Karjala takaisin

Anonyymi

Katsoiko joku pari päivää sitten Kekkosen elämästä ja viimeisistä päivistä tehdyn ohjelman. Minulle oli ainakin yllättävä tieto, että Kekkonen oli niin halukas saamaan Karjalan takaisin, että oli ehdottanut jopa Pohjois- Karjalaa sen aikaiselle Neuvostoliitolle vaihdossa. Lieneekö ollut Votkalla kuinka suuri vaikutus lausunnoissa.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se olisi ollut hyvä vaihtokauppa koska lieksalaiset ovat geeniperimältään pääosin venäläisiä.

      • Anonyymi

        Jos näin on, olen mielelläni venäläinen. Ennen venäläinen kuin somali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näin on, olen mielelläni venäläinen. Ennen venäläinen kuin somali.

        Urkki kävi vodkan juonnissa ja ilotyttöjä höyläämäässä sikäläisessä ryslandiassa ja tietysti kännipäissään höyrysi joutavia.


    • Anonyymi

      Pohjois-Karjalaisilla voi olla jopa mahdollisuuksia toivoa geeniensä jatkuvan. 12-15 vuotiaita on rokotettu p-karjalassa vähemmän kuin muualla Suomessa. Piikki voi olla vahingollinen. Mika Rämet ei suosittele sitä lapsille. Kiitos ihmiset jotka pelastitte lapsenne!

      • Anonyymi

        Mv lehdestä saat rokotevastataisten parhaat ohjeistukset jota tulee venäjältä, kun heidän vesirokote ei toimi, niin eihän sitä saisi muutkaan käyttää toimivaa länsimaista rokotetta.


    • Anonyymi

      Eipä tainnut Kekkonen paljoakaan Pohjois-Karjalassa vierailla, lieneekö kestitys pettänyt.

    • Anonyymi

      Kävihän Kekkonen drinkillä juuri vamistuneella Bomballa 70-80 luvun vaihteessa helikopteri kyydillä.

    • Anonyymi

      Lieksan voisi edelleen vaihtaa vaikka laatikolliseen vodkaa.

      • Anonyymi

        Ja muun Suomen olut tölkkiin.


      • Anonyymi

        Miksi?? Onko tästä sinulle jotakin haittaa? Oletan, että et asu täällä, mikä Lieksassa sinua noin jurppii?
        Minua ei jurpi yhtään Lapua, ei myöskään Kotka, eikä Pihtipudaskaan. Kylläpä on kummallista!


    • Anonyymi

      Kekkonenhan järjesti Suomelle erikoisen laskutustavan idän suunnalta. Tulvan aikaan jos Suomesta lasketaan Venäjälle vettä tulvahuipun tasaamiseksi, niin laskua alkaa pukkaamaan naapurilta.

    • Anonyymi

      Katsoin saman ohjelman. Mitään varmuutta ei ole että siinä ohjelmassa esitetyt väitteet olisivat totta.

    • Anonyymi

      Tämä ohjelma kertoo totuuksia Kekkosen ajasta lähes kaunistelematta, johon sensuuri ei ollut paljon päässyt vaikuttamaan, kyllä kannatti katsoa.

      • Anonyymi

        Oli kiusallista kuunnella Maarit Tyrkyn puheita tyyliin "presidentti muisti minua matkoillaan ja toi tuliaisia".


    • Anonyymi

      Kekkosen seikkailuista kirjoitetaan varmaan vielä monta kirjaa, kunhan arkistoja kaivellaan.

      • Anonyymi

        Ihan turhaan.Niin muistakin presidenteistä kirjoitellaan.Kuten "Piikatytöstä presidentiksi"


    • Anonyymi

      Eikö se Putin houkuttele nyt evakkosukuja venäjän kansalaisiksi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe