Sain tänää erikoisen

Anonyymi

Kysymyksen... Tai toteamuksen... "eiks teidän pitäisi olla yhdessä".. Jaaa'a.. Mitähän tuohonkin, mutta Hyvää yötä!!

75

2164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisi pitäisi, kukas sellaista kyseli?? ;) Hyvää Yötä!

      • Anonyymi

        Joku ja monet.


    • Anonyymi

      Mitä sitten itse ajattelet? Ei muiden sanomisilla pitäisi niin väliä olla.

      • Anonyymi

        Niinpä. Mitä väliä mitä muut ajattelee. Tee mitä sydän sanoo. Älä mitä muut sanoo.


      • Anonyymi

        Jaa, a.. En tiiä, koska tilanne ei ole aivan yksinkertainen. Ei tietenkään ole, muut vaan toteaa, että eiks teidän pitäisi mennä jo yhteen, kun vetovoima on niin suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, a.. En tiiä, koska tilanne ei ole aivan yksinkertainen. Ei tietenkään ole, muut vaan toteaa, että eiks teidän pitäisi mennä jo yhteen, kun vetovoima on niin suuri.

        Niin. Tiedän tunteen 😔


    • Anonyymi

      Jaa, että ihan neuvonantajia sydämen asioissa...Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Niitähän riittää aina, mutta kylläpä muut huomaa mikä "tilanne" on. Tai siis ovat huomasit heti.. Tarkkasilmäisiä, kun ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitähän riittää aina, mutta kylläpä muut huomaa mikä "tilanne" on. Tai siis ovat huomasit heti.. Tarkkasilmäisiä, kun ovat.

        * ovat huomanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitähän riittää aina, mutta kylläpä muut huomaa mikä "tilanne" on. Tai siis ovat huomasit heti.. Tarkkasilmäisiä, kun ovat.

        Niinpä. Sen huomaa kyllä yleensä. 😄 Itse kuulin eilen: "kyllä niillä jotain voi ollakin." Puhuivat minusta ja hänestä. Hieman pelottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Sen huomaa kyllä yleensä. 😄 Itse kuulin eilen: "kyllä niillä jotain voi ollakin." Puhuivat minusta ja hänestä. Hieman pelottavaa.

        Ha ha.. Kyllä sen itse yleensä tai molemmat huomaa jos on jotain, mutta kyllä sen myös sivulliset vaistoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha ha.. Kyllä sen itse yleensä tai molemmat huomaa jos on jotain, mutta kyllä sen myös sivulliset vaistoaa.

        No, sen vaan tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sen vaan tietää.

        Ehkä! Tai siis niin tietää


    • Anonyymi

      Ihan hyvä toteamus ☺️ Hyvää yötä 🤗

    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi. Oltaisiin jo varmasti, jos molemmat olis sinkkuja.

      • Anonyymi

        Pitää kuunnella sydäntään ja tehdä valinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kuunnella sydäntään ja tehdä valinta

        Joo, tässä olen samaa mieltä, mutta asioita kannattaa puntaroida monesta suunnasta ennen lähtöä, koska joskus käy niin et haluaakin takas, mutta se ei ole enää mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tässä olen samaa mieltä, mutta asioita kannattaa puntaroida monesta suunnasta ennen lähtöä, koska joskus käy niin et haluaakin takas, mutta se ei ole enää mahdollista.

        Siinähän se.

        Helppoa silloin kun ei ole tuota "takas" mahdollisuutta 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se.

        Helppoa silloin kun ei ole tuota "takas" mahdollisuutta 👌

        Yleensä kukaan halua takas jos suhteesta lähtee, olen itsekin lähtenyt ja ylpeä siitä! Elämäni paras päätös, mutta jotkut saattaa etsiä "hetken" huumaa ja sit ei olekaan takaisin tulemista. Mä oon ehkä vähän idiootti, kun kannustan kaikkia eroaan, mutta sillan ylpeä.. Olen saanut kaksi ystävääni onnelliseksi, kun sain heille sen tunteen et eroa! Tämä mies puolinen tuli oikein kertoon, kuin onnellinen on, kun puhuin järkeä ja kuin iso merkitys sillä oli. Ei siinä jos suhde on hyvä, mutta mitä sitä elämää pilaamaan ja alistumaan toisen pompotteluun, olen ylpeä, että edes jotkut mun samat kantaa jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kukaan halua takas jos suhteesta lähtee, olen itsekin lähtenyt ja ylpeä siitä! Elämäni paras päätös, mutta jotkut saattaa etsiä "hetken" huumaa ja sit ei olekaan takaisin tulemista. Mä oon ehkä vähän idiootti, kun kannustan kaikkia eroaan, mutta sillan ylpeä.. Olen saanut kaksi ystävääni onnelliseksi, kun sain heille sen tunteen et eroa! Tämä mies puolinen tuli oikein kertoon, kuin onnellinen on, kun puhuin järkeä ja kuin iso merkitys sillä oli. Ei siinä jos suhde on hyvä, mutta mitä sitä elämää pilaamaan ja alistumaan toisen pompotteluun, olen ylpeä, että edes jotkut mun samat kantaa jotain.

        Ihmisen manipulointi on varmaan hieno laji. En puuttuisi edes kavereiden parisuhteisiin, mutta kuuntelisin kyllä huolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen manipulointi on varmaan hieno laji. En puuttuisi edes kavereiden parisuhteisiin, mutta kuuntelisin kyllä huolia.

        Aa okei, en mä helpolla puutu, mutta neuvon hienovaraisesti eroaan, ihminen on sokea ja myös pelokas, kun suhteessa on vaikeaa, jossa toinen ottaa ylivallan toisesta. Jos ihminen haluaa erota, mutta ei uskalla lähtä. Onko se oikein et jäädään kärsii? Muakin aikoinaan neuvottiin, en kuunnellut menin omani mukaan, mutta hän neuvoja oli oikeassa ja olisinpa kuunnellut. Nämä kummatkin erojat ovat nyt iloisia ja tyytyväisiä ja tulivat kertomaan kuin kiitollisia ovat kun puhuin heille. Tämä mies kävi kiitteleekin kaksi kertaa.
        Ihminen on monesti ero aikojen keskellä yksin ja ihmiset josta välitän, en anna satuttaa heitä, kerroin vain oman näkemyksen asioihin, itsehän ne päätökset teki/ tekee. Mutta niin kuin sanoin, tämä nainen on kuin uudelleen syntynyt, onni loistaa hänen kasvoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tässä olen samaa mieltä, mutta asioita kannattaa puntaroida monesta suunnasta ennen lähtöä, koska joskus käy niin et haluaakin takas, mutta se ei ole enää mahdollista.

        Etkö luota häneen siinä että jos homma ei toimikaan niin ette olisi enää sitten ystäviäkään/ hyviä tuttuja? Toki se riski on ettei toimikaan mutta jos kerta molemmat haluaa niin eikö kannattaisi yrittää? Voisin luulla että toinen on miettinyt samaa. Mutta jos keskustelet hänen kanssaan alusta alkaen rehellisesti huolestasi mitä jos.. niin olette asiasta yhteisymmärryksessä alusta alkaen. Tällöin mahdllisen eron tullenkin on helpompi jatkaa ystävinä. Toki kysehän on varmaan lopulta siitä että haluatko hänen kanssaan sänkyyn vai haluatko jotain syvempää hänen kanssaan.. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö luota häneen siinä että jos homma ei toimikaan niin ette olisi enää sitten ystäviäkään/ hyviä tuttuja? Toki se riski on ettei toimikaan mutta jos kerta molemmat haluaa niin eikö kannattaisi yrittää? Voisin luulla että toinen on miettinyt samaa. Mutta jos keskustelet hänen kanssaan alusta alkaen rehellisesti huolestasi mitä jos.. niin olette asiasta yhteisymmärryksessä alusta alkaen. Tällöin mahdllisen eron tullenkin on helpompi jatkaa ystävinä. Toki kysehän on varmaan lopulta siitä että haluatko hänen kanssaan sänkyyn vai haluatko jotain syvempää hänen kanssaan.. ?

        En puhunut hänestä tuossa jossa puhuin varatuista. Hänen kohdallaan en pelkää mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa okei, en mä helpolla puutu, mutta neuvon hienovaraisesti eroaan, ihminen on sokea ja myös pelokas, kun suhteessa on vaikeaa, jossa toinen ottaa ylivallan toisesta. Jos ihminen haluaa erota, mutta ei uskalla lähtä. Onko se oikein et jäädään kärsii? Muakin aikoinaan neuvottiin, en kuunnellut menin omani mukaan, mutta hän neuvoja oli oikeassa ja olisinpa kuunnellut. Nämä kummatkin erojat ovat nyt iloisia ja tyytyväisiä ja tulivat kertomaan kuin kiitollisia ovat kun puhuin heille. Tämä mies kävi kiitteleekin kaksi kertaa.
        Ihminen on monesti ero aikojen keskellä yksin ja ihmiset josta välitän, en anna satuttaa heitä, kerroin vain oman näkemyksen asioihin, itsehän ne päätökset teki/ tekee. Mutta niin kuin sanoin, tämä nainen on kuin uudelleen syntynyt, onni loistaa hänen kasvoistaan.

        Tämän takia en puhu parisuhteen ongelmista kellekään ulkopuoliselle esim. ystäville. Joku kolmas sotkemaan ja neuvomaan ei hyvä. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän takia en puhu parisuhteen ongelmista kellekään ulkopuoliselle esim. ystäville. Joku kolmas sotkemaan ja neuvomaan ei hyvä. - sivusta

        Voihan ongelmien kanssa yksinkin painia, varo vaan, kun puoliso alistaa sut maahan ja olet yksin. Eihän niistä tarvitsekkaan kertoa jos ei halua, eikä muita tarvitse kuunnella jos ei halua! Olen aina ollut sitä mieltä, että kun ongelmista puhuu, se on jo puolet ongelmasta pois, näin meillä päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan ongelmien kanssa yksinkin painia, varo vaan, kun puoliso alistaa sut maahan ja olet yksin. Eihän niistä tarvitsekkaan kertoa jos ei halua, eikä muita tarvitse kuunnella jos ei halua! Olen aina ollut sitä mieltä, että kun ongelmista puhuu, se on jo puolet ongelmasta pois, näin meillä päin.

        En arvostaisi puolisoani enää sen jälkeen jos tietäisin meidän riitoja yms. ystävilleen puhuvan. Meidän välisiä. Jos pahoja ongelmia niin sitten on olemassa ihan pari terapia yms. Helppoa neuvoa kun kuulee vain toisen kannalta asiat. Erossakin aina kaksi puolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan ongelmien kanssa yksinkin painia, varo vaan, kun puoliso alistaa sut maahan ja olet yksin. Eihän niistä tarvitsekkaan kertoa jos ei halua, eikä muita tarvitse kuunnella jos ei halua! Olen aina ollut sitä mieltä, että kun ongelmista puhuu, se on jo puolet ongelmasta pois, näin meillä päin.

        Moniko suhde kaatuu siihen että ei puhuta sille puolisolle vaan ulkopuoliselle? Siihen sotkeutuu mummot ja mammat ja ystävät ja tutut mielipiteiden. Tietysti jos vakavia ongelmia väkivaltaa yms. Se asia erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En arvostaisi puolisoani enää sen jälkeen jos tietäisin meidän riitoja yms. ystävilleen puhuvan. Meidän välisiä. Jos pahoja ongelmia niin sitten on olemassa ihan pari terapia yms. Helppoa neuvoa kun kuulee vain toisen kannalta asiat. Erossakin aina kaksi puolta.

        Hups, pariterapiasta ei ole apua, ainakaan jos toinen ei usko edes terapeutin sanaan🤣.. Semmosta. Joo, toi on totta, mutta kyllä sen näkee kumpi alistaa, toinen on arka uskalla edes itteensä puolustaa. No nyt uskon et se mies uskaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko suhde kaatuu siihen että ei puhuta sille puolisolle vaan ulkopuoliselle? Siihen sotkeutuu mummot ja mammat ja ystävät ja tutut mielipiteiden. Tietysti jos vakavia ongelmia väkivaltaa yms. Se asia erikseen.

        Kyllä moni varmasti puhuu puolisolle, mutta se on eriasia mitä se puoliso sit ymmärtää, ymmärrystä haetaan muualta. Miltä tuntuu puhua puolisolle joka katselee seinille eikä ymmärrä viestiä? Huoh... Kauanko jaksat puhua, kun kohdalle tulee ihminen joka ymmärtää. .. Ihan sata varmasti kaikki yrittää suhteissaan viimeiseen asti, mutta se onkin parisuhde, eli siin tarvitaan molempia.. Jos toinen kattelee seiniä niin kyllä saa luvan puhua muille.
        Ja nämäkin suhteet mitä olen neuvonut, on ollut loppusuoran suhteita joissa on ollut jo kolmansia mukana, ei ole kenenkään etu jäädä "pelon" valassa suhteeseen jossa ei ole hyvä olla ja haluaa erota, ja on vuosia ollut salasuhde takana.. Se on sen puolisonkin etu saada jatkaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups, pariterapiasta ei ole apua, ainakaan jos toinen ei usko edes terapeutin sanaan🤣.. Semmosta. Joo, toi on totta, mutta kyllä sen näkee kumpi alistaa, toinen on arka uskalla edes itteensä puolustaa. No nyt uskon et se mies uskaltaa.

        En tiedä minkälaisia suhteita teillä on kun täytyy jotain valtataistelua käydä. Jos jotain alistamista niin eron paikka muutenkin. Ja kyllä jokainen varmasti puhuu siinä vaiheessa kun ero tulee mikä syynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä minkälaisia suhteita teillä on kun täytyy jotain valtataistelua käydä. Jos jotain alistamista niin eron paikka muutenkin. Ja kyllä jokainen varmasti puhuu siinä vaiheessa kun ero tulee mikä syynä.

        No ei kuule puhu😂 suurinosa jatkaa ja yrittää, koska ihmiset haluaa uskoa, et kyl kaikki muuttuu. Uskokaa ei muutu! Oon törmännyt niin uskomattomiin suhteisiin et huoh. Ja voi joku puhuukkin, mutta mitä se siin enää auttaa tai auttaa kun jatkaa samaa...
        Arvostakaa suhteita, kuunnelkaa puolisoa ja jos ei mee yksiin ero on paras ratkaisu vaikka se sattuisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kuule puhu😂 suurinosa jatkaa ja yrittää, koska ihmiset haluaa uskoa, et kyl kaikki muuttuu. Uskokaa ei muutu! Oon törmännyt niin uskomattomiin suhteisiin et huoh. Ja voi joku puhuukkin, mutta mitä se siin enää auttaa tai auttaa kun jatkaa samaa...
        Arvostakaa suhteita, kuunnelkaa puolisoa ja jos ei mee yksiin ero on paras ratkaisu vaikka se sattuisikin.

        En kyllä ymmärrä kuinka se nyt auttaa siinä että puoliso ei puhu että itse puhut sitten muille? Ei se sitä asiaa muuta. Eikä tee paremmaksi jos ihmisellä ei ole halua itse muuttua. Eikä kaikki osaa puhua tunteista niin helposti vaikka haluaisivat. Tietenkin ystävät varmasti kuuntelee ja tukee. Jos siihen kokee tarvetta. Jos jotain sellaista sattuisi että että olisi syytä pelätä tai puoliso pettäisi yms. Sitten varmaan puhuisin. Itse en vaan kuullu niihin jotka iltaa istuessa päivittelee ja haukkuu oman ukkonsa. Tyyliin taas oli tiskit pöydällä ja jne.. Niitäkin ystäviä löytyy ja välillä miettii että miksi olla yhdessä jos se ei tee mitään oikein. Enkä kyllä kellekään mene sanomaan että erotkaa en loppujen lopuksi tiedä heidän suhteestaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tässä olen samaa mieltä, mutta asioita kannattaa puntaroida monesta suunnasta ennen lähtöä, koska joskus käy niin et haluaakin takas, mutta se ei ole enää mahdollista.

        Ei se ole rakkautta kumpaakaan kohtaan, jos tuollaisia edes miettii. Kumpi vai kampi.
        Odota kunnes tulee sellainen, ettei tarvitse miettiä. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä kuinka se nyt auttaa siinä että puoliso ei puhu että itse puhut sitten muille? Ei se sitä asiaa muuta. Eikä tee paremmaksi jos ihmisellä ei ole halua itse muuttua. Eikä kaikki osaa puhua tunteista niin helposti vaikka haluaisivat. Tietenkin ystävät varmasti kuuntelee ja tukee. Jos siihen kokee tarvetta. Jos jotain sellaista sattuisi että että olisi syytä pelätä tai puoliso pettäisi yms. Sitten varmaan puhuisin. Itse en vaan kuullu niihin jotka iltaa istuessa päivittelee ja haukkuu oman ukkonsa. Tyyliin taas oli tiskit pöydällä ja jne.. Niitäkin ystäviä löytyy ja välillä miettii että miksi olla yhdessä jos se ei tee mitään oikein. Enkä kyllä kellekään mene sanomaan että erotkaa en loppujen lopuksi tiedä heidän suhteestaan mitään.

        Ha ha ha ha.. En kuulu niihin jotka miehensä haukkuu, paitsi et miehet on tyhmiä😂. Mutta oikeasti jos suhteessa ei puhuta sit voi olla ilman suhdetta tai toisella on lupa käydä vieraissa. Ja todellakin kannustan eroamaan huonosta suhteesta ja mulle on ihan sama miten heillä menee ja kenen vika se on, mutta jos toinen sanoo haluan erota, mutten tiiä miten sen ilmoitan, sekö on hyvä, että toinen pettää toista vuosia, tässä tapauksessa nainen. Saa sitä oman elämän pilata jos haluaa, kukin tekee päätöksen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole rakkautta kumpaakaan kohtaan, jos tuollaisia edes miettii. Kumpi vai kampi.
        Odota kunnes tulee sellainen, ettei tarvitse miettiä. Sivusta.

        Käsitit varmaan jotain väärin, tässä ole sellaisesta kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha ha ha ha.. En kuulu niihin jotka miehensä haukkuu, paitsi et miehet on tyhmiä😂. Mutta oikeasti jos suhteessa ei puhuta sit voi olla ilman suhdetta tai toisella on lupa käydä vieraissa. Ja todellakin kannustan eroamaan huonosta suhteesta ja mulle on ihan sama miten heillä menee ja kenen vika se on, mutta jos toinen sanoo haluan erota, mutten tiiä miten sen ilmoitan, sekö on hyvä, että toinen pettää toista vuosia, tässä tapauksessa nainen. Saa sitä oman elämän pilata jos haluaa, kukin tekee päätöksen itse.

        Kenen elämästä sinä oikein selität? Tänne nyt voi kirjoittaa että kamelit lentää. Lopeta tuo jatkuva tunnusteli koska mikään ei koske sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen elämästä sinä oikein selität? Tänne nyt voi kirjoittaa että kamelit lentää. Lopeta tuo jatkuva tunnusteli koska mikään ei koske sinua.

        *tunnistelu.Ja kaikki muut miehet voivat olla tyhmiä mutta mieheni ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *tunnistelu.Ja kaikki muut miehet voivat olla tyhmiä mutta mieheni ei.

        Okkkkkk, niinhän ne kaikki sanoo, mutta sit paljastuu jotain uutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okkkkkk, niinhän ne kaikki sanoo, mutta sit paljastuu jotain uutta..

        Millä oikeudella te täällä leimaatte ketään näiden kirjoitusten perusteella. Väitette pettejäksi yms. Mitä te tiedätte toisten ihmisten elämästä? Entä jos se toinen pettää tai molemmat tai ei kumpikaan. Tai jollakin mustasukkainen puoliso joka hakkaa henkihieveriin jos saa päähänsä että pettää. Tai joku jättää saman tien,.Jos ette ihmisten elämästä tiedä älkää sillä leikkikö. Kun teillä on oikeasti mitään oikeutta puuttua muiden elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä oikeudella te täällä leimaatte ketään näiden kirjoitusten perusteella. Väitette pettejäksi yms. Mitä te tiedätte toisten ihmisten elämästä? Entä jos se toinen pettää tai molemmat tai ei kumpikaan. Tai jollakin mustasukkainen puoliso joka hakkaa henkihieveriin jos saa päähänsä että pettää. Tai joku jättää saman tien,.Jos ette ihmisten elämästä tiedä älkää sillä leikkikö. Kun teillä on oikeasti mitään oikeutta puuttua muiden elämään.

        Hmmm, nyt joku tosikko suuttui 🤣


      • Anonyymi

        Okkk, mutta onneks en tosikko🤣🤣..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okkk, mutta onneks en tosikko🤣🤣..

        Ainahan se mukava nauraa muiden kustannuksella sille on joku oma nimityskin sille ihmisryhmälle joka niin tekee alkaa N.llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se mukava nauraa muiden kustannuksella sille on joku oma nimityskin sille ihmisryhmälle joka niin tekee alkaa N.llä.

        Hmm, okei...tosikkojen kanssa on vaikea elää ja välttelen niitä viimeiseen asti😆.. Huoh ja huoh.. Kaikki tosikot on jo lentänyt mun elämästä..


    • Anonyymi

      Mulla vähän samanlainen tilanne, kun olen aika kauan miestä miettinyt. Minä kun olen sinkku, niin minun on helppo ihmetellä miksei olla yhdessä. Ymmärrän kyllä, että toiselle se ei ole niin helppoa. Jos hän päättää jotakin, niin toivon sen olevan hänen itensä takia päätetty. Mikä hänelle on hänen mielestään parasta.

      • Anonyymi

        Niinpä. Tuo on tervettä ajattelua.


    • Anonyymi

      Kerro toi mulle, ni katotaan mitä tapahtuu!

    • Anonyymi

      Saitko perusteluita toteamuksen lisäksi?

      • Anonyymi

        Sain.. Oon saanut moneltakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain.. Oon saanut moneltakin.

        Taitaa kaivattusi olla monen muunkin mieleen.... tai sitten teidän välinen kemia on ylitse muiden. Kerro yksi perustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa kaivattusi olla monen muunkin mieleen.... tai sitten teidän välinen kemia on ylitse muiden. Kerro yksi perustelu.

        Niin mistä mä tiiän. Mutta hän on kiltti😃 perustelu mille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mistä mä tiiän. Mutta hän on kiltti😃 perustelu mille?

        Miksi teidän pitäisi olla yhdessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teidän pitäisi olla yhdessä...

        Siis puhuin siitä, mitä mulle muut on sanonu vetovoima on liian suuri... Ja joo onhan se, se on täysin totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mistä mä tiiän. Mutta hän on kiltti😃 perustelu mille?

        Niin olet sinäkin kiltti :) missä päin suomea tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis puhuin siitä, mitä mulle muut on sanonu vetovoima on liian suuri... Ja joo onhan se, se on täysin totta!

        Ei kai vetovoimaa voi liikaa olla? Sehän on vaan ihana juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai vetovoimaa voi liikaa olla? Sehän on vaan ihana juttu.

        Se voi myös olla liiankin kova, varsinkin jos kumpikin pyristelee vastaan, mutta väkisin yhteen päättyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi myös olla liiankin kova, varsinkin jos kumpikin pyristelee vastaan, mutta väkisin yhteen päättyy.

        Tiedän mistä puhut. Aika, näkemättömyys ja tietynlainen välinpitämättömyys ei auta. Aina kun näkee menee pasmat sekaisin, tietää että pitäs pysyä kaukana mutta jokin vetää hänen puoleensa. Väkinnäistä tässä tuntuu olevan vaan se että pyrkii toimimaan tunteiden vastaisesti. Silti sitä vastustaa ja taistelee sitä tunnetta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet sinäkin kiltti :) missä päin suomea tämä tapahtui?

        Sivusta lukien en ymmärrä ogiikkaa. Olet tietävinäsi, että toinen on kiltti ja sitten kuitenkin kysyt missä tapahtui.


    • Anonyymi

      ei meidän pitäisi olla yhdessä siksi miten esittelisimme todistusaineistoja muille, meiä pittäis yhessä siksi miten tuntisimme nöyryyden, mikä nöyryyttää myös muiren ylhäisyyren.....
      muistatko vielä miten oltihi nii piäniä, että maton reunalla jalkoja heiluteltii, ehkä et muista, etkä ole kuin hutsukuisma, hähähähähähähähähähähähähähähähähähä
      terveisin.haistapaska noita-akka
      :)
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=ZtVkxOXceKc

    • Anonyymi

      Yhdessä paikassa kysyin samaa halailevalta parilta niin turpiin oli tulla.

    • Anonyymi

      Kerro toi hänelle! Jos toinen vaikuttaa siltä että Ei, niin voihan ton ottaa myös huumorilla! ☺

      • Anonyymi

        Oon täysin samaa mieltä. Kerro ihmeessä. Et menetä mitään siitä.


    • Anonyymi

      Kenen meidän? Sinun miehen ja minun naisen? Ketkä sanoivat noin?

    • Anonyymi

      No joo, sivusta seuraaja voi nähdä selvemmin mitä kahdella meneillään, tai sitten ei. Joitain suhteita kun katsoo, ei voi muuta kuin ihmetellä, mikä pitää yhdessä, mutta joillekkin se ärsyttäminen ja jatkuva kinastelu ilmeisesti voi olla se elämän suola.

      • Anonyymi

        Sanoppas muuta!


    • Anonyymi

      Sain vähän aikaa saman kyaymyksen ja tuli aivan puuntakaa. Meillä on kuulemma jotain enemmän..

      • Anonyymi

        Niin itsehän sen tietää, mutta kyllä sen vaan sivullinen voi huomata, kyl mä töissäkin huomaan heti ketkä katselee toisia jotenkin erillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin itsehän sen tietää, mutta kyllä sen vaan sivullinen voi huomata, kyl mä töissäkin huomaan heti ketkä katselee toisia jotenkin erillä tavalla.

        Niin kyllähän sen tuntee, mutta ei sitä omiin tunteisiin luota. Kaikki ajallaan.


    • Anonyymi

      Tunteet ei ehkä ole molemminpuolisia. Terveisin vaikeassa elämäntilanteessa elävä.

      • Anonyymi

        Tuohan ei selviä muutenkuin ottamalla yhteyttä. Toinenkin saattaa elää vaikeassa elämäntilanteessa ja saatat olla hänelle päivän / viikon piristys.


    • Anonyymi

      Ja kivahan se on yhdessä olla jos toinen pettää sen tärkeimmän eli luottamuksen ja vähän kaiken muunkin.

    • Anonyymi

      On muutenkin vähän outoa saada jatkuvia yhteydenottoja toimihenkilöltä, jonka kanssa ei erityisemmin haluaisi vapaa-aikaa tuhlata.

      • Anonyymi

        Lähelle osui. Kerrotko hiukan lisää?

        Yks pöljä vaan


      • Anonyymi

        Trolli prkele!!!!!! Kaksi trollia🙉😤.


    • Anonyymi

      Saattaa vaikuttaa aika kummalliselta ulkopuolisille.... O_o

      • Anonyymi

        Osuit kuule naulan kantaan 🤣.. Se on ollut tarkoituskin.. No pieni totuuden siemen joukossa kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe