elämäntilanteesta mitään, mulla ei oo niin helppoo niin kuin sä ehkä luulet. Mä vaan yritän olla usein reippaampi kuin oikeesti oon.
      Tiedän ettei sullakaan oo helppoo ja toivon sulle voimii selviytyy kaikesta. Aina ajattelen sua.
      Kyllä mä vielä kirjoittelen jos haluut, mun täytyy nyt vaan hetki pitää taukoa, toivon että ymmärrät.
      Tykkään susta tosi paljon ♥

      Heli

      • Anonyymi

        Sanoisin näin että tykkään ihan liikaa ♥
        Heli


      • Anonyymi

        Huolia ja murheita voi tiedätkös jakaa toisen ihmisen kanssa. Ei tarvitsisi yksin itkeskellä öisin, sen itkunkin voi jakaa. Öisin kaikki murheet tuntuu isommilta, huolet moninkertaistuu. Mutta kenenkään ei tarvitse olla reippaampi kuin on , saa olla heikko.
        Voimia sulle Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolia ja murheita voi tiedätkös jakaa toisen ihmisen kanssa. Ei tarvitsisi yksin itkeskellä öisin, sen itkunkin voi jakaa. Öisin kaikki murheet tuntuu isommilta, huolet moninkertaistuu. Mutta kenenkään ei tarvitse olla reippaampi kuin on , saa olla heikko.
        Voimia sulle Heli

        Miksi mies tsemppailet luomiasi mielikuvitushahmoja- voimaannuttaako se sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolia ja murheita voi tiedätkös jakaa toisen ihmisen kanssa. Ei tarvitsisi yksin itkeskellä öisin, sen itkunkin voi jakaa. Öisin kaikki murheet tuntuu isommilta, huolet moninkertaistuu. Mutta kenenkään ei tarvitse olla reippaampi kuin on , saa olla heikko.
        Voimia sulle Heli

        Kiitos sulle.
        Mukavaa päivää ☀
        Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies tsemppailet luomiasi mielikuvitushahmoja- voimaannuttaako se sinua?

        Mitähän sinä saat näistä kommentoinneistasi? Voimaannutko?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe