Kaksi oululaista miestä tuomittiin

Anonyymi

Oulun käräjäoikeuden tiedotteen 7.9.2021 mukaan:

"Käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1997 syntyneen Ali Qasim Abedin kolmen ja puolen vuoden mittaiseen ehdottomaan vankeusrangaistukseen törkeästä raiskauksesta, yllytyksestä törkeään raiskaukseen sekä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä."

"Vuonna 1988 syntynyt Raad Kamil Azeez tuomittiin törkeästä raiskauksesta 2 vuoden ja 4 kuukauden ehdottomaan vankeuteen."

Kuulostavat ihan paljasjalkaisilta Oululaisilta.

147

4032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oulu on ihan oikeasti suomen raiskauspääkaupunki. Jatkuvaa raiskaamista, Ja tekijöinä lähes aina, siis aina Matuja.

      • Anonyymi

        Mu miks suomi.tytöt menee itse miesten koteihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mu miks suomi.tytöt menee itse miesten koteihin

        Silti ei saa raiska ketään.


      • Anonyymi

        Aika härskiä vetää poliisia tuohon mukaan. Sanonpa vaan.


      • Anonyymi

        Tyypillisiä suvakkien mielipiteitä, että aletaan näitä muhametteja puolustelemaan.


      • Anonyymi

        Koska koulussa opetetaan että monikulttuuri on ihanaa. ja matut kivoja. No, ne EI ole !


      • Anonyymi

        eikös noissa tapauksissa ole aina että huumattu jollain aineella

        mamut osaa huumeet ja konstit kyllä

        eli maahanmuutto Nollaan


      • Anonyymi

        Lestadiolaisten parissa on vähemmän seksuaalista väkivaltaa ja insestiä kuin väestössä yleensä, tämä on tieteellisesti todistettua.


      • Anonyymi

        Saako näistä kahdesta puhua ? tuleeko syyte ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti ei saa raiska ketään.

        Matut saa tehdä mitä vaan. Jos puutut siihen se on "rasismi" ja ainakin "vihapuhetta" :o(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös noissa tapauksissa ole aina että huumattu jollain aineella

        mamut osaa huumeet ja konstit kyllä

        eli maahanmuutto Nollaan

        Totta ! Maahanmuutto nollaan..


      • Anonyymi

        Maahanmuutto on kirous ja painajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matut saa tehdä mitä vaan. Jos puutut siihen se on "rasismi" ja ainakin "vihapuhetta" :o(

        Nyt jo afrikantähtipelikin on "rasismia" ! Mikä vit¤#¤ tätä maata vaivaa ?? No, Onneksi on sentään PS. Perussuomalaiset ovat Suomalaisen puolella.


      • Anonyymi

        Maahanmuutto täytyy lopettaa, Jo tänään.


      • Anonyymi

        Matut on vitsaus nro1.


      • Anonyymi

        Ja puukkoiskut ympäri Eurooppaa ovat jokapäiväisiä ! Profeettaa huutavat. . . .


      • Anonyymi

        Jep, Googlatkaa sana : Raiskaustilastot.


      • Anonyymi

        Hyi Helvetti!


      • Anonyymi

        Ei yhtäkään matua enään Suomeen !! Onko tämä nyt perkele jo selvä ?!


      • Anonyymi

        Rajat on suljettava. Tulee varmistaa se , Ettei näitä hirviöitä enään päästetä maahamme.


      • Anonyymi

        Ei ymärä. Haluta raha pajon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mu miks suomi.tytöt menee itse miesten koteihin

        Katsohan, vanha sanonta:
        Ennen maa repee ku huora häpee.

        Huoruus istuu niissä syvällä. Sen siitä saa, kun niille antaa oikeuksia ja vapauksia. Nyky-yhteiskunta on sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mu miks suomi.tytöt menee itse miesten koteihin

        Seuraa ne hakee..Ei vaan käsitä sitä että pimppii ne pojat vaan kaipaa täällä niin karussa maassa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika härskiä vetää poliisia tuohon mukaan. Sanonpa vaan.

        OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös noissa tapauksissa ole aina että huumattu jollain aineella

        mamut osaa huumeet ja konstit kyllä

        eli maahanmuutto Nollaan

        Eikös Varkaudessa'kin ollut oululainen mies, jolta räjähti yksiö alta?
        NSL


      • Anonyymi

        Tämä tarkoita sinä lähteä kotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti ei saa raiska ketään.

        Kulla me saada tehda mita me tahto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulla me saada tehda mita me tahto.

        Me omista tämä maa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaisten parissa on vähemmän seksuaalista väkivaltaa ja insestiä kuin väestössä yleensä, tämä on tieteellisesti todistettua.

        Moktar ei tykkää
        https://imgbox.com/8QHdPXMz


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtäkään matua enään Suomeen !! Onko tämä nyt perkele jo selvä ?!

        Ei huutelu ja mölyäminen estä matujen invaasiota Suomeen. Matut vaan katsoo suuret silmät mulkosellaan, että kylläpä on hassuja mölyapinoita. Osa niistä saattaa pitää mölöyapinoista.


    • Anonyymi

      Ovat yksiselitteisen haitallisia

    • Anonyymi

      Ouluoriginaaleja epäilemättä.

      • Anonyymi

        Tulet pettymään, kuten muutkin hölmöt matujen puolustelijat!!


    • Anonyymi

      Näitä viher-sossu-kommareiden ja Rkp:n tuomia!
      https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008247866.html

      • Anonyymi

        Varmaan jotain hyväksyntää hakemaan.


      • Anonyymi

        Miten sinä perustelet sen, että ovat ”viher-sossu-kommareiden” tuomia? Muistaakseni suurin maahanmuutto tapahtui oikeistohallituksen aikana. Niin juuri, keskusta- ps - kokoomus. Kun jatkat tuota huutamista täällä, niin korjaa edes faktat kuntoon. 🤦


    • Anonyymi

      Jos ennen olisi saanut ilmoittaa kaikki raiskaajat nimeltä niin nämä pakolaispojat jäisivät 1%;iin suomipoikaraiskaajiin verrattuna.

      • Anonyymi

        Höpö höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö!

        Oletko itse mukana näissä suomipoikaraiskauksissa, kun höpöksi sanot?


      • Anonyymi

        Se on just näin kuten kerrot. Ja jos kaikki sukujen ja perheiden sisäiset seksuaalirikokset tulisi julki.


      • Anonyymi

        Voipi olla. Silti suhteutettuna nuppilukuun raiskaustiheys on tutkimisten mukaan jopa 17 kertainen tuolla tuontitavaralla.


      • Anonyymi

        Vedä etukäteen, kinkeripää.


      • Anonyymi

        Linkki?


      • Anonyymi

        Unohditko nyt heidän perheidensä mahdolliset sisäiset insestitapaukset kokonaan? Vai onko sellaisia vain suomalaisilla?


    • Anonyymi

      Ottaako Sipilä vastuuta asiassa?

    • Anonyymi

      Vihervaemmisto kertoo lähes päivittäin medioissa että me tarvitsemme näitä raiskaajia lisää täyttämään maamme vankiloita. Kun suomalaisia raiskaajia ei löydy tarpeeksi paikkaamaan raiskaajapulaa niin heitä tuotetaan tänne ulkomailta. Isoisäni sanoi aina ettei ole mikään synti olla demari mutta helvetin suuri häpeä se on demarin omaisille.

      • Anonyymi

        Persut ja lahtariylemmistö on selvänä ykkösenä Suomen raiskaustilastoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ja lahtariylemmistö on selvänä ykkösenä Suomen raiskaustilastoissa.

        Sanoo kuka ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ja lahtariylemmistö on selvänä ykkösenä Suomen raiskaustilastoissa.

        Mikäli jokainen raiskaaja lahdattaisi, niin loppuisiko ensin suomalaiset vai afrikan ja lähi-idän ihmeet? Edellytys kisaan on tietysti se, että uutta porukkaa ei saa tulla lahdattujen tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo kuka ?

        Vihreä sodomiitti


    • Anonyymi

      Samaa mieltä että OULU ei kuvaa nimenä tätä paikkakuntaa vaan parempi olisi RAPE.

      • Anonyymi

        Oulu on raiskauspääkaupunki. #Mamu


    • Anonyymi

      Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.

      Saivat lukiolaisetkin Silja Line risteilyllä tuntea monikulttuurista rikkautta. Onneksi sillä risteilyllä raiskaukset jäivät yritykseksi. Mutta joo, rikkautta tämä on.

      -Stubbe

    • Anonyymi

      Voiko kulttuurista tuoda vain hyvät puolet? Eikö kulttuurin jokainen osa-alue ole osa sen maan kulttuurin koko kokonaisuutta? Kulttuureja ei voi sekoittamalla sekoittaa keskenään.

      • Anonyymi

        Itse olen vanha demari enkä tiedä mistään raiskauksista kyllä maahanmuuttoa lisää suomeen meillä tilaa.


    • Anonyymi

      natsit suomen pahin ongelma

      • Anonyymi

        Hmmm??? Missäs niitä nyt sitten on ? Kaikki nuo Youtube-videot näyttävät että ongelma on ihan muualta tullut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm??? Missäs niitä nyt sitten on ? Kaikki nuo Youtube-videot näyttävät että ongelma on ihan muualta tullut...

        Hallituksessa.


    • Anonyymi

      Mamuille huoramainen hänen kotiin tullut nainen on antanut lupauksen seksistä. Heitä ei ole kotoutettu. Oman synnyinmaansa naiset kulkee kaavussa ja kun se otetaan pois on nainen käytännössä kellistetty. Kyllä itse syytän nyt näitä tyttöjä ja heidän kotikasvatustaan, jos sitä on edes ollut!

      • Anonyymi

        Olet siis mamu?


    • Anonyymi

      Kuuluu nääs niiden kultuuriin.OLi ns.kultuurin vaihtoa.Ja ei edes vaadittu(?) ulos maasta ku on tuomio lusittu?????
      Suomen rikastuttavia tyypejä.Viherkommarit:pitää ymmärtää vieras kultuurista tulleita

    • Anonyymi

      Niin, kyllähän Ali ja Kamil perinteisiä oululaisia nimiä ovat.Tosin vasta nykyaikana


      Mutta hyvä kun edes jonkun tuomion saivat. Toivottavasti toimivat jonkinlaisina varoittavina esimerkkeiniä muille maan miehilleen, ja suomi neidoille, jotka näiden muhamettien seurassa hengailee.

      Monessa muussa maassa heidät karkoitettaisiin takaisin lähtö maihinsa tuomion jälkeen, omassa kotimaassaan olisivat ehkä päätyneet teostaan hirsipuuhun.

      Kertokaapa suvakit, miten tuo asia on edistänyt "kulttuurin rikastumista"?

      Ja kuten ex pää ministerimme Sipilä aikoinaan totesi "he ovat oikeita kultamunia suomen taloudelle".

      Ps nuo tuomiot ovat sen verran lieviä, että kyseiset herrat ei välttämättä montaa kuukautta istu linnassa, vaan ovat taatusti jo ennen ens kesää vapaalla jalalla kumpikin.

    • Anonyymi

      Ohio raiskaajia on muuallakin kuin persuissa (mm. Matti Putkonen),

      • Anonyymi

        Eihän se mitään merkitse että oli demari teon tehdessään. Silti...


    • Anonyymi

      MUISTAKAAPA SE, että nämä maahanmuuttajat tuodaan Suomeen. Syyttäkää siis niitä jotka tuo heidät Suomeen muttei kotouta, ja niitä joiden takia eivät kotoudu!

      • Anonyymi

        Miten se keskustapuolueen poistaminen suomesta onnistuu?

        Toivottavasti Juha Pylväs loikkaa vaikka PS


    • Anonyymi

      On ihan stanan härskiä kun ministerit haalivat näitä perseilijöitä jollain muka humanitaarisella perusteella. Tässä se nähdään että yksinkertaiset kehitysmaalaiset eivät usko muuta kuin kylmää rautaa.

    • Anonyymi

      Onko oikeus ihan pihalla kun luulee että näiltä Oululaisilta saisi ne 5000 euron korvaukset. Näillä Oululaisilta ei ole rahaa joten työnantaja Kela kai maksaa ne. Ja olen samaa mieltä että maahanmuutto todella työllistää...... ainakin poliisia ja oikeuslaitosta monen miljardin edestä vuositasolla.

    • Anonyymi

      He voivat työllistyä raiskaaja Matti Putkosen seuraajiksi työmiehiksi?

      • Anonyymi

        Nuo maan alla eli omilla suljetuilla sivuillaan lymyilevät iljettävistä iljettävimmät suomalaiset lastenraiskaajat ovat kamalimpia otuksia, mitä maa voi päällään kantaa. Muutama mamu on hyttysen pissaa noihin suomalaisiin limanuljaskoihin verrattua.
        Ks. Ylen uutislinkki edellä.


      • Anonyymi

        Ei...vaan kaverisi Ari Lahdenmäen tapaisiksi vassariraiskuriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo maan alla eli omilla suljetuilla sivuillaan lymyilevät iljettävistä iljettävimmät suomalaiset lastenraiskaajat ovat kamalimpia otuksia, mitä maa voi päällään kantaa. Muutama mamu on hyttysen pissaa noihin suomalaisiin limanuljaskoihin verrattua.
        Ks. Ylen uutislinkki edellä.

        ..kävisit joskus ulkona.. ja vaikka kirjastossa lukemassa muutakin kuin sitä Tiedonantajaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo maan alla eli omilla suljetuilla sivuillaan lymyilevät iljettävistä iljettävimmät suomalaiset lastenraiskaajat ovat kamalimpia otuksia, mitä maa voi päällään kantaa. Muutama mamu on hyttysen pissaa noihin suomalaisiin limanuljaskoihin verrattua.
        Ks. Ylen uutislinkki edellä.

        Miten sitten palstalla trollaavat koirien kaltoinkohtelijat
        https://imgflip.com/i/5msqil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo maan alla eli omilla suljetuilla sivuillaan lymyilevät iljettävistä iljettävimmät suomalaiset lastenraiskaajat ovat kamalimpia otuksia, mitä maa voi päällään kantaa. Muutama mamu on hyttysen pissaa noihin suomalaisiin limanuljaskoihin verrattua.
        Ks. Ylen uutislinkki edellä.

        Demari oli Matti teon tehdessään. Demarina raiskasi, persuna ei. Älä siis ole demari!


    • Anonyymi

      Hyttysen pisara...Hesassa melkein puolet raiskauksista on mamujen tekemiä...sama varmaan oulussa,eli mamu raiskaa 17 kertaa enemmän kuin kantasuomalainen

      • Anonyymi

        Joku patja tai itse groomaaja tuo puolustelija on...


    • Anonyymi

      hyynat suomessa

    • Anonyymi

      normaalia kulttuuria lestaadiossa?

    • Anonyymi

      suldaan kertoo miksi

      mies uutisiin taas-huumeasiaako vain ajaa suomeen?

    • Anonyymi

      Ahmed Ahne oli vain rosvo

      vieläkö lehteä saa kaupoista?

    • Anonyymi

      Ruotsissa on jo jotkut piirit ruvenneet miettimään miten ruotsin vapaa yhteiskunta,ihmisoikeudet,ym.säilyvät, kun ruotsi jonkun 20 vuoden kuluttua muuttuu muslimienemistöiseksi maaksi...kas kun eivät ole sitä ennemmin huomanneet,nyt se on myöhäistä ,ruotsi taantuu oikeusvaltiosta oikeudettomaksi valtioksi jossa eräillä ei ole oikeuksia.

    • Anonyymi

      Kovin on suomalaistyypilliset nimetkin noilla raiskareilla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sipilän lähihoitajia suomeen?

    • Anonyymi

      Ampua tulee, ei pitää vankilassa, kustannuksia tulee. Kiinassa patruunasta joutuu itse maksaa.

    • Anonyymi

      Alista ja Raadista ei saa puhua, tulee tuomio totuuden puhumisesta..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mrfrr

    • Anonyymi

      Miksi koskaan näissä tapauksissa joissa matu-ukot raiskaavat suomalaisia tyttöjä, ei tutkita 'rasistisen motiivin' mahdollisuutta? Tämähän koventaisi tuomiota.
      Mikäli suomalainen ukko raiskaisi musliminaisen, syytteessä olisi tämä varmasti mukana.

    • Anonyymi

      Ruotsin pommi isku suunnattu poliisia kohtaan, talossa asui jengirikollisuutta tutkiva poliisi.RUotsin poliisilta otetaan luulot pois ja jengit ottavat vallan.Tukholmassa ammuttu rynnökkökiväärillä rappukäytävään,raikauksia useita jokapäivä.Vasemmistovihreiden unelma ja mallivaltio jollainen Suomestakin on vääjäämättömästi tulossa.LI kommentoi koulujen ja mamu urheilujoukkueiden,monikulttuurisen lukion rähinästä koronasta.johtuvaksi,heh heh on siinä puhetta.Kantaruotsalaiset.joutuvat kohta muuttamaan maastaan pakolaisiksi,suomeen ei pitäisi päästää yhtään ruotsalaista pakolaista.

    • Anonyymi

      Liian monta Z,B ja Q kirjainta että ainakaan Karjalasta olisivat kotoisin.

    • Anonyymi

      Kyllä oli ihme ku Ylen uutisissa kerrottiin ulkomaalaisten tekemistä raiskauksista...suomessa aletaan kuulemma olla huolissaan,kaskun ei ennemin oo oltu huolissaan...vaikka hyvä esimerkki ruotsissa ja muualla Euroopassa,kaikissa maissa mamut tekee rikoksia moninkertaisesti kantaväestöön verrattuna.Suomessa on 8% ulkomaalaistaustaisia,mutta raiskaavat 38% ...mitä tapahtuu kun heitä on 10- 15% raiskausluvut nousevat 120% ruotsissa 99% raiskareita on mamuja...täällä jo vihjailtii että kotouttaminen ei ole onnistunut? Missään maassa se ei ole onnistunut,he vihaavat meitä...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      saa ilmaisen hoidon monta vuotta taas

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi kristityt papit raiskaavat, jo 200 000 uutta lapsiuhria tiedossa?

    • Anonyymi

      Joo ja joka kaupungissa oikeuslaitoksissa sama lista,mamut 99% syytettynä,mutta miten on 10 vuoden päästä,rikokset räjähtävät käsiin.Suomi ei ole kuulemma ruotsin tiellä,mutta meillä samat ongelmat tulevat viiveellä,mamujengit jo pitävät poliisia pilkkanaan ja kohta rynkyt paukkuu.suvakkimimisterit vaan elää kuplassaan ja haalivat lisää rikollisia maahamme.nämä suvakkipäättäjät pitäs saada vastuuseen maamme pilaamisesta....toivottavasti se aika vielä koittaa.

    • Anonyymi

      diili

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      nyt oli joku paneskellut vammaista tyttöä palvelutalossa...

      iltasanomat kertoo. nimestä päätellen hiekkamaasta?

    • Anonyymi

      Fc atlantiksen ,helsingin jalkapallojoukkueen pitääs nyt ruveta polvistuu ennen peliä raiskattujen tyttöjen ja naisten puolesta,se on mielestäni parempi kohde kuin rasismin puolesta...

    • Anonyymi

      Minä olen persu ja minä polvistuu joka aamu ja ilta raiskattujen suomityttöjen puolesta....en ole kuullut muidenpuoluiden edustajien polvistuvan raiskattujen puolesta,persut ovat ainoita jotka polvistuvat.vihervasemmisto ei varsinkaan.

    • Anonyymi

      Bagdad

    • Anonyymi

      missä joukkueessa pelaavat?

    • Anonyymi

      Ei tartte pelaaja olla??jokainen voi polvistuu.

    • Muslimi islamistit vihaa Suomalaisia, he ovat Saatanan kätyreitä.

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä menee tilaamaan....

      • Anonyymi

        Kuka on tilannut Putkosia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on tilannut Putkosia?

        Hohhoijaa sanoi Tuomioja SDP kun maahanmuuttoTsunami valloitti suomen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa sanoi Tuomioja SDP kun maahanmuuttoTsunami valloitti suomen...

        Mitä onko halla-aho taas tuomassa malliin 2015. Ai niin jussin pää petti...


    • Anonyymi

      Ihan mahdollista, että molemmat ovat suomessa syntyneitä suomen kansalaisia.

    • Anonyymi

      On varmaan jo vapautettu. Suomessa tuomiotkin lusitaan nopeasti.

    • Anonyymi

      Passi ei tee kyseisen maan kansalaiseksi. Eikä edes syntyminen siihen maahan. Homogeenisuus kansakunnassa ratkaisee ja se koskee kaikkea yhteiskunnan arvoista ja käytöstavoista lähtien. Kaikki muu on turhaa ongelmaa ja se pistää kaiken sekaisin kansakunnan sisällä. Sitä nämä hallitukset ovat viimevuosikymmeninä tietoisesti harrastaneet. Olisiko nyt vihdoin aika suomalaisten arvojen esiinmarssille ja niiden renessanssille? Ei anneta mädättää Suomea enempää.

    • Anonyymi

      Pakkopalautus Tanskan malliin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä työtä nämä työperäiset maahanmuuttajat tekevät?

    • Anonyymi

      Turvallinen Oulu.

      • Anonyymi

        Sumennetuin järin .
        Isoo ääni ja vähä villaa sanoo piru kun sikaa keritti.


    • Anonyymi

      Hesassa tarvittas kuulemma lisää turvallisia ja kohteliaita taksikuskeja,saattelevat kuulemma ihan petiin asti,sitä ei kuulemma kantasuomalainen kuski tee.eli ottakaapa oppia,suvakit onnessaan.

    • Anonyymi

      Oli kaunis kesäpäivä ja ajattelin lähteä ulos kävelylle.Jos olisin tiennyt mitä sinä päivänä tapahtui minulle Oulun keskustan puistossa.En olisi lähtenyt liikkeelle ollenkaan.Yksi minulle täysin tuntematon ulkomaalainen mies hyökkäsi minun päälle takaapäin,ja kaaduin maahan.Se tapahtui niin nopeasti,etten ehtinyt ensin reagoida ja ymmärtää mitä siinä tapahtui.Mutta kun pelästyy niin ihmisen voimat yleensä kasvaa.Ja minä huusin niin kovaa,kuin minun kurkusta ääntä lähti.Ja silloin tämän miehen ote irtosi.Hän säikähti minun huutoa niin paljon,että päästi irt minusta.Ja hän lähti karkuun,kun huomasi, että yksi nuoripari lähettyvillä kuuli huutoni ja he kiirehti minun luo kysymään olenko kunnossa.Minä olen kiitollinen siitä,että minua varjeltiin korkeimman kautta!Ja tämä nuoripari tuli myös minun avuksi.Ja omassa taskussa oli pieni suojelusenkeli maskotti,joka suojeli minua tuolta hyökkääjältä.Selvisin onneksi tuosta todella epämiellyttävästä tilanteesta.Vaatteet meni likaisiksi mutta onneksi ei sen suurempaa vahinkoa minulle tapahtunut.En usko,että tämä henkilö tulee ikinä enää minun lähelle.Hän ei kehtaa kohdata minua enää.Siitä olen varma!Hän saa hävetä omia tekoja!Ja muistaa,että minuun hän ei enää,hänen sormilla koske.

    • Anonyymi

      Kävelev ihmis-sika, sanallisesti sanotuna, ei sikaa voi silti näihin rinnastaa
      - siathan ain aikanaan pistetään lihoiksi

    • Anonyymi

      avatko hallituksen ehdokkaina aluevaaleissa?

      kaikki suomen naiset ja tytöt uurnille

    • Anonyymi

      reissumies on hyvää

    • Anonyymi

      Jesse Erkkonen.

    • Anonyymi

      olisko hyvä leikata penis samalla kun astuu suomen rajan yli.

      ei sitä asetta rakennuksilla tarvita

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe