Voiko nyrkkeilyn aloittaa vaan urheillakseen ja olla menemättä otteluihin

Anonyymi

Moi

Oon 16-vuotias tyttö ja haluaisin aloittaa nyrkkeilyn. Lajin aloittamiseen minulla on kaksi syytä. 1. Haluan jonkin harrastuksen, jotta pysyn kunnossa. 2. Haluan oppia itsepuolustuslajia, sillä välillä tunnen oloni liian heikoksi jos ikinä joutuisin tappeluun. Onko kellään vinkkejä antavaksi tai ylipäätään vastausta kysymykseeni? Arvostaisin paljon jos joku samalla myös kertoisi lajista enemmän että onko se oikeasti liian hankalaa ja vieko se aikaa paljon tai riittääkö vain että käy siellä pari kertaa viikossa lukion ohella.

9

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen harrrastelija päättää ihan itse, meneekö otteluihin vai ei. Kunto nousee missä tahansa lajissa ja tyylisuunnassa, kunhan vain seuran treenit ovat hyvät. Kuntonyrkkeilytunnit ovat myös hyvä vaihtoehto. Itsepuolustukseen suosittelen naisten itsepuolustus- ja uhkatilannekoulutusta.

• Anonyymi

Jokainen tähtää sisimmässään MM otteluun

Muuta on turha väittää kenenkään

• Anonyymi

Kuntonyrkkeily, siellä opetetaan oikea tekniikka ja oppii lyömään. Kilpanyrkkeilyseurat näitä yllä pitää ja usein samat valmentajat toimivat molemmissa hommissa.
      Ei kun ota yhteys paikalliseen seuraan ja kysy sieltä, täältä ei voi kuin arvailla.

• Anonyymi

Mieluiten MM-otteluun, mieluiten jopa WBC-liiton.

• Anonyymi

Tyhmään kysymykseen vittumainen vastaus: ei voi. Jokainen tähtää sisimmässään maailmanmestaruuteen.

• Anonyymi

Tähtäisit itse itseäs coltilla ohimoos.

• Anonyymi

Jokainen jolla on munaa tähtää MM vöihin

• Tuli mieleen sellainen huvittava tilanne, missä joku kaltaisesi ei-otteleva treenaa ja treenaa ollen vielä todella lahjakas niin, että salilla sparratessaan muita olisi olympialaisiin valmistautuva nyrkkeilijä todella kusessa sparrattavan kanssa. ; )

Itse asiassa todella kova sparraaja voi ansaita vähän kahvirahaakin sillä.

Helpompaa nyrkkeilyä harrastavan on olla ottelematta kuin esimerkiksi jääkiekkoilijan! :D

• Anonyymi

Harkitse, saat päähäsi iskuja, ei terveellistä.
      Ehkä joku muu kamppailulaji, esim. judo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tokmanin johtaja avauti työntekijäpulasta

Huuskosen mukaan Tokmannilla on ollut vaikeuksia löytää työvoimaa myymälöihin ja varastoihin, jonka seurauksena tavaratoimituksia on jouduttu jättämää
      Maailman menoa
      346
      8947
    2. Upeaa Martina ja Stefu!

Onpa upeaa huomata, että ex-pariskunta pystyy juhlimaan yhdessä yhteisen tyttärensä synttäreitä! Ovat ilmeisesti aikuisia ihmisiä, jotka pystyvät haut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2536
    3. 118
      1418
    4. Oho! Iina Kuustonen ja Mikko Leppilampi "häähumussa", Mikko-isä kuittaa viiltävästi: "Totaalinen..."

Iina Kuustonen on heittänyt hulvattoman idean Instagramissa. Tällä porukalla on kyllä sarkasmi hallussa! https://www.suomi24.fi/viihde/oho-iina-kuusto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      2
      1291
    5. Hyvä olkoon sitten niin!

Minä lopetan sussa roikkumisen ja kiellän ikuisesti kaikki tunteeni sua kohtaan. En tiedä kuka edes olet enää ja jos tulet juttelemaan niin käännän se
      Ikävä
      64
      850
    6. Etäisyys kaivattuusi ?

Oma ihastukseni ( mies ) asuu 250 km päässä, menee autolla 3,5 tuntia ajaessa. Ikävä on koko ajan, nähdään yleensä viikonloppuisin. Miten lähellä/kauk
      Ikävä
      57
      831
    7. Poliisioperaatio kansanedustajan kotona

Riikka Slunga-Poutsalon poika säilytti kovia huumeita ja myyntivälineitä äitinsä asunnossa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a23dec18-05ef-4ab2-b
      Maailman menoa
      261
      827
    8. Syy miksi en kysele perääsi

Johtuu siitä että olen ns. Kaikkiruokainen. Voin kyllä ottaa toisenkin naisen jos sinua ei kiinnosta olla mun kanssa. Odotan vain. Se on meinaan niin
      Tunteet
      80
      823
    Aihe