MTV3, cancellointi ja kaikki sairastuvat joskus

Anonyymi

Luettuani Maikkarin netistä uutisen cancellointikulttuurista, tulipa jostain syystä mieleeni että unohtivat kokonaan koronaan liittyvät eri mieltä olevat mielipiteet. Täysin shaisseksi on mennyt Maikkari viimeisen vuoden aikana. Karseaa pelottelua ja mikä siihen on syynä? Rahoitus? Kyllä.

Nyt huomasin uutisen jossa selitetään kuinka jokainen jossain vaiheessa sairastuu koronaan. Jos näin sattuisi olemaan, so what!? Onko se ongelma? Suurin osa sairastaa tuon "pandemian" nuhakuumeena.

Ei ole kukaan läheisistäni tai ystävistäni vielä sairastunut saatikka että edes tuntisivat ketään joka olisi. Ei ole ollut tarvetta eristäytyä. Terveinä ollaan ja jos tulisi flunssa, en todellakaan menisi testaamaan itseäni kun testit eivät edes erota influenssaa koronasta. Vuodenvaihteen tienillahan nuo testit tullaan vaihtamaan sellaisiksi joissa on erottelukykyä. Siinä myös syy miksi passi halutaan käyttöön nopeasti. Nyt jo puhutaan kuinka 2 krt rokotetut eivät olekaan täysin rokotettuja koska uusia piikkejä on tulossa.

Kuolinluvut tämän kohta 2 vuotisen shown aikana ovat pienemmät kuin vanhaan hyvään aikaan influenssan vuoksi. Mikä tässä on ongelma? Hirveä tauti ja kaikki joukkohulluus päällä... meneekö ihmisiltä täysin järki kun uutisissa jotain sanotaan?

Kannattaa miettiä ihan sen kuplan ulkopuoleltakin kuka hyötyy kuka ei ja mitä tällaisella toiminnalla saadaan aikaan ja mitä ei saada aikaan.

Herätkää jo hyvät ihmiset!

Ja en ole persu enkä rokotevastainen. Vain tämä rokote, tämän uutisointitapa, kuolinluvut, eri maiden tilanne kun rokotettuja on enemmän jne. ei anna aihetta lykkiä kroppaani moista. Ja kun tutkimukset ovat edelleen kesken, miksi minun siihen pitäisi osallistua? Ei pidäkään ja muistakaa se, että piikin ottaminen ei todellakaan ole kansalaisvelvollisuus. Minä en aio olla testi-ihminen.

Ei ole tarvetta lähteä baanalle koska en käytä alkoholia. Jos kenellä tarve mennä, menköön. Kotini on linnani.

Lopettaa saisivat myös kouluissa painostuksen, koska se on kiellettyä. Silti sitä tehdään. Myös työpaikalla olen kohdannut painostusta vaikken ole edes sanonut olenko ottanut rokotteen. Onko tämä oikein? EI OLE! Olkaa nyt vain iloisia kun olette "turvassa". Seuraavaa injektiota odotellessa...

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prikulleen.

      Jos vaikkapa niin sanottuun Y2K ongelmaan olisi joku kaupitellut rokotusta, olisi varmaan senkin ottamiseen painostettu Ylen ja Maikkarin palstoilla.

    • Anonyymi

      " ei anna aihetta lykkiä kroppaani moista. "

      Aivan, et ota rokotetta. Entä sitten? Se ei ole pakollista. Vain yksi rokote on ollut Suomessa pakollinen. Millä tavalla se haittaa sinua, että joku toinen ottaa? Vai mikä on syy vaahtoamiseesi täällä?

    • Anonyymi

      Maikkarin uutisointi on ollut minullekin pettymys.kesällä muistan yhde n7 uutisten lähetyksen jossa 95 pros oli koronaa,ja sitten sää.jäi aika ontto olo katsojana

      • Anonyymi

        Unohditko loppukevennyksen? Eihän nyt katsojalle saa sentään ontto olo jäädä vaikka puhuttaisiin mistä tahansa.


    • Anonyymi

      Tämä ettei tunne ketään koronaan sairastunutta eikä edes tuttavat tunne, on tyypillistä koronavastustajille. Selityksenä on tietenkin se että koronan levinneisyys prosentuaalisesti kansassa on sentään aika pieni (onneksi), joten harvalle sairaus osuu kohdalle. Omasta tuttavapiiristäni vakavasti sairastuneita on ollut ja pari kuollutkin. Ilman näitäkin tapauksia olen ottanut koronan tosissani enkä ole sitä vähätellyt flunssana koska omalle kohdalle osuessa se voi olla kuolemansairaus kroonisten sairauksieni vuoksi.

      • Anonyymi

        Olen minäkin riskiryhmässä mutta en siltikään ymmärrä tätä touhotusta. Kuolinluvut ovat pienemmät kuin influenssassa. Kylmäkontitkin olisi voinut varata mutta sen sijaan sen tuotiin kansan nähtäville kuten jenkeissä. Yhtään ihmistä tietääkseni ei tarvinnut säilöä näihin kontteihin. Tarkoitus oli pelotella kansalaisia. Tämä termi pro-aktiivisuus varmaankin oli syynä että hankittiin näitä jo etukäteen VAI olisko syynä se että jo tiedettiin kuinka homman täytyy mennä? Sorry, jotkut osaavat ajatella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe