Kuinka moni herää suomessa ?

Anonyymi

Palattuaan Thaimaan ja Pattayan matkalta yhdelle kaverille kävin,
niin ja ei muuta, kuin seuraavana päivänä herättyä kuuli radiosta, kuin
mahtavaan ja hienoon valtioon hän oli saapunut ja ei muuta, kuin
ulosottolaskujen seasta välittömästi psyykkiseen päivystykseen.

Välittömästi kaveri kuljetettiin pimennetyssä sairasautosssa omalle
osastolle suljettuun ja pimennettyyn huoneeseen vahvassa lääkityksessä.

Hoitojakso aloitettiin pienellä kurkkauksella keinovaloon ja vähän
kerralla vähennettiin lääkitystä. Diagnoosiksi kirjattiin voimakas
Jet Lag ja epänormaalin hyvänolon tuntemus matkalla.

Psyykkinen hoito aloitettiin piiriporukalla ja sait kertoa oman
kokemuksesi miten haluat parantua. Aloitettiin, että Thaimaassa ei
ole todellista hymyä, vaan kaikki hymylee teennäisesti. Vain Onnellassa
kaikki hymyilevät oikeasti ja kaikkien oli sitten hymyiltävä piirissä.

Kaveri pääsi pois sitten hoitolasta ja pääsi ensimmäisen kerran taas
nettiin ja hän kertoi matkakokemuksistaan suorastaan karmivia
kokemuksia. Tänäkin päivänä Kaveri miettii kokemuksiaan ja sitä mitä
hän todellisuudessa on kokenut Pattayalla. Nyt on vuosia mennyt ja
suunnitelee uutta matkaa ja pelkää taas paluuta ja käykö taas, kuin
viimeksi.

Uutisissa kaveri on nähnyt pelottavia asioita ja aivan samoin, kuin
monet tällä palstalla on ammentaneet tietoa YLE:n dokumenteista.

Uutisia ei meille Thaimaan ja Aasian ihmisille haluta näyttää ja he
onkin rajoittaneet tietoliikenteen vain rajatulle alueelle.

5

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Tämän palstan Pattayan ja Thaimaan poijilla ollut samalaisia
      uni-kokemuksia ? Kyllä se edellinen painajainen oli myös kauhea.
      Siinä oli joku hullu päässyt valtaan ja vaihtanut euron markaksi ja
      mää en päässyt enää takaisin Aasiaan. Ei ollut rahaa.

      Sitten, niissä kaikissa ruokapurkeissa luki suomi-keittoa ja kaikissa
      luki jotakin suomi ja suomalainen. Siinä lähti oikeasti mielikuvat,
      että nyt ei olla enää Pattayalla tai aasiassa.
      Minä en tiedä miten minä olin sinne suomeen joutunut ?

      Kauhee uni oli ... Kyllä, kun heräsin, niin tuntu kivalta nähä, että
      olin kodissa Cambodiassa.

      Miten, kuitenkin joku voi lähteä täältä paluulennolle, no moni on
      tehnyt pakosta sen viimeisen valinnan ja hypännyt parvekkeelta.
      On siinä surunmurtamaa miestä lähdössä muihinkin maihin mitä
      muistelin.

      Onko joku oikeasti suomessa tällä palstalla ?

    • Voin vakuuttaa että olen ollut Suomessa jo 63 vuotta ja risat hampaat.

      • Anonyymi

        Miten sinä voit ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä voit ?

        Kiitos kysymästä häiritsetkö jos poltan sätkää tässä samalla? Karvaperse sätkää tässä veän ku viltterit loppu. Vähän kohmeloa on ku alko kuu railakkaasti alkolla.. ens viikolla nähään sitten taas vilua ja nälkää. Muna voi huonosti mutta maistuu hyvältä piiraan päällä. Päivällä pystyy aina syömään vähän ku silloin ei okseta niin pal. Hammas lääkärissä kävin ni se soitti ampulanssin kun avasin suuni ja otti itelleen lisä happia.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kiitos kysymästä häiritsetkö jos poltan sätkää tässä samalla? Karvaperse sätkää tässä veän ku viltterit loppu. Vähän kohmeloa on ku alko kuu railakkaasti alkolla.. ens viikolla nähään sitten taas vilua ja nälkää. Muna voi huonosti mutta maistuu hyvältä piiraan päällä. Päivällä pystyy aina syömään vähän ku silloin ei okseta niin pal. Hammas lääkärissä kävin ni se soitti ampulanssin kun avasin suuni ja otti itelleen lisä happia.

        Mä meen nukkumaan... täällä on jo puoliyö.
        Toivottavasti unet pysyy paikallisissa asioissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe