Et ole kertaakaan oikeasti sanonut olevasi minusta millään tapaa kiinnostunut. Käytökselläsi ja puheillasi viestität samaa.
Mä olen sulle kiinnostuksestani kertonut. Nyt annan koko jutun olla, jos et nyt ala jotain tekemään tämän asian hyväksi. Minä en tee enää yhtään mitään.
Nyt tämä on sinusta kiinni mies
11
87
Vastaukset
Mulla on nimikin.......
T. Ihana...........
Tai ainakin oli.........- Anonyymi
Ei ole sinulle aloitus.
Tuntomerkin on kyllä kohdallaan ☺️
- Anonyymi
On, kyllä nyt on ihan kohteen rohkeudesta asia kiinni. Ei voi ainakaan väittää itseään tietämättömäksi kun näin selkeästi saa täältä lukea että pallo on nyt miehellä.
Anonyymi kirjoitti:
On, kyllä nyt on ihan kohteen rohkeudesta asia kiinni. Ei voi ainakaan väittää itseään tietämättömäksi kun näin selkeästi saa täältä lukea että pallo on nyt miehellä.
Juuri näin.
- Anonyymi
Miksi et itse antanut olla? Piti kuitenki tulla provoo palstalle.
No oisit voinu tän sille suoraanki laittaa. Jos sulla Ap olis joku kenelle laittasit. - Anonyymi
Kenestä miehestä sinä oikein kirjoitat? Kuka olet?
- Anonyymi
Risto Ristolle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risto Ristolle!
Tai mikä se nyt olikaan, ap hahmoja monia!
- Anonyymi
Tiedostan tämän...
- Anonyymi
Joo, tuli niin puun takaa että meni siinä ihan jauhot kurkkuun, pitää tässä ottaa itteesä nyt niskasta kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n522726Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1762676Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk331871Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o881423Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491347Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351167- 851156
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To131128- 661016
- 481004