Rakas antaisitko meille mahdollisuuden

Anonyymi

Ihan tuosta vaan laittaisit mulle viestin, kysyisit vaikka "mitä kuuluu, haluatko tavata?"

Anna luonnon, kohtalon, tunteen, vaiston minkä vaan kauniin ja aidon hoitaa loput.

Sellaisiahan me yhdessä olimme.

En tiedä, tämä rakkaus, se seuraa minua lopun elämääni, minne menenkin.

Olen onnellinen puhuessani sinusta. Olet loputtomuus sydämessäni.

Rakastan sinua. Onneksi en voi tunteillani ajaa sinua enää yhtään kauemmas. Sydämeni on yksinäinen ilman sinua.

Miehelle naiselta

44

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä niminen mies?

      • Anonyymi

        En sitä nyt tällä kertaa tähän kirjoita.

        Ihana, miehekäs nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä nyt tällä kertaa tähän kirjoita.

        Ihana, miehekäs nimi.

        George?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        George?

        😆

        Suomalainen mies😆


      • Anonyymi

        Minkä niminen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä niminen nainen?

        Näytät olevan vauhdissa taas. Lääkkeet kohillaan! Eikö olekin jännittävää kun miehet eivät olekaan miehiä eikä naiset naisia jne. Ja sinä ainoana tiedät tämän kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä niminen nainen?

        Katri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät olevan vauhdissa taas. Lääkkeet kohillaan! Eikö olekin jännittävää kun miehet eivät olekaan miehiä eikä naiset naisia jne. Ja sinä ainoana tiedät tämän kaiken.

        Hän taisi kysellä nyt jonkun nimen perään, mutta on se toki hienoa, että se saa tällaisia voimakkaita reaktioita aikaan😏


    • Anonyymi

      Laita itse se viesti. Näillä ruikutuksilla et tule mitään viestejä saamaan.

      • Anonyymi

        Oletko sinä siinä luulossa, että tulet saamaan joltain viestin tai sinun pitäisi saada sellainen ja vieläpä tällä tyylillä? Toivossa on hyvä elää, sanoo lapamato


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä siinä luulossa, että tulet saamaan joltain viestin tai sinun pitäisi saada sellainen ja vieläpä tällä tyylillä? Toivossa on hyvä elää, sanoo lapamato

        Tröllölöö keksii tarinoita.


    • Anonyymi

      Nämä sun sanat on niin kauniita. Minunkin sydän on yksinäinen ilman sinua.

      • Anonyymi

        Ai sä tunnet aloittajan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä tunnet aloittajan ?

        Ei hän varmastikaan minua tunne, mutta hän vastaa kuin kaivatulleen.

        Tottakai minusta olisi "ihana omia" tämä vastaus, joka on kaunis, toivottava ja aloitukseni alla.

        Joskus jokin vastaus/kommentti tuo lohtua kuten aloituksetkin.

        -miehelle naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän varmastikaan minua tunne, mutta hän vastaa kuin kaivatulleen.

        Tottakai minusta olisi "ihana omia" tämä vastaus, joka on kaunis, toivottava ja aloitukseni alla.

        Joskus jokin vastaus/kommentti tuo lohtua kuten aloituksetkin.

        -miehelle naiselta

        Tai sitten väärää ja valheellista ja olematonta toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten väärää ja valheellista ja olematonta toivoa.

        Sinä se jaksat urputtaa tuikituntemattomille😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat urputtaa tuikituntemattomille😅

        Eikös täällä kaikki tee samoin ? Sinäkin siinä.
        Sivusta vain ihmettelevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten väärää ja valheellista ja olematonta toivoa.

        Juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat urputtaa tuikituntemattomille😅

        Sinä sitten keskustelet ikäväpalstalla ainoastaan tuttujen kanssa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitten keskustelet ikäväpalstalla ainoastaan tuttujen kanssa ?

        No en koe näin tekeväni, eikä minulla ole täten tarvetta tulla esimerkiksi ns murskaamaan toisten haaveita tai komppailla tällaisia kirjoituksia. Selvästi jotkut kokee näin tekevänsä sillä ketä muka jaksaisi kiinnostaa tuntemattomien ajatukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en koe näin tekeväni, eikä minulla ole täten tarvetta tulla esimerkiksi ns murskaamaan toisten haaveita tai komppailla tällaisia kirjoituksia. Selvästi jotkut kokee näin tekevänsä sillä ketä muka jaksaisi kiinnostaa tuntemattomien ajatukset?

        Ei näitä jaksa lukea, samaa paskaa höpöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä jaksa lukea, samaa paskaa höpöä!

        Kerrankin olet jossain oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en koe näin tekeväni, eikä minulla ole täten tarvetta tulla esimerkiksi ns murskaamaan toisten haaveita tai komppailla tällaisia kirjoituksia. Selvästi jotkut kokee näin tekevänsä sillä ketä muka jaksaisi kiinnostaa tuntemattomien ajatukset?

        Ei kenenkään haaveita sillä murskata että ollaan realistinen näiden suhteen. Jokin on vialla kun pitää vetää herneet nenään kun joku kirjoittaa muutaman totuuden sanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenenkään haaveita sillä murskata että ollaan realistinen näiden suhteen. Jokin on vialla kun pitää vetää herneet nenään kun joku kirjoittaa muutaman totuuden sanan.

        En ainakaan minä ole vetänyt herneitä nenään, kunhan vaan ulkopuolisena ihmettelen tuota tarvetta valistaa ja aina jotain naisoletettua kirjoittajaa. Kerrotko näitä totuuksiasi täällä vastaavasti myös miesoletetuille? Et voi mitenkään tietää, että kuka kirjoittaa ja mitä tai millä tavalla kenetkin tuntee.


    • Anonyymi

      Niinpä, paljon jää sanomatta ja tekemättä monillakin.

    • Anonyymi

      No jotta joku laittaisi viestin sinullepäin niin kai nyt jonkinmoista edes pientä tunnistetta pitäisi olla vai lämpimiksennekö te naiset näitä kirjoittelette.

      • Anonyymi

        Aloitukseni on kuin tuuleen kuiskattu haave. Se menee minne menee..

        En minä oikeastaan kuvittele muuttavani tilannettamme kirjoittamalla tänne. Puran ikävääni. Se ei kyllä lämmitä, joskin lohduttaa joskus.

        Onko yhdenkään anonyymin ikävöijän tilanne muuttunut ikävä-palstan vuoksi. En usko, niin haaveilija kuin olisinkin, en sentään järjetön.

        Hän sanoi mua kerran haaveilijaksi. Siinä tunnistetta. Ihan kasvokkain oltiin tuolloin. Mutta siitä on jo niin monta vuotta, että tuulen suunta on muuttunut sen tuhat kertaa tällä välin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitukseni on kuin tuuleen kuiskattu haave. Se menee minne menee..

        En minä oikeastaan kuvittele muuttavani tilannettamme kirjoittamalla tänne. Puran ikävääni. Se ei kyllä lämmitä, joskin lohduttaa joskus.

        Onko yhdenkään anonyymin ikävöijän tilanne muuttunut ikävä-palstan vuoksi. En usko, niin haaveilija kuin olisinkin, en sentään järjetön.

        Hän sanoi mua kerran haaveilijaksi. Siinä tunnistetta. Ihan kasvokkain oltiin tuolloin. Mutta siitä on jo niin monta vuotta, että tuulen suunta on muuttunut sen tuhat kertaa tällä välin.

        Ette ole olleet ikinä kasvokkain, mielikuvitusta, se tekee tepposia joskus!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette ole olleet ikinä kasvokkain, mielikuvitusta, se tekee tepposia joskus!!

        Onko kaikkivoipa olo? Suuruuden ja voiman tunne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikkivoipa olo? Suuruuden ja voiman tunne?

        Sillä ei taida olla valoja vintillä, vaan kuvittelee tuntevansa lukijat ja kiusaavansa jotakuta tai elää muussa mielikuvitusmaailmassa. Ikioma pieni todellisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikkivoipa olo? Suuruuden ja voiman tunne?

        On... No problemos..<3 T. Risto reipas<3


    • Anonyymi

      Millaisen mahdollisuuden saa nimettömällä viestillä nettipalstalla.

      • Anonyymi

        Minä taas väittäisin, että se joka väittää tietävänsä toisten lääkityksen ja mielenterveysasiat on mielenterveyspalveluiden tarpeessa itse. Ja etenkin jos näkee saman henkilön joka kirjoituksen tai minkään kirjoituksen takana


    • Anonyymi

      Miksi et itse lähetä tuollaista viestiä hänelle?

      • Anonyymi

        Aikaa on kulunut liikaa. Kun joskus laitoin, eikä hän reagoinut niin sitten vain täytyy ymmärtää lopettaa.


        -aloittaja


      • Anonyymi

        Tähän et tule saamaan vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän et tule saamaan vastausta.

        Kiitos tiedosta😀

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa on kulunut liikaa. Kun joskus laitoin, eikä hän reagoinut niin sitten vain täytyy ymmärtää lopettaa.


        -aloittaja

        Mihin laitoit? Palstalle? Sähköpostia? Puhelimeen suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin laitoit? Palstalle? Sähköpostia? Puhelimeen suoraan?

        Palstalle? 😄 tarkoitin ihan suoraa henk.koht. viestiä. Puhelimeen.

        Kiva, kun tenttaat 🙂 toivottavasti saat yhteyden kaivattuusi.


        -aloittaja


    • Anonyymi

      Okjatri Ylander

    • Anonyymi

      Ok Atrian kanssa toimeen tullaan

    • Anonyymi

      On ollut silmäpeliä

    • Anonyymi

      Joo, uhkailu taitaa tepsiä minuun paremmin, vai mitä?

      • Anonyymi

        Uhkailu ei kuulosta kovin kivalta. Toki se voi olla positiivistakin.

        Minun tapaus on lähinnä sellainen, ettei mikään tepsi. Uhkailu kuulostaa jo sanana sellaiselta, että ei kiitos. En tiedä perustuuko koskaan mikään hyvä ja kaunis uhkailulle.

        Mutta tyyli "jos sinä et laita viestiä niin minä laitan" ei tässä tapauksessa ole sekään hedelmällinen.

        Kuten jo mainitsin, aloitukseni on tuuleen kuiskattu haave. Vaikka yrittäisin huutaa, hän ei kuulisi, niin kaukana hän on. Tai hänen korvansa on suljettu minulle.

        -aloittaja


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe