Nyt on alan ammattilaiset saatu saman pöydän ääreen , IT-komissio!!! Hieno homma , varmaan uudet sivut on jo näyttö , miksi ei tälläistä ole tehty aikaisemmin???
IT-komissio
5
871
Vastaukset
- Anonyymi
Epäselvää on vielä mitä tämä It-komissio tekee. Se ei käy ilmi pöytäkirjasta. Uusien nettisivujen käyttöönotossa ei komissiolla ole ollut mitään tekemistä.
- Anonyymi
Ei 70-luvulla IT-komissiota ollut ja hyvin pärjättiin. T. judokan1.dan -sensei ni rei, kata, oss ja roger.
- Anonyymi
Venäläistä touhua.Perustakaa judoliiton politbyro vielä.
- Anonyymi
Roro, peetpeet, ä
Siinä se vasta pari... - Anonyymi
Ehkäpä tuosta mitä Ruotsissa on otettu käyttöön. Huomasin viikonloppuna junioreiden em kisojen välissä että mitä live-lähetystä tulee Ruotsista neljältä tatamilta. Ja toimi hyvin. Piti etsiä tietoa ja tuollaista löytyi, eli linkki juttuun:
https://judo.se/2021/06/smoothcomp-ny-tavlingsplattform/
Kyllä JudoShiailla pärjää Suomen kyläkisoissa mutta mikä lie trendi maailmalla....
Onhan tuossa Smoothcompissa jotain maksujakin..
Hooooo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286