Jymy-yllätys! Maisa Torppa uudessa reality-tv-sarjassa: Odottava Torppa julkisuuden ristipaineissa

341

12676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kanakerhon kokoontumisohjelma. Törppö saanut taas tilaisuuden valkopestä itseään. Paskamyrsky tulee Törpölle taas niskaan. Sitten voikin taas itkeä, vikistä ja uhriutua julkisuuden kiroista. Törppö on vaan niin Törppö. Ei osaa eikä halua tehdä muuta kuin keikkua julkisuudessa seurauksista välittämättä. Narsisti.

      • Anonyymi

        Lasua pukkaa ei siittä mihinkään pääse...


      • Anonyymi

        ”Vauva-arjesta nauttiva Maisa Torppa kertoi tänään Instagramissa saaneensa seuraajaltaan viestin, joka järkytti häntä suuresti. Yhteydenottaja oli tiedustellut, kuinka Maisa kestää sen, että jopa hänen vauvansa ulkonäköä haukutaan keskustelupalstalla.

        – Luulin viestiä aluksi pilailuksi. Hän sitten lähetti screenshotin, jossa jollain kurapalstalla oltiin muokattu mun lapselle kasvot ja häntä haukuttiin tämän muokatun kuvan kanssa aivan järkyttävillä sanoilla. Tuntui että mun sydän pysähtyi, Maisa selostaa.

        Hän kertoo julkisuuden henkilönä tottuneensa siihen, että hänen ulkonäköään arvostellaan. Sitä on kuulemma tehty jopa korvia myöten. Lapseensa kohdistuvassa pilkkaamisessa Maisalla on kuitenkin nollatoleranssi,

        – Tiedän, että keskustelupalstoilla ei kirjoita yksikään terve ihminen, kenellä on omassa elämässään asiat hyvin. Mutta lapsen haukkumisessa menee raja. Sen sairaampaa ei ole. Mun lapsista ei haukuta yhtäkään!! Siitä mä pidän huolen. Eli siihen taisi loppua tämä vauva-arjen päivittäminen someen.
        Maisa korostaa myös, että hän ei ole julkaissut vauvastaan yhtäkään kasvot paljastavaa kuvaa sosiaalisessa mediassa. Kyseessä on hänen ja lapsen isän yhteinen päätös, jolla halutaan varjella pienen ihmisen yksityisyyttä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vauva-arjesta nauttiva Maisa Torppa kertoi tänään Instagramissa saaneensa seuraajaltaan viestin, joka järkytti häntä suuresti. Yhteydenottaja oli tiedustellut, kuinka Maisa kestää sen, että jopa hänen vauvansa ulkonäköä haukutaan keskustelupalstalla.

        – Luulin viestiä aluksi pilailuksi. Hän sitten lähetti screenshotin, jossa jollain kurapalstalla oltiin muokattu mun lapselle kasvot ja häntä haukuttiin tämän muokatun kuvan kanssa aivan järkyttävillä sanoilla. Tuntui että mun sydän pysähtyi, Maisa selostaa.

        Hän kertoo julkisuuden henkilönä tottuneensa siihen, että hänen ulkonäköään arvostellaan. Sitä on kuulemma tehty jopa korvia myöten. Lapseensa kohdistuvassa pilkkaamisessa Maisalla on kuitenkin nollatoleranssi,

        – Tiedän, että keskustelupalstoilla ei kirjoita yksikään terve ihminen, kenellä on omassa elämässään asiat hyvin. Mutta lapsen haukkumisessa menee raja. Sen sairaampaa ei ole. Mun lapsista ei haukuta yhtäkään!! Siitä mä pidän huolen. Eli siihen taisi loppua tämä vauva-arjen päivittäminen someen.
        Maisa korostaa myös, että hän ei ole julkaissut vauvastaan yhtäkään kasvot paljastavaa kuvaa sosiaalisessa mediassa. Kyseessä on hänen ja lapsen isän yhteinen päätös, jolla halutaan varjella pienen ihmisen yksityisyyttä.”

        Olen samaa mieltä, lapseen ei käydä edes sanallisesti kimppuun vaikka vanhemmat olisi mitä tahansa. Tosin suuri media ei edes itse noudata sitä sääntöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, lapseen ei käydä edes sanallisesti kimppuun vaikka vanhemmat olisi mitä tahansa. Tosin suuri media ei edes itse noudata sitä sääntöä.

        Jos haluaa antaa itsestään tietoja someen,pitää myös kestää kaikki kura.Minä en ole edes feisbuukkiin laittanut kuvaani.Pifdän yksityiselämäni omana tietonani.Eikä kyllä kiinnosta lukea näistä tyhjäpäistä mitään.Ihan turhia huomionkipeitä ämmänkuvatuksia.Säälittäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, lapseen ei käydä edes sanallisesti kimppuun vaikka vanhemmat olisi mitä tahansa. Tosin suuri media ei edes itse noudata sitä sääntöä.

        Mutta Maisa voi haukkua puolisonsa lasta kyllä aivan järkyttävillä sanoilla ja muutenkin heidän kodissaan terrorisoivansa sitä. Paitsi sillon kun tarvii hyviä kuvia instaan


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä jotkut vihaavat Maisa Torppaa? Onko oikein jotain henkilökohtaista kaunaa? Tuntuu järjettömältä tuollainen solvaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa antaa itsestään tietoja someen,pitää myös kestää kaikki kura.Minä en ole edes feisbuukkiin laittanut kuvaani.Pifdän yksityiselämäni omana tietonani.Eikä kyllä kiinnosta lukea näistä tyhjäpäistä mitään.Ihan turhia huomionkipeitä ämmänkuvatuksia.Säälittäviä.

        Olethan sä lukenut . Miten muuten mielipiteesi sanot
        Vaikka on julkkis niin ei se oikeuta siihen että puhutaan hänestä rumasti


      • Anonyymi

        Ihmetystä aiheutti tuon Sinin puheet kun kertoi vauva ajastaan kuinka kauheaa se oli ?? Kun sai kuraa niskaan niin käänsi sen niin että puheenaihe on joku tabu . Ei ole . Tuo aika on niin lyhyt ettei pitäisi valittaa aikuinen ihminen tietää kyllä että itsekkyys ja oma aika ei ole käytettävissä silloin kun lapsia tulee
        Hänen tilalleen olisi voitu valita joku tunnettu henkilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa antaa itsestään tietoja someen,pitää myös kestää kaikki kura.Minä en ole edes feisbuukkiin laittanut kuvaani.Pifdän yksityiselämäni omana tietonani.Eikä kyllä kiinnosta lukea näistä tyhjäpäistä mitään.Ihan turhia huomionkipeitä ämmänkuvatuksia.Säälittäviä.

        Tiedän myös äitejä jotka eivät anna lapsensa kuvia ,mihinkään mediaan ,he kunnioittavat lastaan niin paljon 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Maisa voi haukkua puolisonsa lasta kyllä aivan järkyttävillä sanoilla ja muutenkin heidän kodissaan terrorisoivansa sitä. Paitsi sillon kun tarvii hyviä kuvia instaan

        On tuo kamala ,kuka katsoo noita harakoita,yrittävät olla jotain parempaa ,eikö Discovery enää muuta keksinyt .ja kuka lähtee noihin ohjelmiin ,niin varmasti tulee kuraa niskaan joka ikiselle.Mutta itseppä ovat varmaan vapaaehtoisesti mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vauva-arjesta nauttiva Maisa Torppa kertoi tänään Instagramissa saaneensa seuraajaltaan viestin, joka järkytti häntä suuresti. Yhteydenottaja oli tiedustellut, kuinka Maisa kestää sen, että jopa hänen vauvansa ulkonäköä haukutaan keskustelupalstalla.

        – Luulin viestiä aluksi pilailuksi. Hän sitten lähetti screenshotin, jossa jollain kurapalstalla oltiin muokattu mun lapselle kasvot ja häntä haukuttiin tämän muokatun kuvan kanssa aivan järkyttävillä sanoilla. Tuntui että mun sydän pysähtyi, Maisa selostaa.

        Hän kertoo julkisuuden henkilönä tottuneensa siihen, että hänen ulkonäköään arvostellaan. Sitä on kuulemma tehty jopa korvia myöten. Lapseensa kohdistuvassa pilkkaamisessa Maisalla on kuitenkin nollatoleranssi,

        – Tiedän, että keskustelupalstoilla ei kirjoita yksikään terve ihminen, kenellä on omassa elämässään asiat hyvin. Mutta lapsen haukkumisessa menee raja. Sen sairaampaa ei ole. Mun lapsista ei haukuta yhtäkään!! Siitä mä pidän huolen. Eli siihen taisi loppua tämä vauva-arjen päivittäminen someen.
        Maisa korostaa myös, että hän ei ole julkaissut vauvastaan yhtäkään kasvot paljastavaa kuvaa sosiaalisessa mediassa. Kyseessä on hänen ja lapsen isän yhteinen päätös, jolla halutaan varjella pienen ihmisen yksityisyyttä.”

        Maisako kirjoitti noin???ihmetys on suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetystä aiheutti tuon Sinin puheet kun kertoi vauva ajastaan kuinka kauheaa se oli ?? Kun sai kuraa niskaan niin käänsi sen niin että puheenaihe on joku tabu . Ei ole . Tuo aika on niin lyhyt ettei pitäisi valittaa aikuinen ihminen tietää kyllä että itsekkyys ja oma aika ei ole käytettävissä silloin kun lapsia tulee
        Hänen tilalleen olisi voitu valita joku tunnettu henkilö

        Muistan myös tuon Sinin puheet ,ne ei ollu hauskaa luettavaa omasta lapsestaan. Voi noita linssiluteita kuin ne kehtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä jotkut vihaavat Maisa Torppaa? Onko oikein jotain henkilökohtaista kaunaa? Tuntuu järjettömältä tuollainen solvaaminen.

        Hmm... haukuthan voi vähentää julkisuusverotuksessa.


      • Anonyymi

        Miten Maisaa jaksetaan aina mollata.Oon samaa mieltä että julkista työtä tekeviä saa arvostella,sitä työtä,mutta mikä ihme saa jotkut arvostelemaan pahansuopaisiuteen asti henkilön ulkonäköa,pientä vauvaa.Ei voi ymmärtää.Olen tosi surullinen puolestasi Maisa.Elä vain omannäköistä elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetystä aiheutti tuon Sinin puheet kun kertoi vauva ajastaan kuinka kauheaa se oli ?? Kun sai kuraa niskaan niin käänsi sen niin että puheenaihe on joku tabu . Ei ole . Tuo aika on niin lyhyt ettei pitäisi valittaa aikuinen ihminen tietää kyllä että itsekkyys ja oma aika ei ole käytettävissä silloin kun lapsia tulee
        Hänen tilalleen olisi voitu valita joku tunnettu henkilö

        Voi hyvänen aika.Ei kaikki ihmiset ja kaikkien elämä ole aina arvoista.Lapsi muuttaa erityisen paljon,varsinkin ensimmäinen.Vaikka vauva aika on lyhyt jne voi se olle joilekin ihmiselle erityisen haastava.Empatia ja tukeminen voisi olla hedellusempi lähestymistapa kuin mollaaminen ja rienaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Maisaa jaksetaan aina mollata.Oon samaa mieltä että julkista työtä tekeviä saa arvostella,sitä työtä,mutta mikä ihme saa jotkut arvostelemaan pahansuopaisiuteen asti henkilön ulkonäköa,pientä vauvaa.Ei voi ymmärtää.Olen tosi surullinen puolestasi Maisa.Elä vain omannäköistä elämääsi.

        Mitä julkista työtä. Itse on tullut julkisuuteen itseään kehumaan ja näyttelemään jätti ponttooni teko tissejään. Muutenhan kukaan ei tietäs yhtään mitään. Hän ei ole missään yhteiskunnallisessa asemassa pelkkä tekotissiteline.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, lapseen ei käydä edes sanallisesti kimppuun vaikka vanhemmat olisi mitä tahansa. Tosin suuri media ei edes itse noudata sitä sääntöä.

        Totta, ainoastaan idiootit ja säälittävät pienet ihmiset kirjoittavat vauvasta/lapsesta pahaa tai pilailee /pilkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sä lukenut . Miten muuten mielipiteesi sanot
        Vaikka on julkkis niin ei se oikeuta siihen että puhutaan hänestä rumasti

        Juu.hetinkun julkkis lakkaa solvaamasta muita eikä syytä muita omista mokistaan.


    • Anonyymi

      Nyt on laatua luvassa... 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Torppaska on kaltaisessaan seurassa. Ö-julkimoiden kokoonpano 😄. Entisen seurapiirimorsiamen syöksylasku 😳.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppaska on kaltaisessaan seurassa. Ö-julkimoiden kokoonpano 😄. Entisen seurapiirimorsiamen syöksylasku 😳.

        Yhden juopon ja yhden kaksisuuntaisen seuraan mahtuu oikein hyvin Törppö: vilunki


      • Anonyymi

        Ätshii!Joskus se laatukin on lastentaudissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppaska on kaltaisessaan seurassa. Ö-julkimoiden kokoonpano 😄. Entisen seurapiirimorsiamen syöksylasku 😳.

        Olet kauhea ihminen. Miten voit elää itsesi kanssa?


    • Anonyymi

      Tää täytyy vilkaista. Kiinnostavaa.

    • Anonyymi

      Höh. Miksei valittu Tuksua, lasun mukaan älyttömän hyvää äitiä. Siinä olisi ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Päätähde lisäksi rrrrakastaa puhua ja kehua itseään. Maiskis!

      • Anonyymi

        No tod! Evankelistan neitseellinen raskaus algerialaiselle mamulle, joka osoittautui huumeidenkäyttäjäksi ja -diileriksi. Tuksu lasun seurantaan heti laitokselta ja perheväkivallan jälkeen (kuukausi synnytyksen jälkeen äityli baariin ja valomerkkiin asti ja baarinomistajan maksamalla taksilla kotiin......) ei suinkaan turva-asuntoon vaan tuettuun asuntoon, josta Tunkki häipyi heti joulun jälkeen baanalle. Vaavi mummolla ja tapaamisia 2t/pv, mutta älyttömän hyvä äiti, vaavi neuvolan mukaan erityisen kehittynyt ja älykäs kuten äitinsä. Kesällä kuukaudeksi ex-kihlatun luokse (jonka on kertonut olevan pedofiili), syntymäpäivähaastattelu seiskaan, rahat kun pussiin vilahtaa Tunkki lähtee baanalle, humalaista toikkarointia videoilla ja Hesassa. Sillä välin sisko roikkuu elämässään. Eiku surulomalle sugardaddyn kanssa.
        Ei ole ketään samanlaista kuin Tuksu. Pitäisi olla sarja 24/7. Yritettiinhän sitä, mutta silloin sitä humalaista sönkkäystä ei jaksanut kukaan. Uusi yritys?
        Siis ihan koska suomalaiset kadehtii hänen elämäänsä! Voi kun mä olisin kuin Tuksu, yhtä rohkea ja röyhkeä ja Glamour ja mun elämä olis kuin Tuksulla.
        Valittiin joku Karjalainen ja Kalinainen kuin olis ollu Tukiainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tod! Evankelistan neitseellinen raskaus algerialaiselle mamulle, joka osoittautui huumeidenkäyttäjäksi ja -diileriksi. Tuksu lasun seurantaan heti laitokselta ja perheväkivallan jälkeen (kuukausi synnytyksen jälkeen äityli baariin ja valomerkkiin asti ja baarinomistajan maksamalla taksilla kotiin......) ei suinkaan turva-asuntoon vaan tuettuun asuntoon, josta Tunkki häipyi heti joulun jälkeen baanalle. Vaavi mummolla ja tapaamisia 2t/pv, mutta älyttömän hyvä äiti, vaavi neuvolan mukaan erityisen kehittynyt ja älykäs kuten äitinsä. Kesällä kuukaudeksi ex-kihlatun luokse (jonka on kertonut olevan pedofiili), syntymäpäivähaastattelu seiskaan, rahat kun pussiin vilahtaa Tunkki lähtee baanalle, humalaista toikkarointia videoilla ja Hesassa. Sillä välin sisko roikkuu elämässään. Eiku surulomalle sugardaddyn kanssa.
        Ei ole ketään samanlaista kuin Tuksu. Pitäisi olla sarja 24/7. Yritettiinhän sitä, mutta silloin sitä humalaista sönkkäystä ei jaksanut kukaan. Uusi yritys?
        Siis ihan koska suomalaiset kadehtii hänen elämäänsä! Voi kun mä olisin kuin Tuksu, yhtä rohkea ja röyhkeä ja Glamour ja mun elämä olis kuin Tuksulla.
        Valittiin joku Karjalainen ja Kalinainen kuin olis ollu Tukiainen!

        Mamu on välimerellinen eli albaani. Joko Albaniasta tai Kosovosta. Paul ei ole nimi vaan Perparim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tod! Evankelistan neitseellinen raskaus algerialaiselle mamulle, joka osoittautui huumeidenkäyttäjäksi ja -diileriksi. Tuksu lasun seurantaan heti laitokselta ja perheväkivallan jälkeen (kuukausi synnytyksen jälkeen äityli baariin ja valomerkkiin asti ja baarinomistajan maksamalla taksilla kotiin......) ei suinkaan turva-asuntoon vaan tuettuun asuntoon, josta Tunkki häipyi heti joulun jälkeen baanalle. Vaavi mummolla ja tapaamisia 2t/pv, mutta älyttömän hyvä äiti, vaavi neuvolan mukaan erityisen kehittynyt ja älykäs kuten äitinsä. Kesällä kuukaudeksi ex-kihlatun luokse (jonka on kertonut olevan pedofiili), syntymäpäivähaastattelu seiskaan, rahat kun pussiin vilahtaa Tunkki lähtee baanalle, humalaista toikkarointia videoilla ja Hesassa. Sillä välin sisko roikkuu elämässään. Eiku surulomalle sugardaddyn kanssa.
        Ei ole ketään samanlaista kuin Tuksu. Pitäisi olla sarja 24/7. Yritettiinhän sitä, mutta silloin sitä humalaista sönkkäystä ei jaksanut kukaan. Uusi yritys?
        Siis ihan koska suomalaiset kadehtii hänen elämäänsä! Voi kun mä olisin kuin Tuksu, yhtä rohkea ja röyhkeä ja Glamour ja mun elämä olis kuin Tuksulla.
        Valittiin joku Karjalainen ja Kalinainen kuin olis ollu Tukiainen!

        Hmm... Tuksu vaan on niiiiiin ihana.


      • Anonyymi

        Tuksulla ei taida olla lapsensa huoltaja enää.


      • Anonyymi

        Ehdottomasti Tuksu mukaan kuuluu porukkaan ja ihan ekaksi olis pitäny Tuksu pyytää. Luulenpa että olisi katsojia pilvin pimein.Kyllä nyt Discovery munasi .


    • Anonyymi

      Eisssaatana…
      Kaikki white trashit samassa ohjelmassa. 🙈

      • Anonyymi

        😂😬😁😀🙃


      • Anonyymi

        Just näin🤣🤣🤣🤣 Kuka hitto tollasta roskaa katsoo?


      • Anonyymi

        Mammat mainoskuvissa ryntäät esillä. Jepjep. Omaan itseensä ihastuneet ja julkisuudesta huumaantuneet siellä kaksin kappalein. Kalinainen saattaa yllättää ja olla noista selkeäjärkisin.

        Mutta voi, mihin jäi Tuksu? Kun ei 9-2:een saanut sitä sarjaa tehtyä loppuun, missä kertoo äitiydestä vieraassa maassa ja monikulttuurisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin🤣🤣🤣🤣 Kuka hitto tollasta roskaa katsoo?

        Elämämkallut katsoo tuota sontaa onnesta soikeina ottaen siitä vaikutteita samalla 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin🤣🤣🤣🤣 Kuka hitto tollasta roskaa katsoo?

        Lulen, että juurikin sinä olet yksi katsojista, että voit taas haukkua Maisaa luullen olevasi jotenkin parempi. ☹


      • Anonyymi

        Voi hitsin pimpulat 😂!! Kiva sitten aikanaan ruotia Torpan, Gossip mom-sanomiset, kun sanktiota pukkaa oikeudenkäynneistä 😆. Hän pääsee nyt ääneen, mutta kehtaako näyttää naamaansa sen jälkeen, kun kaikille aikanaan selviää kaikki hänen kämminsä ja rötöksensä? Sahra ja kumppanit, pitäkää pintanne 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin🤣🤣🤣🤣 Kuka hitto tollasta roskaa katsoo?

        Ei kiitos. Itse voivat pönöttää tissit pystyssä ihan vapaasti omia kuviaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mammat mainoskuvissa ryntäät esillä. Jepjep. Omaan itseensä ihastuneet ja julkisuudesta huumaantuneet siellä kaksin kappalein. Kalinainen saattaa yllättää ja olla noista selkeäjärkisin.

        Mutta voi, mihin jäi Tuksu? Kun ei 9-2:een saanut sitä sarjaa tehtyä loppuun, missä kertoo äitiydestä vieraassa maassa ja monikulttuurisuudesta.

        Ihmettelen myös Veitolan puuttumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mammat mainoskuvissa ryntäät esillä. Jepjep. Omaan itseensä ihastuneet ja julkisuudesta huumaantuneet siellä kaksin kappalein. Kalinainen saattaa yllättää ja olla noista selkeäjärkisin.

        Mutta voi, mihin jäi Tuksu? Kun ei 9-2:een saanut sitä sarjaa tehtyä loppuun, missä kertoo äitiydestä vieraassa maassa ja monikulttuurisuudesta.

        Seiska kai yritti jotain Possu-realityä viime vuonna sen Kohusta kehtoon tuputuksen myötä, mutta sarjan sisältö oli teeskentelyä. Possun reality = Possun todellisuus oli arjessa ja juhlassa aivan toista (= täyttä sekasortoisuutta). Sarja kaiken lisäksi lässähti kesken lokakuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos. Itse voivat pönöttää tissit pystyssä ihan vapaasti omia kuviaan.

        Mutta missä on Maisa. En näe hiusjatkeita ,mustia silmiä enkä tekopirteää Maisaa missään. Ainoastaan tavallistakin tavallisemman tihrusilmäisen naisen. Missä on Maisa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin🤣🤣🤣🤣 Kuka hitto tollasta roskaa katsoo?

        Kai minun on pakko onhan¡sitä hehkutettu niin paljon että sen on pakko olla hyvä 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos. Itse voivat pönöttää tissit pystyssä ihan vapaasti omia kuviaan.

        Siniä minä haluan katsoa ,kun on elvistelly sillä uudella talolla,niin haluan nähdä sen ja miten hienoa se elämä on siellä ausseissa rikkaan miehen vaimona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😬😁😀🙃

        Haluan Tuksun tuohon ohjelmaan ,on ainoa joka kiinnostaisi ,olisi varmaan maksullisia katsojia puolet enempi.Nämä naikkoset ei kiinnosta ,itkekööt vaikka kuinka paljon sääli pisteitä ei kanoille tule.


    • Anonyymi

      Kerrankin voi hyvällä omallatunnolla todeta että "näkemättä paskaa."

      • Anonyymi

        Totta! Torppahan ei "haluaisi" millään olla julkisuudessa, mutta kummasti vaan sinne aina ängeää!!? Valkopesee vauvaraukan avulla itseään, että jotkut oikeasti luulisivat hänen muuttaneen tapojaan ja olevan nyt kunnollinen perheen äiti. Toivotaan, että totuus vihdoin paljastuu ihan kaikille, myös niille, jotka ovat Torpan teeskentelyä ja valheita uskoneet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Torppahan ei "haluaisi" millään olla julkisuudessa, mutta kummasti vaan sinne aina ängeää!!? Valkopesee vauvaraukan avulla itseään, että jotkut oikeasti luulisivat hänen muuttaneen tapojaan ja olevan nyt kunnollinen perheen äiti. Toivotaan, että totuus vihdoin paljastuu ihan kaikille, myös niille, jotka ovat Torpan teeskentelyä ja valheita uskoneet!

        Uskon Torppaa tasan sitten kun HÄIPYY julkisuudesta hevon helvettiin. Älysitkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Torppahan ei "haluaisi" millään olla julkisuudessa, mutta kummasti vaan sinne aina ängeää!!? Valkopesee vauvaraukan avulla itseään, että jotkut oikeasti luulisivat hänen muuttaneen tapojaan ja olevan nyt kunnollinen perheen äiti. Toivotaan, että totuus vihdoin paljastuu ihan kaikille, myös niille, jotka ovat Torpan teeskentelyä ja valheita uskoneet!

        Törpön päässä on jo pitkään lainehtinut keltainen neste, eikä se siitä miksikään muutu.


      • Anonyymi

        No niinhän se on ,mutta nähdä ainakin se mainosjakso ,en usko että moni alkaa maksamaan tuosta ,käy kuin Sofian ohjelman .


    • Anonyymi

      Nyt riittää juoruakoilla juttua väkäksi aikaa, kun tirkistelevät ohjelmaa silmät killillään ja juorupalstoilla ruotivat näkemäänsä. Aijaijai, kun ämmille herkkua pukkaa.

      • Anonyymi

        😄👍👍


      • Anonyymi

        Joo ja Maisa pääsee taas parkumaan ku on niiiin väärinymmärretty.


      • Anonyymi

        Se on kai tämä tarkoituskin. Ei tämän tarkoitus olekaan olla mitään ajankohtaisohjelmaa vaan hupiohjelmaa vähemmän arvostetun tuotannon tekemänä. Samaa luokkaa kuin nämä nuorten ex-poika/tyttöystäväohjelmat.


      • Anonyymi

        Niin riittää 😃! Mitähän luikuria tuo luikauttelee siinä roskaohjelmassaan? Kiva verrata muijan höpinöitä oikeuden päätöksiin 👍. Nyt on pimeään syksyyn tulossa suurta hupia 😂.


      • Anonyymi

        💩 katso ihan ite


      • Anonyymi

        Voihan hitsi, mistä toi ohjelma tulee?, mulla telkkarissa vain normaalit kanavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja Maisa pääsee taas parkumaan ku on niiiin väärinymmärretty.

        Mainosvälähdyksessähän se parkuu, että yksi ihminen pilaa toisten elämän. Kuka yksi ihminen? Ettei vaan Maisku itse pilannut nykyisen ukkonsa avioliiton? En tiedä, oliko aitoa parkua vai teeskenneltyä. Kallistuisin kyllä jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen.


    • Anonyymi

      Ei kyllä mitään realityä ole, itse kuvattua höttöä ja omakehua. Maisa ainakin käsikirjoittaa oman osuutensa pullantuoksuiseksi ja sisutajaintoilijaa ollaan myös. I Tuskin puidaan myöskään IT-Mikon lasta kohtaan tehtyä törkeää käyttäytymistä julkisuudessa esille tuotu puukkohippa ja lelujen hajottamiset – Maisa kun oli lapselle kateellinen). Kuitataan vaan, että ihmiset on niii-iin ilkeitä häntä kohtaan.

      • Anonyymi

        Onko tuo totta ,että Mikon lapsen lelut rikkonut ja mikä ihmeen puukkohippa,nyt oon ollu pimennossa .


    • Anonyymi

      Jo on taas reality-ohjelmassa kattavasti edustettuna pohjasakkaa. Mutta eihän tuollaiseen lähdekään kuin julkisuusriippuvaiset tai työttömät tai muute vaan vähä-älyiset kuten Iholla-sarjaan tai BBhen tai Temptation Island Suomi -realitysarjaan jne.

      • Anonyymi

        Tuksu on jätetty pois tuosta porukasta, jossa on aitoja, hyvämaineista, helliä, luonnollisia, tasapainoisia, fiksuja, menestyneitä, pullan tuoksuisia, ja niiiiiiiin kadehdittuja ÄITEJÄ!! 😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu on jätetty pois tuosta porukasta, jossa on aitoja, hyvämaineista, helliä, luonnollisia, tasapainoisia, fiksuja, menestyneitä, pullan tuoksuisia, ja niiiiiiiin kadehdittuja ÄITEJÄ!! 😩

        Varmaan kirjoitit vitsillä???? Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kirjoitit vitsillä???? Eikö niin?

        Suttujulkimoiden kokoonpanolla mennään…Taattua ”laatua” tulossa 😆.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu on jätetty pois tuosta porukasta, jossa on aitoja, hyvämaineista, helliä, luonnollisia, tasapainoisia, fiksuja, menestyneitä, pullan tuoksuisia, ja niiiiiiiin kadehdittuja ÄITEJÄ!! 😩

        Tunkkia ei tietenkään valittu Gossip Moms sarjaan koska hänhän olisi voittanut koko formaatin jo ensimmäisessä jaksossa koska on PARAS äiti ja kaikki muut julkimot yrittävät vain matkia HÄNTÄ, olisi ollut muille epäreilua, sitäpaitsi kaikki mediatalot ovat Saatanan ohjauksessa, paitsi Seiskalta tulevat rahat jos ne voidellaan pyhässä öljyssä ja huudellaan halleluujaa, näin on klassisen kaunis äiti-Marjakin sanonut.
        Seiskan facessa fanit itkee, miksi Tunkkia ei ollut valittu. Olisi ollut itsestäänselvästi tuon porukan seuratuin.


      • Anonyymi

        Totta se on oma lajinsa joka kiertää nämä kaiken maailman hömppäohjelmat ,ja joissa voi maine mennä lopullisesti.


    • Anonyymi

      Kivaa!! Koska tämä tulee? Pitääpäs katsoa👍

    • Anonyymi

      Ollako vai eikö olla, siinä pulma. Hamletihan jo syntyjä syviä pohti.
      Olen muuten sitä mieltä, että julkisuuden paineet häviää/pienenee, kun poistuu julkisuudesta.
      No, toivottavasti itse synnytys jää ohjelmasta pois.
      Mutta eikös Mikko-rakas kuvannut synnytyssairaalaan saapumisenkin?

    • Anonyymi

      On nämä Suomen "julkimot" lapsellista porukkaa.Vappu teki Leppilammen vauvan synnytyksesta aivan turhaa draamaa,lapsihan ei eka synnyttäjällä tule ulos tuosta vaan jos ei oo leikkausta määrätty,harvoja poikkeuksiahan on.että lapsi syntyy vessaan tai auton takapenkille.VOI VOI PITKÄÄN PITI MIKONKI ODOTTAA.....

    • Anonyymi

      Kertokaa nyt kuka tämä yksi henkilö on joka pilaa Maisan perhe-elämän? Onko se peräti maisa itse?

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍👍 ON!!!


      • Anonyymi

        Se ”yksi” on se mystinen ”joku” 😆.


      • Anonyymi

        Tarvitaanko siihen muka joku muu👹


      • Anonyymi

        Toki on Maisa, mutta syyttelyitä nakellaan suuntaan jos toiseen. Taattua valkopesuviritelmää. Maisa ei ole tehnyt mitään. Draamaa toisen perään ja ihmisistä välttämättä. MikkoIT-parka. Ja lapsi siinä samalla.


    • Anonyymi

      Maalittajat tuntuvat halveksivan jo nyt tulevaa ohjelmaa, mutta katsovat sitä taatusti silmät puukonpäätä pitkällä.

      • Anonyymi

        Samoin kuin sinä!


      • Anonyymi

        Näin uskon minäkin, että nämä täällä haukkujat katsovat ohjelmaa silmät killillään, ei näillä taida olla muutakaan tekemistä. Valitettavasti pelkään etteivät ole Maisan veroisija äitejä, jos äitejä ovat. Ainakin huonon malllin lapsilleen antavat.


      • Anonyymi

        Täytyy kyllä sanoa, että oikeassa olet 🤔. Minä halveksin jo etukäteen tuota roskaformaattia. No, saa ainakin hyvät naurut palstoilla…hähhähhääää…


      • Anonyymi

        16:08, täytyy kyllä sanoa, että ne puukonpäät taitaa kyllä tunnistaa eräs entinen luksusmorsian…nimeä nyt mainitsematta…


    • Anonyymi

      Halveksin tätä viiiiitun white träshiä joka tuossa passskasssa esiintyy saaaatana...hahhaha

      • Anonyymi

        Niin, mutta saadaan jutun aihetta juorupalstoille 👍 syksyn ratoksi.


    • Anonyymi

      Se on jännää kun oikeudenkäynnitkin alkavat samoihin aikoihin. Maisaa joka tuutista. Eikä missään positiivisessa sävyssä.

    • Anonyymi

      Kyllä pitäis yksityisyytenssä pitää eikä olla tuolla arvosteltavana varsin kun pieni ihminen on viaton ei kuvia!!!!. Mä en ymmärrä itte ovat palstoilla ärsyttää moniakin!!!. Se miten arvostellaan ja suoranaisesti haukutaan ei tietenkään ole fiksua!!! Täytyy vain laittaa omaan arvoon! Ja lopettaa sättäily keskittyä siihen perheelämään! Jokaisella on ystäviä jutella heidän kaa sekä toisten äitien kans🤗🧡!

      • Anonyymi

        Kiitos mummo viisaista sanoista.


      • Anonyymi

        Eihän täällä ole siitä ” pienestä ihmisestä” keskusteltu. Miksi vedit asian esiin? Öljyä laineille vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mummo viisaista sanoista.

        Aivan pysyis kotona. Ei normi äiditkään TV ohjelmiin änkee puhuu paskaa


    • Anonyymi

      Vauvasta tehty tuotantoväline. Ihmiskauppaa sanoisin. Kaikki on myytävää kamaa. Melkoinen veltto lapanen on myös isäehdokas.

      • Anonyymi

        Johan tuo tiedettiin odotusaikana, että vauva joutuu äitinsä leluksi ja valkopesuriksi.
        Torppa teeskentelee lapsestaan välittävää äitiä, esikoisensa jätti jo kylmästi, ja niin tulee tällekin poloiselle käymään, kun "hellän äidin" menojalka alkaa vipattaa.
        Toiottavasti mies, joka paljastuu lapsen isäksi, pelastaa tämänkin hoitoonsa.


      • Anonyymi

        Erittäin samaa mieltä. Oksettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin samaa mieltä. Oksettavaa.

        Ällöttävää äitiyttä= Huono äiti startup?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin samaa mieltä. Oksettavaa.

        Erittäin hyvin kommentoitu


    • Anonyymi

      Eihän tuo tuleva ohjelma ole sen kummempaa kuin Kardashianien vastaavat ohjelmat.
      Viimeksi mainittu on kansainvälisesti tunnettu ja suosittu ohjelma, vaikka ei ole kovinkaan korkeatasoinen sisällöltään.
      Koettakaa nyt vaan kestää tai keksikää jotain muuta katseltavaa ja ajateltavaa.

      • Anonyymi

        Vähän oli kaukaa haettu, kun otit puheeksi Kardashianit. Nuo ohjelmaan osallistujat ovat kyllä valovuosia takana miljjardööri-Kardashianeista. Lämempänä nuo ovat tyyliltään jotain ”Martina ja Esko tositeeveetä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän oli kaukaa haettu, kun otit puheeksi Kardashianit. Nuo ohjelmaan osallistujat ovat kyllä valovuosia takana miljjardööri-Kardashianeista. Lämempänä nuo ovat tyyliltään jotain ”Martina ja Esko tositeeveetä”.

        …sori kirjoitusvirheet 🙏 huomasin, mutta en viitsi korjata 😁.


      • Anonyymi

        Karkkidasheilla on sentään rahaa, mut nää meidän "...dashit luulee tekevänsä rahaa, hui ja hai, ruokarahoja saavat kirves-päivää lehdeltä hölmöilyillään, mut se näyttää riittävän koko suvun uhraamiseen julkipaskan alttarille, onnea kaikille, varsinkin tekijöille.


    • Anonyymi

      Sitä niittää mitä kylvää. Ei se muuksi muutu, aina löytyy joku jolla kovalevyssä on jo vikaa. Ainoa millä Torppa pääsee rauhaan on totaalinen some stop for ever. Ei auta vaikka yksityinen insta tms.aina on joku kuka vuotaa. Todellakin muksu ei ole tehnyt mitään pahaa/väärää, täytyy ymmärtää jättää rauhaan/kommentoimatta millään tavalla.

      • Anonyymi

        Juurikin noin, sitä niittää mitä kylvää, te kommentoijat täällä!
        Kannattaisiko hankkia oma elämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin, sitä niittää mitä kylvää, te kommentoijat täällä!
        Kannattaisiko hankkia oma elämä?

        Ainako vika stalkkaajissa eikä julkkiksessa itsessään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainako vika stalkkaajissa eikä julkkiksessa itsessään?

        Torppa pääsee ääneen ennen oikeudenkäyntejä 😃. Ei taida maine puhdistua millään luokattomalla tositeeveellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin, sitä niittää mitä kylvää, te kommentoijat täällä!
        Kannattaisiko hankkia oma elämä?

        Taitaa olla tähden oma kommentti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla tähden oma kommentti..

        ”Tähden”…😆..


    • Anonyymi

      Olen iloinen että Henna otti itseään niskasta, raitistui ihan oikeasti ainakin instakuvien mukaan, löytyi mukava komea mies ja elää lapsensa kanssa 24/7. Hennan iho ja olemus vahvistaa, että päihteettömästi ollaan. Henna on nyt niin kaunis!

      • Anonyymi

        Juu! Suoraan Ms Finland - finaaliin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu! Suoraan Ms Finland - finaaliin!!

        Ei kai sentään…😅.


      • Anonyymi

        Jos Tuksuun vertaa, Henna on hot. Tuksu elähtänyt ja jymähtänyt 90-luvulle pinkkihuulineen ja Barbie-mekkoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Tuksuun vertaa, Henna on hot. Tuksu elähtänyt ja jymähtänyt 90-luvulle pinkkihuulineen ja Barbie-mekkoineen.

        Niin, jos Tuksuun vertaa 🤔.


      • Anonyymi

        Voi jumalauta!!!


    • Anonyymi

      Kyllä nämä ihmiset täällä palstalla ovat hulluja, ei ole elämässä kaikki kunnossa.

      • Anonyymi

        Onkohan sinullakaan mitään syytä nimitellä ketään ”hulluksi”? Vilkaisepas peiliin 😃.


    • Anonyymi

      Ei stana. No elääks tolla?

    • Anonyymi

      Maisalle on tehty A- bleech.varma tieto..mää kyl tykkää Maisast..tuanoi oikeest -porin matti-

    • Anonyymi

      White trash loistaa taas…. Sääli lapsia.

      • Anonyymi

        Torppa käyttää lastaan hyväksi, kuten arvattiin. Kerää itselleen säälipisteitä, kun tuomiopäivä lähestyy. Missä on Mikko, kun ei puutu rouvan sekoiluihin??


    • Anonyymi

      Kyllä tämä uusi tv-sarja jossa Maisa on nyt mukana, on kova pala ilkkujille. Kaikenlaista soopaa kirjoittelevat sen tiimoilta.

    • Anonyymi

      Kardashianien elämä on yhtä pinnallista kuin monen suomalaisenkin julkkiksen elämä. Se, että jollakin on enemmän rahaa, ei muuta asiaa miksikään.
      Mutta, suomalainen tavis on siitä erikoinen tapaus, että se kadehtii suomalaisia julkkisia. Mollaa ja panettelee. Muualla tavikset toimivat ihan eri tavoin.

      • Anonyymi

        No, olipa aikamoista soopaa tuo kommentti.


    • Anonyymi

      Ihanaa. Kunnon laatuviihdettä .

    • Anonyymi

      Koska toi ohjelma tulee ja miltä kanavalta? Tietysti joku maksullinen, kun koittavat rahastaa. No en maksa sellasesta kuvasta.

    • Anonyymi

      Vihdoinkin Maisa pääsee kertomaan oman versionsa asioista. Paljastuu kaason miehen vonkausviestit ja paljastetaan kiusaava mätämuna. Totuudet Latvalasta joita ei ole vielä kerrottu.
      Kaikki näkee kuinka Maisan maine on syyttä suotta kateuden takia kurattu. Kaikki näkee kuinka rakastunut Maisa ja miehensä on. Ja kuinka Maisa hoitaa kotia ja laittaa ruokaa ja elää normaalia perhearkea.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Minä luulen että niitä viestejä ei ole olemassa. Joku ristiriita tässä nyt on. Maisa haluaa yksityisyyttä ja sitten menee ohjelmaan jossa näyttää kaikki (tietenkin niin että itse näyttää puhtoiselta enkeliltä). Miksi ollenkaan meni ohjelmaan? Ja luulen että lisää kunnianloukkaussyytteitä pukkaa kun ohjelma tulee ulos.


    • Anonyymi

      Miten yksi ihminen voi saada tuhottua perheen elämän näin pahasti, Maisa kysyy.
      No olisiko sitä pitänyt miettiä jo silloin, kun menit hoitamaan vieraan perheen lasta.

      • Anonyymi

        Isää se meni hoitelemaan, ei lasta.


      • Anonyymi

        Kyllä se ”yksi” ihminen katsoo Torppaa peilistä 🙄.


      • Anonyymi

        Hih!
        Tuossa tunnetussa ”perhetuttu”keississä kusymys on ihan aiheellinen.
        Ei vaan Maisa tajua yhteyttä ,jonka jokaonen asoaa seuraamaan joutunut ymmrtää.
        Nyt ei auta mikään valkopyykki eikä linkous suttupyykiä puhdistamaan.
        Viaton lapsiparkakin valjastetaan äitinsä mainetta puhdistamaan näissä tyrkkyjen bimbojen kokoontumisajoissa


    • Anonyymi

      Gossip Moms Suomi tulee olemaan hyvinkin katsottu ohjelma. Myös pahansuopaiset ihmiset seuraavat sitä. Sen tulemme huomaamaan siitä, kuinka he kommentoivat jokaista jaksoa täällä, omaan pirulliseen tyyliinsä. Vaikka eivät muka pidä siitä, niin katsoa pitää kuitenkin.🧐

      • Anonyymi

        Sinäkö se sitten määräät miten siihen reagoidaan? Maisasta ei pidetä ja siksi kirjoitellaan.


      • Anonyymi

        07:28 katsotaan ihan sen vuoksi, että saa nauraa kun kalkkuna taas esittää ja uhriutuu.


    • Anonyymi

      Kukaan ei määrää mitään, vaan moni tietää jo etukäteen kuinka ilkkujat ja maalittajat tulevat reagoimaan tuohon ohjelmaan.Se on jo nyt nähtävissä.
      Ilkkujat ja maalittajat haukkuvat ohjelman ihan vaan periaatteidensa vuoksi.

      • Anonyymi

        Miksi sun idolisi ihan väkisin haluaa telkkariin ilkuttavaksi ja naurettavaksi??
        Onks hää tyhmä vai mikä??
        Taidatte molemmat olla tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun idolisi ihan väkisin haluaa telkkariin ilkuttavaksi ja naurettavaksi??
        Onks hää tyhmä vai mikä??
        Taidatte molemmat olla tyhmiä.

        Tyhmiä ovat…molemmat.


    • Anonyymi

      Taas saahan uusia tyhjäpäitä lehtien palstoille uudesta bb kaudesta.Taas hehkutetaan bb romanssista ,oli hipsuteltu kuulemma koko yö......

    • Anonyymi

      09:49
      Jos sinun mielestäsi Maisa haluaa väkisin televisoon, niin sinä haluat väkisin katsoa juurikin niitä ohjelmia joissa hän esiintyy. Maisa hyötyy tv-palkkkioita ja sinä hyödyt siitä, että saat seurata hänen elämäänsä. Olisit tyytyväinen, etkä aina moittisi häntä joka asiasta. Ilman Maisaa sinun elämäsi olisi ihan onnetonta, toimetonta ja ilotonta.
      Ilman Maisaa sinulla ei olisi mitään päivittäistä sisältöä elämässäsi.

      • Anonyymi

        11:25 Maisulin ei kannata nyt sitten uhriutua js itkeä taas, kun julkinen ryöpytys alkaa. Kalkkuna kun on vaan niin tyhmä, että lyö päätään seinään kerta toisensa jälkeen. Änkeää telkkariin ja julkisuuteen, sitten vinkuu, valittaa ja uhriutuu, kun katsojat laukova totuuksia ja mitä ajattelevat tuosta kalkkunasta.

        Sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin Maisa ja Maisan ponttoonit. Säälittävä, yksinäinen vanha mies. Julkkisbimbon valkopesu elämän ainoa sisältö.


      • Anonyymi

        11:25 Pöljäke hei, Maisulasi moittii ja inhoaa tuhannet ihmiset Suomessa, ei vain yksi.


    • Anonyymi

      Heheehhh karmeaa katottavaa,, heheheheh myös korvat lujilla hehehe

    • Anonyymi

      Maisa otsikoissa. Missä yllätys? .🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Tuskin mihinkään televisiosarjaan ängetään, vaan sinne PYYDETÄÄN esiintymään.

      • Anonyymi

        12:19 Hahhah! Suomen TV -tuotantyhtiöiden piirit ovat niin pienet, että tietävät ketkä julkkikset ovat niin hölmöjä ettö lähtevät hömppäohjelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:19 Hahhah! Suomen TV -tuotantyhtiöiden piirit ovat niin pienet, että tietävät ketkä julkkikset ovat niin hölmöjä ettö lähtevät hömppäohjelmiin.

        Niin tietävä kenestä saadaan parhaiten skandaalit aikaiseksi eli ei ihan sieltä fiksuimmasta päästä pyydetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietävä kenestä saadaan parhaiten skandaalit aikaiseksi eli ei ihan sieltä fiksuimmasta päästä pyydetä.

        Eikä noihin suttuohjelmiin, fiksut julkisuudenhenkilöt edes mene ☺️.


    • Anonyymi

      HOX, HOX!
      11:35, sinulla ei ole nähtävästi mitään muuta elämää kuin seurata Maisan elämää ja hokea hokemasta päästyäsi jotain hänen rinnoistaan, joista kukaan muu ei kirjoita yhtään mitään. Kukaan muu välitä julkkisnaisten rintojen koosta. Olivatpa ne isot tai pienet. Se on ihan yhdentekevää.

      • Anonyymi

        12:23 Palstapapalla muistii pätkii taas vanhusten tapaan . Sinä se palstalla kehuskelit useampaankin kertaan Maisan upeita rintoja. Mihin unohtui hokemasi: Maisa Torppa on Suomen kaunein nainen❤❤❤

        Pöhkö pappa😄😄😄


    • Anonyymi

      Onko henkinen persu Jenna Lempinen mukana mentorina? Aikamme älykkäisimpiin kuuluva ehkä nainen Jenna Lempinen on avarakatseinen ja kannustava kahvinjuojapersoona hieman tunkkaiselle haisevan työhuoneensa uumenista. Jenna on tälläkin hetkellä netissä ja pian lukee tämän.

    • Anonyymi

      Tekotissejä, tehopilluja... tekoälyä. Formaattien suunnittelijat luulevat tietävänsä mitä halutaan katsoa.

    • Anonyymi

      Maisa itselähti miehenmukaan ja tiesi et miehellä on vaimo lapsineen, joten Kyllä Maisan täytisi osata ottaa arvostelua ja naljailua vastaa mihensä lapsilta. Jos Maisa ei osaa olla myötätuntoinen uusi nainen isälle niin silloin ehkä kannattaisi mennä Kotiin ja pysyä siellä.

    • Anonyymi

      Ei voi muuta sanoa tuosta kuin että paskaa, paskaa ja paskaa. Onko Martsu Aitolehmä mukana?

      • Anonyymi

        Sitten olis kunnon sisältöä jos pantais samaan ohjelmaan Maisu, Martina, Sofia ja ehkä Sara Maisan kiusaksi. Alkais astiat lentelemään.


    • Anonyymi

      Ei hitto, miten tasokasta jengii täällä on. Hankkikaa oma elämä 🤣

    • Anonyymi

      Nörtit pistävät taas tuulemaan. Nimittelyä ja solvaamista. Kuvittelevat olevansa hyvinkin vitsikkäitä. Mutta, jos heitä arvostelee, niin itkuhan niillä pääsee.

    • Anonyymi

      Klo 14.19 todellakin Minna Kortelammen pitäisi tuossa valkoisen roskaväen äiskäohjelmassa olla mukana. Hänhän mainostaa itseään leijonaemona ja hänen ex-miehensä myös. Tosin nykyinen mies on raiskausepäilty, mutta semmoinen pikkuseikkako Minnaa haittaa.

      • Anonyymi

        Hah hah haa! :-D


    • Anonyymi

      Torpandeeli itkee, kuinka yksi ihminen voi tuhota perheen. Maisa tarkoititko mahdollisesti itseäsi, kun tunsit jääkiekkoilijan perheen valehtelulla, että olet raskaana, maksa 10 tuhatta euroa, niin ollaan sujut, vaikka raskautta ei ollut ollenkaan. Sitä saa mitä tilaa.

      • Anonyymi

        Torpandeeli itkee vieläkin, kun Latvala potkaisi pellolle hänet ja Mikon. Siinä meni isot rahat ja Mikkokin on nyt ilman duunii...


    • Anonyymi

      No, eipän tulisi mieleeni katsoa moista sontaa!

    • Anonyymi

      En oikein luota Maisulin itkuun.Varsinkaa naiselta ,jolle on tehty a-valkaisu.uskomatonta. lissu

      • Anonyymi

        Tuksu sopisi oikein hyvin tuohon porukkaan. Hellät ja puhtoiset äidit!! Huh,huh! 🙈


    • Anonyymi

      Onpas täällä taas "tasokasta" keskustelua.
      Yksi tietää jo ennakkoon, että ohjelma on so...., vaikka ei ole katsonut ainuttakaan jaksoa. Mutta, katsoo ne joka tapauksessa ja haukkuu ne takuuvarmasti.

    • Anonyymi

      Kauhea raivo päällä, kun Maisa ja kumppanit saivat oman tv-ohjelman.
      Tuntuu siltä, että osa porukasta ei pysy enää nahoissaan.

      • Anonyymi

        Raivo päällä???? Täällä ihmetellään, miksi moisesta roskasakista tehdään TV-ohjelma. Ja kun nuo ovat siinä ohjelmassa, niin miksi Tunkkia ei ole siinä, hän kun olisi tuossa sakissa kuin kala vedessä.


    • Anonyymi

      Muuten täydellinen setti, mutta Tuksu puuttuu.

      • Anonyymi

        Heh heh hee! :-D


    • Anonyymi

      Eivät he ole mitään roskasakkia. Jos ohjelma ei jota kuta miellytä, niin kanavaa voi aina vaihtaa. Kyseistä ohjelmaa ei ole kenenkään pakko katsoa ja nostattaa verenpainettaan tappiin asti.

    • Anonyymi

      20:32
      Sinä siis aiot katsoa ko. ohjelmaa, koska toivot sinne myös Johannaa.
      Omituista, että tulet katsomaan ohjelmaa, josta et pidä. Mitenhän tuokin pitäisi selittää?

      • Anonyymi

        En minä moista roskaa katso, mutta mainitsin vain, että Tuksu Tukiaisen olisi voinut pyytää siihen mukaan, niin olisi ollut täyskäsi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä moista roskaa katso, mutta mainitsin vain, että Tuksu Tukiaisen olisi voinut pyytää siihen mukaan, niin olisi ollut täyskäsi :D

        Miksi poistatetaan viestit, joissa kerrotaan Torpan vetävän ohjelmassa yhtä valheellista teatteria, kuin veti Veitolan ohjelmassa?? Näinhän se totuus on, Torppa yrittää sattuneista syistä valkopestä itseään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi poistatetaan viestit, joissa kerrotaan Torpan vetävän ohjelmassa yhtä valheellista teatteria, kuin veti Veitolan ohjelmassa?? Näinhän se totuus on, Torppa yrittää sattuneista syistä valkopestä itseään!!

        Aika yleisesti tuo onneksi jo tiedetään, vaikka Maisuli yrittää kerätä sympatioita jopa pientä lastaan hyväksi käyttäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika yleisesti tuo onneksi jo tiedetään, vaikka Maisuli yrittää kerätä sympatioita jopa pientä lastaan hyväksi käyttäen.

        Maisuli itkeä vollottaa, mutta kyyneltäkään ei näy! Samoin kävi, kun vaihtoi rahan rakkauteen!! Heheeehehehee!!!!


      • Anonyymi

        Maisalandiassa voi tapahtua ihan mitä tahansa! Vielä löytyy muutama, joka jopa uskoo Torpan esityksiä.


    • Anonyymi

      Ketä ohjelmassa muut kuin Torppa ovatkaan, pitkää miehistänne kiinni. Tai uusi formaatti samalla plöräyksellä, Ristiinnaivat äitylit.

      • Anonyymi

        Ihminen joka tehtaili vale raskaus todistuksia, ei voi olla mitenkään uskottava. Kiristi miehiltä rahaa näillä vale raskaus todistuksilla. Itse tuonut itsensä julkisuuteen. Pitää kestää arvostelu.
        Koko ajan jätti meloni tekotissit esillä. Lisäksi kaikki mahdolliset teko härpäkkeet. Suureen ääneen hehkutettu lähi hoitsun ura katkesi kahden työpäivän jälkeen.


    • Anonyymi

      Jossain haastattelussa torppa sanoi että hän voi itse valita mihin ohjelmaan menee kun kaikki haluavat hänet. Onko tämä nyt sitten se ohjelma johon se enää pääsee kaikkien kohujensa jälkeen? Loistavaa.

    • Anonyymi

      Omituista, että nämä valittajat (Lue: yksi valittaja) seuraavat herkeämättä Maisan elämää ja repivät siitä ressiä itselleen. Valittavat päivästä toiseen.
      Eikö heille löydy mistään sellaista seurattavaa, joka ei aiheuttaisi heille tuollaista raivoa? Vai ovatko kaikki naisjulkkikset jotenkin heille kuin punainen vaate, joita pitää haukkua ja arvostella? Ihan vaan sen takia, että ovat julkkiksia.

    • Anonyymi

      20:51, on ihan päivän selvää, että sinä tulet katsomaan ko. ohjelmaa. Koska tunnut tietävän jotain muistakin tässä ko. ohjelmassa esiintyvistä naisista.
      Tunsit siis kaikki ohjelmassa esiintyvät naiset. Minä esimerkiksi en ole koskaan kuullut kahdesta ohjelmassa esiintyvästä naisesta aiemmin yhtään mitään.
      Mutta, en aio repostella heistä ketään. Eikä ohjelma ei vie yöuniani, eikä aiheuta minulle mitään ressiä tai raivoa.

      • Anonyymi

        "Yksi", näinhän Torppakin väittää, että "yksi" ihminen pilaa hänen elämänsä. Ei vaan pysty kertomaan, kuka se "yksi" on. Eli meitä on kyllä aika paljon enemmän, jotka arvostelemme tämän julkkistyrkyn epärehellisyyttä ja kieroutta. Jos joku vielä puolustaa ja kehuu, ei tunne tapausta, tai on Torppa itse.


    • Anonyymi

      Katsotaan, mihin suuntaan ohjelma vie heitä, jotka yrittävät elää julkisuudesta.
      Mikä rooli nyt on mukana, Somen mielikuvitushahmo vai itse ihminen? Käsikirjoitus ja osallistujien mielikuvitus ratkaissee, joten älkää ottako liian tosissanne joka sanaa, lausetta, ilmettä...

    • Anonyymi

      Kuuleman mukaan torpalla on lähestymiskielto Mikon tyttöä kohtaan? Toivottavasti selviää ohjelmasta miten on.

      • Anonyymi

        Yhtä teatteria ja teeskentelyä odotettavissa, kuten oli Veitolan ohjelmakin alusta loppuun!!
        Torppa yrittää antaa itsestään hyvän äidin ja vaimon kuvan, vaikka asiat ovat juuri päinvastoin.
        Uhriutuu ja heittäytyy viattomaksi. Jos joku ei usko, googlettakaa Torpan historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä teatteria ja teeskentelyä odotettavissa, kuten oli Veitolan ohjelmakin alusta loppuun!!
        Torppa yrittää antaa itsestään hyvän äidin ja vaimon kuvan, vaikka asiat ovat juuri päinvastoin.
        Uhriutuu ja heittäytyy viattomaksi. Jos joku ei usko, googlettakaa Torpan historiaa.

        Ei ole aviomiestä, eikä "bonustytärtä" Maisalla, vaikka niin yrittää esittää.
        Mikon lasta ei saa edes tavata, että sellainen äityli.


      • Anonyymi

        10:22 Luuletko tosissasi, että Törppö paljastaa mitään todellisia, hänelle negatiivisia asioita ohjelmassa. Ehei, ohjelma tulee olemaan Törpön säälin kerjuuta, uhriutumista, itkua ja maalman eniten ihanimman äidin ja vaimon esittämistä.


    • Anonyymi

      Valtava on kiinnostus kyseistä ohjelmaa kohtaan. Täällä spekuloidaan jo ennakkoon kovasti sitä, että mitä ohjelma tulee sisältämään.
      Moni kuitenkin unohtaa sen, että Maisa ei ole ainoa henkilö tässä ohjelmassa.

      • Anonyymi

        11:27 Törppö ei ole ainoa, mutta varmasti inhotuin tuosta porukasta.


    • Anonyymi

      Ihmettelen sitä, että Maisan vuosiansiot ollessa lehtitietojen perusteella 14 000 e niin kuinka sillä eletään ja esitetään luksuselämää? Eikö näitä ilmaiseksi saatuja mainostettavaksi tarkoitettuja tuotteita tarvitse ilmoittaa verotuksessa?

    • Anonyymi

      Eikö tällästä helvetin bimbo rattopoika tositv reality paritus yms. sontaa tule jo ihan tarpeeksi?? Jo nyt voin kevyesti luetella yli 400 tositv reality formaatti sontaa joita en sekunttiakaan katso, siihen mahtuu kaikki bimboilut, seikkailut, jokikinen laulu sonta, seikkailut, parittamiset, jne. Ei vaan löydy minkäänlaista syytä sille, miksi siirtyisin HD aikaan ja televisioon, kun se lopulta alkaa, se HD ei tota sontaa paranna sekunttiakaan.

      • Anonyymi

        Ketään ei oikeasti kiinnosta, mitä SINÄ katsot!
        Ärsyttää, että tuollainen huonomaineinen Torppa yleensä lasketaan enää julkisuuteen valehtelemaan ja teeskentelemään. Veitolan ohjelma jo näytti, mitä sontaa siellä taas vikistään.


    • Anonyymi

      Mollaajat katsovat kyseisen ohjelmasarjan nokka kiinni television ruudessa. Keksivät sitten mitä erilaisempia selityksiä, että miksi on ihan PAKKO katsoa ko. ohjelma.
      Mutta, yhtä kaikki, kiinnostus heillä on ihan valtava.

    • Anonyymi

      Teitä mollaaajia tuotantoyhtiön pitää ehdottomasti kiittää, koska te nostatte Gossip Moms Suomi-sarjan katsojaluvut todella korkeiksi.
      Te katsotte takuuvarmasti jokaisen jakson.

      • Anonyymi

        Entäs sinä, mihin porukkaan lasket itsesi?
        On siinä esimerkillisiä äitejä, Tuksu puuttuu.


      • Anonyymi

        Ei sen katsomisesta tarvitse maksaa, iltalehdet ja Seiska poimii kyllä klippejä tästäkin tyrkkyjen kansoittamasta ohjelmasta ihan kyllästymiseen asti.
        Sarja ei ole edes alkanut , kun jo Torppa vollottaa iltalehdessä kaltoin kohteluaan ja jatkoa seuraa.
        Veitola jo sössi maineensa pönkittäessään Maisan kulisseja—veikkaan, että samaa on nytkin luvassa—maailman ensteks ihaninta vauva-arkea Nurmijärven vitivalkoisessa residenssissä Maisan ja it-perhetutun näyttelemänä.
        Onkohan ”onnellisen”isukin kasvot taas plurrattu tunnistamattomaksi?
        Kyllä varmaan, moinen vaimo ei ole kunniaksi kenellekkään.


    • Anonyymi

      Miksi SE pitää valkaista?

    • Anonyymi

      Minä voin katsoa ohjelmaa, mutta se ei aiheuta minulle minkäänlaisia tunteenpurkauksia. Ihmiset ovat minulle täysin vieraita. Ohjelma on ohjelma muiden joukossa. Ei ole minun asiani, eikä tapani moralisoida ketään julkisesti. Mitä se yleensä auttaisikaan täällä Suomi24:ssä. Ei yhtään mitään.
      Hyvin tuntuvat äidit hoitavan lapsiaan.

      • Anonyymi

        Tosi, tosi hyvin, varsinkin Torppa!!!! 🙊


    • Anonyymi

      Henna Kalinainen on edelleen kaunis.

    • Anonyymi

      Maisa on hoitanut hyvin vauvaansa.

    • Anonyymi

      Äiti voi olla hyvä äiti, vaikka lapsi olisikin jäänytkin isän hoitoon. Sama pätee myös toisinpäin.
      Nuorena moni voi tehdä virheitä, mutta lapset ovat yleensä hyvin lojaaleja vanhemmilleen ja rakastavat vanhempiaan vaikka nämä eivät olisikaan ihan täydellisiä.

    • Anonyymi

      Tässä tapauksessa isä määrätty yksinhuoltajaksi ja hyvästä syystä.

    • Anonyymi

      10:12
      Sanot, että "kuuleman mukaan"... Mistä tämä sinun kuulemasi tieto mahtaa olla peräisin?

      • Anonyymi

        Enpä kerro! Mietipä sitä.


    • Anonyymi

      Äiti voi olla ihan hyvä äiti, vaikka lapsi olisikin isän hodossa. Jos olet eri mieltä, niin onko sitten isä aina huono isä, jos lapsi/lapset ovat jääneet äidin hoitoon?

      • Anonyymi

        Yhteishuoltajuus on tavallista. Yksinhuoltajuuteen on pätevät syyt ja ne on sosiaalitoimisto todennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteishuoltajuus on tavallista. Yksinhuoltajuuteen on pätevät syyt ja ne on sosiaalitoimisto todennut.

        Säälittää vauva kun äiti on noin epävakaa.😓


    • Anonyymi

      07:34
      On helppo sanoa, että kuuleman mukaan ja puhua sitten mitä sylki suuhun tuo.

    • Anonyymi

      Nätisti hoitaa vauvaansa.👶🧡 Sekös se sitten muutamia raivostuttaa, kun kaikki meneekin hyvin.

      • Anonyymi

        13:35 Kaikki menee hyvin? Voi jestas tätä tyhmyyden määrää. Menikö hyvin vai huonosti voidaan arvioida vasta sitten, kun lapsi on täysikäinen ja aikuinen


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen jymy-yllätys tuo nyt on.. nimeksi sopisi paremmin Maisa Tyrkky... kun on tyrkyllä jokaiseen mahdolliseen ohjelmaan missä saa esitellä itseään.

    • Anonyymi

      Maisa on hoitanut hyvin tyttävauvaansa. Se tuntuu olevan muutamalle ylitsepääsemätön asia.

      • Anonyymi

        Miksi sinä sitä koko ajan hoet. Eikö se ole normaalia että lasta hoidetaan. Taitaa sulla itselläsi olla epäilyksiä että näin ei ole.


    • Anonyymi

      Teille puurokorvaisille täytyy hokea samaa, koska te jankutatte koko ajan, että Maisa on huono äiti.
      Mutta, Maisa on hyvä äiti tyttävauvalleen.🧡👶

      • Anonyymi

        Lopeta jankkaaminen. Miksi sinua toisten mielipiteet niin häiritsee? Vaikka ei kenenkään muun julkimon äitiyttä epäillä. Johtuisikohan Maisan maineesta ja menneisyydestä?


      • Anonyymi

        19:33 Jo on aikakin olla hyvää äiti edes tälle uudelle tulokkaalle. Esikoisen kanssahan hyvä äitiys ei kiinnostanut.
        Enempi kiinnosti huidella pitkin maailmaa miesten perässä tissit tanassa.


    • Anonyymi

      Maisa rakastaa vauvaansa ja hoitaa häntä hyvin. Se on tässä tärkeintä.

    • Anonyymi

      Hei kuka firma uskaltaa ottaa netti kiusatun mainokseen ja mikä puolue uskaltaa ottaa aluevaaleihin ehdokkaaksi..Nyt saisitte julkisuutta kerrankin todella paljon.

      • Anonyymi

        Luulisi Torpan tolla maineellaan häipyvän kokonaan julkisuudesta, mutta on niin tyhmä ja röyhkeä, ettei osaa edes hävetä.


    • Anonyymi

      08:01, On kiva, että ihminen muuttuu parempaan suuntaan. Mutta, pahansuopaisille ihmisille ei sekään käy. Kaivelevat ja tonkivat jatkuvasti samoja vanhoja asioita.

    • Anonyymi

      Kaunis nainen huomataan aina ja kateellisten naisten lauma hyökkää heti hänen kimppuunsa.

      • Anonyymi

        Lopeta jo pöljäke nuo iänikuiset fraasisi.
        Kukaan ei kadehdi tuota tyrkkyä. Kukaan ei halua hänen asemaansa yhtenä Suomen inhotuimpana ja tyhmimpänä naisjulkkiksena. Kauneuskin tuolla tyrkyllä kauneuskirurgialla ym. paranneltua ja silti
        onnistuu näyttämään ikäistään vanhemmalta ja halvalta.


      • Anonyymi

        Ei kateellisten lauma vaan säälivien. Luulee olevansa suurikin stara mutta on vain yleinen kuiskuttelun ja naurun aihe.


    • Anonyymi

      Eräs tietty kommentoija kirjoitti aiemmin, että Suomessa on tuhansia ihmisiä, jotka eivät pidä Maisasta.
      Positiivistä tässä on se, että nämä tuhannat henkilöt seuraavat kuitenkin Gossip Moms Suomi-ohjelmaa. Näin tämä ohjelma yltää suuriin katsojalukuihin ja siitä seuraa se, että vastaavia ohjelmia tehdään lisää ja niihinkin Maisa pyydetään mukaan.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Muutamien tuhansien katsojaluvut ovat Suomen mittakaavassa vielä pientä. Kärpäsen paska. Maisukan uhriutumis-ja itkuohjelma Gossip Moms:ien pitää kerätä vähintään satoja tuhansia maksullisen kanavan katsojia ennenkuin on edes kannattavaa tuotantoyhtiölle.
        Ohjelmalle käy samalla tavalla kuin Sofian salaisuudet-sarjalle. Pyörii maksullisella kanavalla ensin, nyhdetään hölmöiltä rahaa ja sen jälkeen ohjelma esitetäänkin maksuttomilla kanavilla.
        Tämä yksinkertaiselle palstapapallekin tiedoksi.


    • Anonyymi

      Te mollaajat nostatte katsojalukuja, muiden katsojien lisäksi. Siitä teille peukutus!👍

    • Anonyymi

      Täällä yksi hokee, etä Maisalla on tuhansia vihaajia. Se kuitenkin todistaa sen, että nämä vihaajat seuraavat tiiviisti Maisan elämää. Eiväthän he muuten tietäisi inhota häntä.
      Jos Maisa ei heitä kiinnostaisi, niin eivät he häntä seuraisikaan.

    • Anonyymi

      01:18
      Sinua kiinnostaa kyseinen ohjelma niin paljon, että seuraat sitä Seiskan ja Iltalehtien kautta. Sanot samalla, että sinua kyllästyttää katsoa niitä. Mutta, miksi ihmeessä sinä kuitenkin katsot niitä kyseisten lehtien kautta? 🤓

      • Anonyymi

        Maisalle ollaan hyvin vahingoniloisia! Niin se vaan on. Hauska nähdä, kun ylimielinen tyrkky esitti jotain, ja putosi sinne, minne oikeasti kuuluu. Valehtelee ja kaunistelee edelleen asioitaan, vaikka aina jää niistä kiinni. Pikkujouluaika ei unohdu, ja mielenkiinnolla seurataan tuloksia.


    • Anonyymi

      Selityksiä piisaa laidasta laitaan. Mutta, totuus on se, että Maisa kiinnostaa niin paljon, että seuraamatta ei voi olla. Totuus on nyt tällä kertaa se, että mollaajat eivät tahdo pysyä nahoissaan, koska Maisa pääsi tuohon Gossip Moms ohjelmaan mukaan.

    • Anonyymi

      Maisa on sisustanut vauvansa huoneen todella nätisti.👶💖
      Kohta siitäkin arvostelijat löytävät haukuttavaa.

      • Anonyymi

        Kuka sinä olet joka jaksat roikkua joka langalla ja aina samat sanonnat:
        ... kohta siitä arvostelijat löytävät jotain... mollaajat eivät pytyllä nahoissaan... Maisalle ollaan kateellisia... Maisa on maailman kaunein ja paras.... Yrität ainoana puolustaa maisaa. Maisa itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä olet joka jaksat roikkua joka langalla ja aina samat sanonnat:
        ... kohta siitä arvostelijat löytävät jotain... mollaajat eivät pytyllä nahoissaan... Maisalle ollaan kateellisia... Maisa on maailman kaunein ja paras.... Yrität ainoana puolustaa maisaa. Maisa itse?

        Hauskaa seurattavaahan se on. Tosin vähän jo sääliksi käy. Ei tehoa puolustelut. Mene välillä sinne puolukkaan tai töihin niin kuin me muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa seurattavaahan se on. Tosin vähän jo sääliksi käy. Ei tehoa puolustelut. Mene välillä sinne puolukkaan tai töihin niin kuin me muutkin.

        Taisi Torppa ihan itse järjestää "jymy- yllätyksen" ällörakkaalle miehelleen pikkujoulureissullaan? 🤭


    • Anonyymi

      18:17, me olemme molemmat ihan samanlaisia langalla roikkujia. Tyyli on vain erilainen.

    • Anonyymi

      Tietty langalla roikkuja haukkuu rumasti Maisaa, hänen miestään (joka ei ole julkisuuden henkilö) ja kaikki ne, jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan. Tämä langalla roikkuja ei siedä kuin ne mielipiteet, jotka ovat samat kuin hänen.
      Vaikea tapaus kaiken kaikkiaan.

      • Anonyymi

        Torppa on todella vaikea tapaus, joka vieläkin onnistuu huijaamaan taitavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppa on todella vaikea tapaus, joka vieläkin onnistuu huijaamaan taitavasti!

        Nii on. Epävakauteen ja narsismiin taipuvainen. Hankala tapaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppa on todella vaikea tapaus, joka vieläkin onnistuu huijaamaan taitavasti!

        Törppö ei pysty huijaamaan kuin umpihölmöjä.


    • Anonyymi

      Nettikiusaajat ovat vaikeita tapauksia. Todella vaikeita. Samoin kuin koulukiusaajat ja työpaikkakiusaajat.

    • Anonyymi

      Sosiaalinen media on tehnyt kiusaamisesta totaalista sodankäyntiä. Netin kautta kiusaaja saa häväistyksi toisen ihmisen puolen maailman silmissä.
      Näin sanovat asiantuntijat.

    • Anonyymi

      11:50,
      Nettikiusaaja on epävakauteen ja narsismiin taipuvainen henkilö. Todella hankala tapaus.

      • Anonyymi

        Totta! Totuudesta kirjoittelu on ihan oikein. Torppa on valehdellut ja kieroillut vuosia, hyvä että totuus tulee julki.


    • Anonyymi

      Nettikiusaajat ovat usein miten narsisteja.

    • Anonyymi

      Nettikiusaaja on tahallaan ilkeä ja yrittää saada paljon porukkaa mukaansa.

    • Anonyymi

      Itku ja kauhea nauru ovat hyvin lähellä toisiaan.

    • Anonyymi

      Näyttää jo, että itkua jo pukkaa. Nauru heikkenee.

    • Anonyymi

      "Kontrolloimaton hysteerinen nauru rauhoittaa psyykkeä". Näin sanoo tiede ja asiantuntijat.
      Helppo keino rauhoittaa psyykettä. 🤣

      • Anonyymi

        Ja Torpan tekoitku rauhoittaa narskua, vaan ei mene enää muille läpi! 😭😭😭


    • Anonyymi

      08:45, Olette periaatteessa ihan samanlaisia. 😭🤣 Keinot vain poikkeavat toisistaan. Itkua ja naurua. Lopputulos on sama.

    • Anonyymi

      Kertokaa minulle joka olen ihan tietämätön. Mitä suurta tämä Maisa ja Martina on tehnyt,kun joka päivä heistä kirjoitetaan. Mistä löytyy heidän mahdollinen suosionsa. Olen kyllä ihan ulalla heidän suurista tekemisitään.

    • Anonyymi

      Kello 11:45:lle!
      Voit tutustua esim. heidän instagrameihinsa. Pahansuopaiset ihmiset ovat jokaisen julkkiksen kimpussa, jostain kumman syystä. Jos joku on tehnyt joskus jotain typerää, niin onko ventovieraiden ihan pakko räksyttää siitä vuosikausia ja keksiä siinä sivussa jos jonkinlaista perätöntä tarinaa? Mutta, joillekin tuo räksyttäminen on pakkomielle.
      Täytyy todeta vielä lopuksi sekin, että vaikka joku julkkis ei olisi koskaan tehnyt mitään typerää, niin nämä pahansuopaiset ihmiset ovat hänenkin kimpussaan.

      • Anonyymi

        Esimerkiksi kuka? Maisa on typeryyden huipentuma. Kaikki mihin koskee menee pas... si.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi kuka? Maisa on typeryyden huipentuma. Kaikki mihin koskee menee pas... si.

        Jokainen tekee JOSKUS jotain typerää, Torppa vuodesta toiseen!


    • Anonyymi

      Maisa on monelle solvaajalle pakkomielle. Eivät voi lopettaa hänen seuraamistaan vaikka sanojensa mukaan inhoavat häntä. Kun mitään uutta ei ilmesty instagramiin tai lehtiin tai televisioon, niin jankuttavat sataan kertaan vatkaamiaan juttuja aina uudelleen ja uudelleen..

      • Anonyymi

        Kun ne jutut on niin ainutlaatuisia ettei kukaan muu tee niin.😇


      • Anonyymi

        15:33 Mitä pahaa siinä on? Jos kirjoitellaan Törpön värikkäästä historiasta uusia törkylööppejä odotellessa. Niitähän tulee 100 % varmasti. Sinulla tuo vatkaaminen toistuu jatkuvasti viesteissäsi. Saako kysyä, että tuleeko vatkaaminen mieleen, kun katsot kuvia puolialasti , suu ammollaan poseeraavasta isotekotissisestä Törpöstä?


    • Anonyymi

      Joku harrastaa nettikiusaamista ja maalittamista, ei vain joskus, vaan vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        Ja joku typerä seuraa ja arvostelee täysin tuntemattomia kirjoittajia! 😆


      • Anonyymi

        15:43 Ja joku eltaantumut vanha ukko unelmoi ja valkopesee isotissistä julkkisbimboa 24/7. Sairas vanha mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15:43 Ja joku eltaantumut vanha ukko unelmoi ja valkopesee isotissistä julkkisbimboa 24/7. Sairas vanha mies.

        Jännittyneenä odotan syksyn tapahtumia, joista Torppa lupasi tietoa. Sitten saa tämän tyrkyn seuraaminen riittää. Tuskin tuollaisen pellen asiat tosiaan vanhuksia kiinnostaa. 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännittyneenä odotan syksyn tapahtumia, joista Torppa lupasi tietoa. Sitten saa tämän tyrkyn seuraaminen riittää. Tuskin tuollaisen pellen asiat tosiaan vanhuksia kiinnostaa. 🥳

        Kyllä kiinnostaa yhtä vanhaa miestä, kirjoittaa ja valkopesee Maisulia 24/7. Ja paskasuoli24 kiittää. Muita vakiokirjoittajia ei paskasuoli24:,lla ole kuin tämä yksi vanha ukko.


    • Anonyymi

      15:53, Mistä tiedät tämän typerän seurailut ja arvostelut? Seuraatko kuitenkin tiiviisti tämän typerän kommenteja?

    • Anonyymi

      Sinä 19:05 lukeudut myös Suomi24:n vakiokirjoittajiin ja lukijoihin. Tunnut ttietävän hyvin paljon mitä tänne kirjoitetaan.

    • Anonyymi

      Kerrotaan, että Latvala piiritti Maisaa viisi vuotta ennen kuin rakkaus roihahti.
      Eikä Latvala ollut mikään vanha papparainen, vaan nuori salskea mies.

      • Anonyymi

        Torppa on taitava näyttelijä, kun kysymys on rahasta ja julkisuudesta. Tekee mitä vaan, mutta aina se oikea luonne paljastuu.


    • Anonyymi

      Julkkispiireissä tapahtuu paljon avo/avioeroja. Lista on niin pitkä, että sitä on turha edes aloittaa.

    • Anonyymi

      Eihän se ole ihme jos vanhemmat herratkin ihastuvat Maisaan, kun nuoret miehetkin tekevät niin. Turha osoitella yksinomaan vanhempia herroja.
      Yks`tykkää äidistä, toinen tyttärestä, joten mitäpä se kenellekkään kuuluu.
      Turha tuosta on kenenkään repiä itselleen turhaa ressiä.

    • Anonyymi

      Kun pieni lapsi haluaa provosoida vanhempiaan hiekkalaatikon reunalla, niin hän latelee ilmoille kaikki oppimansa kirosanat.👶

    • Anonyymi

      Tänään se ohjelma sitten alkaa. On maisalla kuulemma vain pieni sivuosa itkijävalittajana näiden muiden normaalin oloisten ja itsetutkiskelevien naisten joukossa.

      • Anonyymi

        Muilla näkyy myös muita ihmisiä, Torppa tekoitkee yksin!? Varmaan ohjelmantekijöille selvisi, mikä tuo nainen oikeasti on, siksi ei paljon näytetä.
        Ei taida "perhetuttu" olla enää kuvioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muilla näkyy myös muita ihmisiä, Torppa tekoitkee yksin!? Varmaan ohjelmantekijöille selvisi, mikä tuo nainen oikeasti on, siksi ei paljon näytetä.
        Ei taida "perhetuttu" olla enää kuvioissa.

        Henna on aikuistunut, on rehellinen ja aito. Torppa uhriutuu naama vääränä, lähinnä huvittava. Lapsi raukka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henna on aikuistunut, on rehellinen ja aito. Torppa uhriutuu naama vääränä, lähinnä huvittava. Lapsi raukka!

        Pisteitä ropisee Hennalle ja Vilmalle rehellisestä ulostulosta. Narsisti - maisalle satelee miinuspisteitä kunnon narinanäytelmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pisteitä ropisee Hennalle ja Vilmalle rehellisestä ulostulosta. Narsisti - maisalle satelee miinuspisteitä kunnon narinanäytelmästä.

        Minä annan pisteet Sinille ja Sinin perheelle.näyttäs olevan kaikkein normaalimpaa porukkaa..


    • Anonyymi

      Nyt pahansuopaiset naiset taas aktivoituivat, kun ohjelman ulostulo lähestyy.
      "Kynät on teroitettu" ja vimmattu arvostelu alkaa. Lyövät jokaisen Maisan sanan ja eleen lyttyyn ja taputtavat käsiään sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Totuus kannattaa myös tuoda julki. Ei tuo kiertopalkinto sitä itse paljasta, vaan esittää aivan jotain muuta. Kovasti tuntuu asia sinuakin kiinnostavan!?


      • Anonyymi

        14:19 Taas tuo pahansuopaisista jankkkaava. Ottaako noin koville, että Maisasta ei paljon kehuttavaa löydy.


    • Anonyymi

      Eiköhän Maisa ole itse kohunsa järjestänyt. Eron jälkeen kävi Latvalaa mustamaalaamassa joka ohjelmassa ja lehdissä. Varmaankin, jos olisi ollut hiljaa ei olisi mainittu riviäkään hänestä kirjassa. Huonossa jamassa on henkinen tila, kun vuosi toisensa jälkeen on täytynyt kostaa ex miehelle, ex kihlatulle ja ex ystäville. Itseä enempi säälittää kyseinen tapaus, kun ei osaa edes ottaa oppia menneistä häpeämällä ja parantamalla tapansa.

      • Anonyymi

        Ei tuo nainen käy täysillä. Toivon vaan, että joku pelastaa lapsen ton kynsistä. 😥


    • Anonyymi

      16:55, miksi sinulla on jatkuva tarve kirjoitella samoja ilkeämielisiä ja solvaavia juttujasi? Miten Maisan elämä vaikeuttaa sinun henkilökohtaista elämääsi?

    • Anonyymi

      Kysymys kello 16:33:lle
      Tuskin vastaat, mutta kysyn kuitenkin, että oletko sinä aikuinen ihminen? Kun lukee sinun kommenttia, niin on todella vaikea uskoa, että se olisi aikuisen ihmisen kirjoitusta,

    • Anonyymi

      Maisan ongelma on se että käytös on kuin 15-vuotiaan murrosikäisen(anteeksi nuoret) ja ulkonäkö kuin kulunut 40-vuotias. Nuorena käyttänyt runsaasti alkoholia ja ollut monen sadan miehen "heilana". Johtuisko siitä?

    • Anonyymi

      Aikuisen nettikiusaajan ongelma on se, että vaikka hän on aikuinen, niin hän käyttäytyy kuin teini-ikäinen, jolle ei ole kotona opetettu hyviä tapoja. Tai jos on opetettu jotain, niin mikään opetus ei ole mennyt perille.

    • Anonyymi

      Vaikeaa murrosikää poteva voi olla hyvinkin ärtynyt ja vihainen. Kokeilee rajojaan niin fyysisesti kuin verbaalisti.

      • Anonyymi

        Hyviin tapoihin kuuluu puolustaa totuutta! Torpan teeskentely ja valehteleminen ei vaan kaikilla mene läpi!


    • Anonyymi

      Ei ollut Maisalla tietoakaan järkyttävästä alkuraskauden pahoinvoinnista- kun mikään ei pysy sisällä vai miten lie instassaan silloin tammikuussa kirjoitteli. Toisaalta taas Seiskassahan oli tuolloin kuvia munkkia mässyttävästä hyperemeesi-odottajasta. Ohjelmassa antoi ymmärtää, että on miehensä kanssa reissussa, vaikka oikeasti matkakumppani taisi olla naapurin rouva- se joka oli omaan instaansa lipsauttanut, että on Maisan kanssa.

    • Anonyymi

      Maizaaaaaaaa........................HAAHAHAAHAHAA!

    • Anonyymi

      Kateelliset ovat taas parjaamassa kaunista Maisaa.

      • Anonyymi

        Näinhän se Torppa rukka kuvittelee ja toivoo!! 🤣🤣


    • Anonyymi

      Joku ämmä on ruma, tyhmä ja paha. En yhtään sano ketä tarkoitan. Se voi olla kuka tahansa, en vihjaa mitään.

      • Anonyymi

        Tarkennetaan vielä, että en missään tapauksessa tarkoita Maisaa. Ei missään nimessä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennetaan vielä, että en missään tapauksessa tarkoita Maisaa. Ei missään nimessä....

        Juuri näin. Maisahan on kaunis, viisas ja hyvä.


    • Anonyymi

      Maisa on kaunis ja se aiheuttaa eräälle jostain syystä vihantunteita. Ihan suotta.
      Rumiakin löytyy netistä ja muualta mediasta. Kannattaa välillä katsella heitä ja seurata heidän elämää, niin vihantunteet laantuvat.

    • Anonyymi

      21:56, on sinut jo huomattu. Ei tarvitse niin kovasti herättää huomiota.

      • Anonyymi

        Maisuli on niin aito, rehellinen, fiksu, menestynyt ja hellä äiti molemalle lapselleen, ja vielä ällörakastunut mieheensä, joten ei ihme, että häntä kadehditaan. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisuli on niin aito, rehellinen, fiksu, menestynyt ja hellä äiti molemalle lapselleen, ja vielä ällörakastunut mieheensä, joten ei ihme, että häntä kadehditaan. 😉

        Tämä sama ihminen (Maisa) täällä jatkuvasti samoja kirjoituksia kirjoittelee päivästä ja viikosta toiseen. Eikö ole muuta tekemistä? Kohta kirjoittaa tämä vastaukseksi "Eikö itselläsi ole muuta tekemistä kuin kirjoitella pahaa ihanasta maisasta jolle ollaan kateellisia". Hauskaa päivää sinulle. 😉🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sama ihminen (Maisa) täällä jatkuvasti samoja kirjoituksia kirjoittelee päivästä ja viikosta toiseen. Eikö ole muuta tekemistä? Kohta kirjoittaa tämä vastaukseksi "Eikö itselläsi ole muuta tekemistä kuin kirjoitella pahaa ihanasta maisasta jolle ollaan kateellisia". Hauskaa päivää sinulle. 😉🤗

        Eihän Torppa kerkeä täällä ja muualla olemaan, kun on niin kiire vauvan kanssa, ettei kerkeä vessaan, tai puseroa vaihtamaan. Välillä kyllä "leipasee" ja käy luontoretkillä.
        Ja joku vielä uskoo tuota naista.............???


    • Anonyymi

      Nettikiusaaminen on lisääntynyt ja raaistunut.
      Puhutaan paljon nuorison harjoittamasta kiusaamisesta. Eihän tuo ole ihme kun aikuiset näyttävät siihen mallia.

      • Anonyymi

        Vastaa nyt kerrankin: miksi totuudesta kirjoittaminen on kiusaamista??
        Torppaa koskevat kirjoitukset perustuvat Torpan ihan itse julkaisemiin tietoihin, eli valheisiin suurin osa! Pitäisikö tuota epärehellistä tyrkkyä silti vain kehua??


    • Anonyymi

      Sano sinä miksi jotain julkkista pitää nimitellä ja solvata ihan jatkuvasti?
      Ne nimittely/solvaamissanat ovat niin painokelvottomia, että en edes viitsi niitä kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Koska hän on teoillaan osoittanut olevansa ilkeä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän on teoillaan osoittanut olevansa ilkeä ihminen.

        Ei kukaan solvaa ja nimittele, jos ei anna itse aihetta!! 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan solvaa ja nimittele, jos ei anna itse aihetta!! 🤪

        hahahahahaa! :-)


    • Anonyymi

      14:49
      Oletko ylpeä itsestäsi, kun solvaat ja nimittelet jotain julkisuuden henkilöä?
      Eikö sinun pitäisi olla fiksumpi, kuin se solvattava?

      • Anonyymi

        Olen huomattavasti fiksumpi! En teeskentele parempaa, kuin olen, enkä levittele asioitani julkisuuteen kehuja kerjäten.


      • Anonyymi

        16:06 J- M siis oli fiksumpi kuin Törppö.
        Törppö solvasi ja mustamaalasi, J- M vaikeni ja oli fiksusti hiljaa.
        Törppö on Suomen tyhmin ja röyhkein julkkisbimbo.


    • Anonyymi

      Vaikka et pidä jonkun ns. ulostuloista ja henkilökohtaisista asioista, niin ei sinulla pitäisi silti olla mitään oikeutta solvata ja nimitellä ketään.

    • Anonyymi

      Menehän sinä jo siitä muualle neuvomaan ja ohjastamaan! Kukaan ei täällä kaipaa mielipiteitäsi!

      • Anonyymi

        Sinäkin voisit noudattaa omia neuvojasi. Meidän perhe pitää kovasti Maisasta. Hän on niin kaunis ja hänellä on upea huumorintaju! Osaa nauraa myös itselleen. Ihana Maisa❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin voisit noudattaa omia neuvojasi. Meidän perhe pitää kovasti Maisasta. Hän on niin kaunis ja hänellä on upea huumorintaju! Osaa nauraa myös itselleen. Ihana Maisa❤️

        9:24 Vai, että osaa muka nauraa itselleen. Sehän itkee, kun esim. sen ulkonäköä ei kehuta. Teidän perhe taitaa koostua yhdestä henkilöstä, joka on yli 60 v. mies.


    • Anonyymi

      Katsoin tämä eka jakson ihan Sinin takia ,olipa ihana tuo Sinin jakso joten taidanpa katsoa toisenkin. Niin normaalia elämää tuolla maaseudulla Singletonissa tutut maisemat jossa olen käynyt monet kerrat asuessani Newcastlessa ,Ja mikä parasta Sini keskusteli tyttönsä kanssa suomeksi👍tuli ihan haikeat muistot mieleen .Hyvä Sini ja Penny.

    • Anonyymi

      21:08
      Täältä ei kenenkään tarvitse poistua sinun määräyksestä. Sen asian ratkaisee tämän foorumin ylläpitäjä.

    • Anonyymi

      Tämä Niko Saarinen, Maisan ent? ystävä on kehittynyt ja kasvanut henkisesti aikuiseksi. Samoin tämä henna gossip moms - sarjassa. Oikein mukavan oloisia persoonia. Mutta ihmetyttää tämä Maisa kun ei minkäänlaista kehitystä tai moraalia ole hänellä havaittavissa. Päinvastoin. Mitä olette mieltä?

      • Anonyymi

        Ihan samaa mieltä. Ei näy läheisiä, eikä ystäviä, koska niitä ei enää ole. Torppa vain ulisee yksin, uhriutuu ja syyttelee toisia, vaikka ihan itse pilasi elämänsä! Lapsi/lapset säälittää.


    • Anonyymi

      Kello 12:32
      Julkkisten joukosta löytyy kymmenittäin sellaisia, jotka eivät ole koskaan tuoneet perhettään tai ystäviään tai tuttaviaan julkisuuteen. Parempi niin, sillä aina löytyy niitä, jotka arvostelisivat myös näitä julkkiksen perheenjäseniä ja ystäviä.

    • Anonyymi

      Niko Saarinenkin on itkenyt julkisesti. Eihän siinä ole mitään pahaa, mutta kun Maisa tekee sen saman, niin siitäpä nouseekin heti kauhea älämölö.

    • Anonyymi

      Vain elämää-ohjelma on ollut varsinainen itkuohjelma.Toisten itkut hyväksytään. toisten ei. Olipa itkun syy mikä tahansa. Vaikka sitten iskelmälaulajien tekoitkut, jos se kuuluu ohjelman käsikirjoitukseen.Katsoin ko. ohjelmaa sen alkutaipaleella pari-kolme jaksoa ja se riitti.
      Mahtaako sitä enää tulla televisiosta? Tai loppua kuin kananlento.🐤 Oli surkea ohjelma.
      😥

      • Anonyymi

        Kyllä ne lähettää sitä viiiitun passskaa edelleen. Vain Elämää on ihan passska ohjelma hahahaha :-)


    • Anonyymi

      Henna Kalinainen esittelee ko. ohjelmassa, sekä lehtien palstoilla lapsensa ja miehensä. Toivottavasti säästyy ilkeämielisiltä arvosteluilta.

      • Anonyymi

        Henna on ihana ja aito. Samoin näytti miehensä olevan. Kaikkea hyvää heille.


    • Anonyymi

      Vaikka ette pidä Maisasta, niin miksi solvaatte hänen miestään, joka ei ole julkisuuden henkilö? Ihanko vaan huviksenne teette sitä?

      • Anonyymi

        Mitä se sulle oikein kuuluu mitä ihmiset kirjoittaa juorupalstoilla?


    • Anonyymi

      16:06, samat sanat sinulle. Mitäpä se sinulle kuuluu mitä mieltä joku toinen on asiasta kuin asiasta.

    • Anonyymi

      Maisa on menneen talven lumia. Ei se ketään enää kiinnosta kuin tätä yhtä joka täällä roikkuu. Rikostuomioiden jälkeen ei kiinnosta enää sitä yhtäkään. 🤭😆

    • Anonyymi

      HOX; HOX, 22:35
      Sinä ainakin olet kovasti kiinnostunut Maisasta ja hän jatkuvasti mielessäsi, koska laitoit taas hänestä kommentinkin.😆🤭

      • Anonyymi

        Tottakai tämä hassu Torppa kiinnostaa, kun on niin kauan viihdyttänyt meitä saduillaan!
        Nyt rakastava kotiäiti leikkii olleensa Järvisydämessä lomareissulla ystävänsä kanssa, kun Aitolehti ja Sieppikin on siellä olleet. Tuskin on Torpalla rahaa, vaikka johan sitä nyt lomaa tarvii, kun on omaa lastaan ressukka joutunut hoitamaan!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tämä hassu Torppa kiinnostaa, kun on niin kauan viihdyttänyt meitä saduillaan!
        Nyt rakastava kotiäiti leikkii olleensa Järvisydämessä lomareissulla ystävänsä kanssa, kun Aitolehti ja Sieppikin on siellä olleet. Tuskin on Torpalla rahaa, vaikka johan sitä nyt lomaa tarvii, kun on omaa lastaan ressukka joutunut hoitamaan!!?

        Ajattelin ihan samaa! Ei paljon kiinnosta tuollainen paikka, kun ei ristinsielua näy yhdessäkään kuvassa? Siepin ja Martinan kuvissa on ollut ihan kiva meininki. Kunhan ei "supersynnyttäjä" olisi julkaissut vain kopsaamiaan mainoskuvia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin ihan samaa! Ei paljon kiinnosta tuollainen paikka, kun ei ristinsielua näy yhdessäkään kuvassa? Siepin ja Martinan kuvissa on ollut ihan kiva meininki. Kunhan ei "supersynnyttäjä" olisi julkaissut vain kopsaamiaan mainoskuvia??

        Alkaa jo säälittämään tämä tyrkky, kun vaihtoi sen rahan rakkauteen. Pitkään vaan jaksaa rimpuilla ja esittää puhtoista ja petettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa jo säälittämään tämä tyrkky, kun vaihtoi sen rahan rakkauteen. Pitkään vaan jaksaa rimpuilla ja esittää puhtoista ja petettyä.

        Missä kaikki Maisulin ystävät ja Mikko on?


      • Anonyymi

        No voi hele.. ti. Sinä se vaan jaksat noitten kellonaikojesi kanssa. Ei mitään asiaa.


    • Anonyymi

      Kello 11:34 on liikuttavan huolissaan Maisan henkilökohtaisista asioista.
      Pitää ottaa kuitenkin huomioon sellainen asia, että aina ystävät ja aviopuoliso eivät halua minkäänlaista julkisuutta. Heidän yksityisyyttään täytyy osata kunnioittaa.

    • Anonyymi

      Oletko sinä (11:15) vaihtanut rakkauden rahaan, kun pidät niin kovaa ääntä siitä, jos joku vaihtaa rahan rakkauteen?

      • Anonyymi

        Mahtaa se Torppaa keljuttaa, kun kaverit pitää hauskaa Tallinnassa, ja rahaa on.
        Pakko jotain keksiä ja kuvailla vaikka mainoskuvia, että joku erehtyisi luulemaan hänen olevan paikalla. Vauva-arki taitaa kyllästyttää ja menojalka vipattaa. Vauvastahan ei ole postettu muuta kuin negatiivistä, syö jatkuvasti, puklaa, kakkaa ja valvoo. Voi lapsi raukkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa se Torppaa keljuttaa, kun kaverit pitää hauskaa Tallinnassa, ja rahaa on.
        Pakko jotain keksiä ja kuvailla vaikka mainoskuvia, että joku erehtyisi luulemaan hänen olevan paikalla. Vauva-arki taitaa kyllästyttää ja menojalka vipattaa. Vauvastahan ei ole postettu muuta kuin negatiivistä, syö jatkuvasti, puklaa, kakkaa ja valvoo. Voi lapsi raukkaa!

        Tässä "suositussa" reality sarjassa Torppa puhuu yksin vain itsestään ja itkee tekoitkuaan, puhuu jälleen lapsen äänellä ja uhriutuu. Erittäin tylsää ja teennäistä katsottavaa! 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä "suositussa" reality sarjassa Torppa puhuu yksin vain itsestään ja itkee tekoitkuaan, puhuu jälleen lapsen äänellä ja uhriutuu. Erittäin tylsää ja teennäistä katsottavaa! 😝

        Miksi pitää katsoa ja vielä maksaa moisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää katsoa ja vielä maksaa moisesta?

        Voihan sitä kirjoitella tietysti julkkisjuoruja katsomattakin ja tietämättä yhtään, mikä se totuus on. Mutta kun katsoo ja ottaa asioista vähän selvää, ei anna näitten pintaliitäjien höynäyttää itseään. Tämä ohjelma esimerkiksi vahvistaa tietoa siitä, että Torppa on Torppa! 😁


    • Anonyymi

      Hei herätys 11:56!
      Ei niin köyhää ihmistä olekkaan, joka ei pystyisi "matkustamaan" Tallinnaan.
      Jos joku menee sinne, niin mitään kateutta se ei aiheuta.

      • Anonyymi

        Ei se Tallinna, vaan se, että siellä on porukalla hauskaa, eikä tarvitse pihtailla. Kaiken lisäksi Tallinna on nykyisin erittäin upea paikka, josta löytyy tosi trendikkäitä hotelleja ja ravintoloita. Tuskin oli Torpalla varaa edes sinne Rantasalmelle, ei kavereitakaan enää ole. 😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se Tallinna, vaan se, että siellä on porukalla hauskaa, eikä tarvitse pihtailla. Kaiken lisäksi Tallinna on nykyisin erittäin upea paikka, josta löytyy tosi trendikkäitä hotelleja ja ravintoloita. Tuskin oli Torpalla varaa edes sinne Rantasalmelle, ei kavereitakaan enää ole. 😩

        Ei näy Maisulin lähellä ketään, eikä ole näkynyt enää pitkiin aikoihin. Toivottavasti joku turvaa kuitenkin tuota pientä, viatonta lasta.


    • Anonyymi

      Tallinna on tuulipukukansan ikioma paikka. Sopii köyhempienkin kukkarolle.
      Tukholmakin on jo ihan eri luokkaa.

      • Anonyymi

        Oletkos käynyt siellä lähiaikoina? Sait varmaan hävetä tuulipukuasi.
        Kyllä se Rantasalmikin taitaa olla Torpalle nykyisin luksusta, JOS siellä yleensä oli.


    • Anonyymi

      Kello 21:05
      En omista tuulipukua. Joten minulla ei ole sen suhteen mitään hävettävää. Mutta, olen nähnyt kuinka tuulipukukansa lähtee juhlimaan ja ostamaan halpaa olutta Tallinnasta. Itse en kuulu tuohon porukkaan.

      • Anonyymi

        Tuskin kuuluu sekään porukka, jota Torppa seuraa! Vaikuttaa vähän siltä, että edell. kommentoija ei tosiaan tiedä nyky Tallinnasta mitään. 😆


    • Anonyymi

      Suomalaisista suurin osa matkustaa Tallinnaan oluen perässä.

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe