Sensein kootut selitykset

Anonyymi

Pyysi asiantravelin passin puuhun. Passi oli puussa.
S Selitys: -Miksi passi on puussa ja mitä passi puussa todistaa?
Se todisti sen että asiantravel oli Rayongissa siinä talossa mistä muutkin kuvat oli.

Pyysi asiantravelin talokirjaa nähtäville, samaten 2010:n ja SS:n. Sai ne nähtäville.
S Selitys: -Niitä voi Thaimaassa kuka vaan ostaa kadulta ja esitellä ominaan.
Tässä kohtaa sensei siis myöntää että herrat ovat Thaimaassa, mutta ovat ostaneet talokirjansa kadulta. Missä on tuon väitteen järki? Miksi Thaimaassa asuvan tarvisi ostaa kadulta talokirja? Väittipä vielä ettei talokirjaa voi olla farangilla.

Pyysi "neidin" passileimat vuodelta 2017 jouluna ja juhannuksena. Sai ne nähtäville.
S Selitys: -Puuttuu vaimon passileimat ja kuvissa eri nainen.

Pyysi "neidiltä" kuvaa jossa sama tyttö on äitinsä kanssa. Sai sellaisen.
S Selitys: -Lapsi ei ole Kympin lapsi. Aiemmin kertoi nähneensä saman tytön "kymmeniä vuosia sitten kuvassa" joka ei ole mahdollista 3 vuotiaan tytön kohdalla. Törkeitä puheita.

Kyseli thai id kortteja. Kaikki muut laittoi paitsi numba, joka pärjää kuulema ajokortilla eikä edes tiedä mikä on tabien baani.
S Selitys: -Numban ajokortissa on kyläpäällikön vahvistama osoite ja "numba tietää jutut Thaimaassa"

Kyseli asiantravelilta ja minulta lentolippuja Bangkokiin. Kumpikin esiteltiin lentolippumme lentoasemalla hetkeä ennen lentoja. Minä matkustin pari viikkoa myöhemmin kuin asiantravel. Kumpikin esiteltiin karanteenihotellimme viestilappujen kera. Minä näytin vielä matkavaraukseni josta otin kuvan kuvaruudulta joka täsmäsi ilmoittamaani hotelliin ja sen kuviin. Siinä oli vahvistus että varaus on maksettu.
S Selitys: -Ei tullut selitystä lentolipuista eikä huoneista, mutta ihmetteli miksi otin kuvaruudulta kuvan varauksesta jos se on minun? No siksi koska sitä ei tarvitse tulostaa mihinkään tarkoitukseen vaan se on sähköpostissa vain takeena eikä huoneessani ollut tulostinta.

Tämä sama "mies" jaksaa hämmästyttää aina uudelleen tyhmyydellään uudestaan ja uudestaan aina silloin, kun luulet että pohja on jo saavutettu.

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanos muuta, ainahan se jonkun on oltava maailman tyhmin ja se on Numerosensei.

• Anonyymi

Jotenkin oudoksuttavaa tämä äärimmäisyyksiin mennyt jokapäiväinen senseikiinnostus, mutta kukaan ei ole kiinnostunut valokuvasta allas, tolppatalo, avomersu, kaunis perhe jossa isukki on merkittävä henkilö.

Ei pelkästään oudoksuttavaa, vaan idioottimaista sanon minä.

Mutta tämän kaltainen toimintahan on nimenomaan feikkien arkipäivää.

• Sanos muuta! Muuta. Meinaan tulla hulluksi kun kukaan ei usko minun thaimaa juttujani.. kohtuumiljoonajahteja löytyy voin vakuutta ja meren ranta huvilat, laatu kulkus pelit ja vehkeet joissa on aitoa amerikkaa... muut esittelee korttejaan ja keltaisia pahvilappuja joita myydään tossa kioskissa vieressä.. minä en sellasia tarviste. Voin ottaa kyllä kuvia niistä mutta ensin haluan nähdä neidon tatuoinnin uimassa mersun kanssa.. siiten tulee komeat kuva sarjat kyllä jossa mukana ledengaarinen kuksa jota kadehtitaan kaikkialla maailmassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      25
      2573
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1576
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1364
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1150
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1121
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      951
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      269
      926
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      922
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      216
      889
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      815
    Aihe