Pyysi asiantravelin passin puuhun. Passi oli puussa.
S Selitys: -Miksi passi on puussa ja mitä passi puussa todistaa?
Se todisti sen että asiantravel oli Rayongissa siinä talossa mistä muutkin kuvat oli.
Pyysi asiantravelin talokirjaa nähtäville, samaten 2010:n ja SS:n. Sai ne nähtäville.
S Selitys: -Niitä voi Thaimaassa kuka vaan ostaa kadulta ja esitellä ominaan.
Tässä kohtaa sensei siis myöntää että herrat ovat Thaimaassa, mutta ovat ostaneet talokirjansa kadulta. Missä on tuon väitteen järki? Miksi Thaimaassa asuvan tarvisi ostaa kadulta talokirja? Väittipä vielä ettei talokirjaa voi olla farangilla.
Pyysi "neidin" passileimat vuodelta 2017 jouluna ja juhannuksena. Sai ne nähtäville.
S Selitys: -Puuttuu vaimon passileimat ja kuvissa eri nainen.
Pyysi "neidiltä" kuvaa jossa sama tyttö on äitinsä kanssa. Sai sellaisen.
S Selitys: -Lapsi ei ole Kympin lapsi. Aiemmin kertoi nähneensä saman tytön "kymmeniä vuosia sitten kuvassa" joka ei ole mahdollista 3 vuotiaan tytön kohdalla. Törkeitä puheita.
Kyseli thai id kortteja. Kaikki muut laittoi paitsi numba, joka pärjää kuulema ajokortilla eikä edes tiedä mikä on tabien baani.
S Selitys: -Numban ajokortissa on kyläpäällikön vahvistama osoite ja "numba tietää jutut Thaimaassa"
Kyseli asiantravelilta ja minulta lentolippuja Bangkokiin. Kumpikin esiteltiin lentolippumme lentoasemalla hetkeä ennen lentoja. Minä matkustin pari viikkoa myöhemmin kuin asiantravel. Kumpikin esiteltiin karanteenihotellimme viestilappujen kera. Minä näytin vielä matkavaraukseni josta otin kuvan kuvaruudulta joka täsmäsi ilmoittamaani hotelliin ja sen kuviin. Siinä oli vahvistus että varaus on maksettu.
S Selitys: -Ei tullut selitystä lentolipuista eikä huoneista, mutta ihmetteli miksi otin kuvaruudulta kuvan varauksesta jos se on minun? No siksi koska sitä ei tarvitse tulostaa mihinkään tarkoitukseen vaan se on sähköpostissa vain takeena eikä huoneessani ollut tulostinta.
Tämä sama "mies" jaksaa hämmästyttää aina uudelleen tyhmyydellään uudestaan ja uudestaan aina silloin, kun luulet että pohja on jo saavutettu.
Sensein kootut selitykset
3
83
Vastaukset
- Anonyymi
Sanos muuta, ainahan se jonkun on oltava maailman tyhmin ja se on Numerosensei.
- Anonyymi
Jotenkin oudoksuttavaa tämä äärimmäisyyksiin mennyt jokapäiväinen senseikiinnostus, mutta kukaan ei ole kiinnostunut valokuvasta allas, tolppatalo, avomersu, kaunis perhe jossa isukki on merkittävä henkilö.
Ei pelkästään oudoksuttavaa, vaan idioottimaista sanon minä.
Mutta tämän kaltainen toimintahan on nimenomaan feikkien arkipäivää.Sanos muuta! Muuta. Meinaan tulla hulluksi kun kukaan ei usko minun thaimaa juttujani.. kohtuumiljoonajahteja löytyy voin vakuutta ja meren ranta huvilat, laatu kulkus pelit ja vehkeet joissa on aitoa amerikkaa... muut esittelee korttejaan ja keltaisia pahvilappuja joita myydään tossa kioskissa vieressä.. minä en sellasia tarviste. Voin ottaa kyllä kuvia niistä mutta ensin haluan nähdä neidon tatuoinnin uimassa mersun kanssa.. siiten tulee komeat kuva sarjat kyllä jossa mukana ledengaarinen kuksa jota kadehtitaan kaikkialla maailmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504