Radio on yksinäisen paras ystävä.
Yksinäinen.Mikä on sinun suosikki radiokanava?
Ysinäinen.Mitä radiokanavaa kuuntelet?
34
1213
Vastaukset
- Anonyymi
YleX kanava on ilmeisesti jotenkin sääntöjen vastainen. Aivan käsittämätöntä sensuroimista ei niin minkään vuoksi. Pistää ihan huvittamaan.
- Anonyymi
Joo tämmöisiä nämä palstanatsit ovat. Se mikä heitä ei miellytä on kiellettyä. Sanotaan siis vaikka että iskelmä vaikka oikeasti en ole sitä mieltä. :))
- Anonyymi
Yle Puhe on mun lemppari. Tykkään kuunnella asiapuhetta. Muka-hauska hölötyspuhe tyyliin supersuositut jaajot ja kumppanit on mulle kidutusta.
- Anonyymi
Sama. Ei jaksa noita Jaajoja mitä muut kuuntelee töissä. Ylen radio suomi tai puhe.
- Anonyymi
Jaajo on pervo setämies, jota kuuntelee aina vaivautuneena.
- Anonyymi
YLE Radio Suomi.
- Anonyymi
Yle radio Suomi myös vaihtaessa kuntaa.
- Anonyymi
Aito Iskelmä tai HitMix. Joskus Novan Retro perjantai.
- Anonyymi
Se on hitmixin retroradio
- Anonyymi
ShitMix
- Anonyymi
En jaksa sitä hölötystä enkä mainoksia. Samaa kanavaa kun kuuntelee viikon niin oppii jo enimmät biisit ulkoa. En siksi enää paöjoa radiota kuuntele. Jos kuuntelenkin niin ulkomaisia nettiradioita luokkaa kerran kuussa. Muuten kuuntelen omaa levykokoelmaa. Muutama tuhat levyä.
- Anonyymi
Radio Pooki.
- Anonyymi
Aamusta heti alueohjelmii kuuntelen. Samoja vanhoja musakappaleita asiaohjelman välissä.
Puolelta päivin alkaa Yle X, Anni Saastamoisen jutut. PPP pääsee vauhtiin klo 14. Niillä riittää virtaa.
Jenny Poikelus ja Mika Parikka melkein aina äänessä, Pehkonen enemmän myöntelee. Kurkka googlesta PPP:n porukka. - Anonyymi
Radio Helsinki
- Anonyymi
Vuosia kuunnellut Radio Musaa. Mutta Alko tulla mitta täyteen kun tulee joka kerta kun ajan töistä kotiin jotakin naisen tekemää haastattelua, ja vielä sellaisella tasaisella mutinaäänellä.
Pakko vaihtaa kanavaa. Nyt kokeilussa Pooki. - Anonyymi
Ärsyttävää radiossa on se että sama soittolista jauhaa vuodesta toiseen. Samat biisit samaan aikaan päivästä.
Sitten kun ei ole juontajaa illalla niin se helkkarin mainostaminen katkaisee parhaat kappaleet 20 sekunnin jälkeen. Aito, aito iskelmä plaa plaa. Tiedän kyllä mainostamattakin mikä kanava on päällä. - Anonyymi
Tiätty radio dei siellä hyvää musiikkia
- Anonyymi
Radio Helsinki, YLE Suomi ja ehkä Radio City. Siinä ne parhaat. :-)
- Anonyymi
Ylen Ykkönen tai Puhe
- Anonyymi
Yle Suomi
Sieltä tulee joskus jopa älyllistäkin ohjelmaa.
Toisin on kaupallisten kanavien osalta. En jaksa kuunnella juontajien tekopirteää hölinää ja loppuun kuluneita soittolistoja. - Anonyymi
Itselläni kuuntelulistalla pyörii kourallinen marginaalisempaan elektroniseen musikkiin erikoistuneita nettiradioita. Vaikka joitain asemia tuleekin kuuneltua enemmän kuin toisia, niin paha niistä silti on valita erityistä suosikkia.
Dub-technoa on tullut kuunneltua ehkä eniten viime vuosien aikana ja tänään onkin soinut Chillkyway-niminen nettiradiokanava heti aamusta lähtien, joten olkoon se tämänpäiväinen suosikkini. - Anonyymi
Nova, jo monta vuotta. Tulee jo sellanen olo et juontajat ois mun tuttuja. Lauantai aamusin Janne Virtasen ihanan rauhoittava ääni.
- Anonyymi
Aamuisin joko radio Nova tai Pooki. Päivällä sitten noista jompikumpi. To ja ke iltaisin radio Suomi klo 18 eteenpäin. To ja pe iltaisin Pooki klo 18 eteenpäin. Viikonloppuisin joko Nova tai Pooki. Pookilla tulee toivemusiikkia viikonloppuisin klo 12-15 väli. Viikonloppuisin voin kuunnella sävel on vapaa ohjelmaa YLE radio ykköseltä silloin kun ohjelma tulee. Ei ole joka viikonloppu . Mulla ikää 38
- Anonyymi
UVB-76 taajuudella 4625 kHz.
- Anonyymi
MeNaiset, Suomipop, Suomirock, RadioDei
- Anonyymi
Ykkönen ja Puhe.
- Anonyymi
Mä kuuntelen suomipoppia, sit toosa kiinni kun alkaa tökkimään... novaa en siedä, sieltä tulee tyhmää puhetta ja vanhaa samaa musaa... rockradiota voin kuunnella, mut vanhat kanavat, niitä ei mun hermot kestä eli ylepuhe ym muut kalkkiskanavat.. ite olen vanha mut en siedä jaarituksia enkä tyhmää musaa...
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten kuuntelin vielä Iskelmää, mutta kun alkoi tulemaan 5 kertaa päivässä Kari Tapion Juna kulkee niin kyllästyin ja vaihdoin Järviradioon. Nykyään lenkillä kuuntelen kännykällä Pookia ja usein kotonakin tabletin kautta kun en asu kuuluvuusalueella. Muita kanavia tää mummo ei jaksa kuunnella, varsinkaan sellaisia joilla valmiit soittolistat.
- Anonyymi
Yle Puhe lähes aina autossa. Jos, harvoin, kuuntelen musiikkia, niin sitten vaihdan Nostalgiaan. Kotona en ollenkaan laita radiota päälle ... tai no joo, ehkä n. kerran kuukaudessa.
- Anonyymi
Yksinäisen parhaat ystävät radio ja netti.
- Anonyymi
RadioDei ja RadioPatmos tänään.
- Anonyymi
Kun olen wanha käpyjenkerääjämies, kuuntelen Yle X:sää. PPP-triota vielä jotenkin kestän. Ylen maakuntaohjelmissa on usein surkea musiikin valinta.
Nyt Ukrainasodan aikana kuuntelen tasa tunnein Suomi-kanavan uutiset. Fanitan Ukrainan urheaa kansaa taistelussa ylivoimaista, barbaarista vihollista vastaan.- Anonyymi
Sitä se median seuraminen teettää - ajattelematonta puolueellisuutta.
Itse kuuntelen Venäjällä ja maailmalla kuukauden (tik tok hitit) top 100 listat. Pääsee vähän "ulkomaille" hengähtämään, ettei aina samaa mitä radiosta tulee. Kotimaista en voi kuunnella lainkaan, pelkkää valittamista miten taas joku jätti ja rakkaus lopahti. Venäjää en ymmärrä paljoakaan, joten niitä kappaleita kuuntelee mielellään. Bulgaria, Albania, Romania top 100 menee siinä samalla.
- Anonyymi
Tänään Patmos ja Dei ja RadioSuomi.Radio ja netti yksinäisen parhaat ystävät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747