Olisi kiva tietää pareilta jotka panevat kimpassa pjolisoa.
Haluatteko mieluummin vieraan kolmannen pyörän vai tutun kuten kaverin tai hyvän ystävän panevan vaimoanne tai miehenne kanssa?
Kysyn pareilta?
24
1719
Vastaukset
- Anonyymi
Luotetaan enempi kavereihin.
3 kaveria on päässyt vaimoani panemaan yksi kerrallaan itseni lisäksi.
On kuitenkin riittävästi että halutessamme joku saadaan mukaan kimppaan.
Mietimme alussa ottaako tuttuja vai vieraita.
Vieraat pitäisi olla niin pitkältä ettei puheet haittaisi.
Silloin joutuisi aina hakemaan uusia miehiä joka kerta kun vaimoa kimpassa pannaan.
Nyt tuttujen kanssa on samat miehet panemassa ja on tufvallista antaa panna paljaalla kun ei tarvitse niin pelätä tautejakaan eikä pelätä seläntakana puhumista.- Anonyymi
Hahaa luulet sä idiootti etteikö ne ukot huutele kylillä miten tyhmä olet jotta jakelet muijaas muille.
Ja kyllä ne tyypit käy muitakin akkoja painamassa vaikka muuta väittävät.. 🤣😂
- Anonyymi
Kyllä tykkään jos sekkin kinnosta yhteyttä 0407578477 vain Viestillä kiitos
- Anonyymi
Syö itse. Bon appe'tit.
- Anonyymi
Nyt on turvallisempi olla ihan kaveri porukassa kuin aivam tuntemattomien kanssa ja mieluummin annan hyvän kaverin panna vaimoani kuin miehen mistä en tiedä mitään.
- Anonyymi
Kaveri pelkää sukupuoli tauteja joten hän käyttää kortsuja muiden kanssa.
Vaimoani hän panee paljaalla kuten omaa vaimoaan myös.
- Anonyymi
Naisena sanon, että tuttujen kanssa, vaikka molemmissa on puolensa.
Tuttujen kanssa on muutenkin tavattaessa sitten tuo erityinen lataus, kun eittämättä tulee molemmille osapuolilke mieleen, että tuon kanssa olen rakastellut.
Ehkä siinä piilee myöskin se jännitys, että asia voi levitä useammankin tietoon.- Anonyymi
Tuttujen kaverien kanssa voi mennä sänkyyn aivan selvinpäin ilman alkon rohkaisua ja se ilmitulon riski kiihoittaa kun ei se ole iso asia jos muut saa tietää meidän kimppaseksistä.
- Anonyymi
Katos...taas tää lusilutka tyyppi. Keksisitkö jo uuden sanan?
- Anonyymi
Aina tääyssiin vieras. Ja silloin ainoostaan vieras nai. Jos haluun useampaa niin nekin vieraita.
En haluu että kukaan tuttu tietää mun puuhista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina tääyssiin vieras. Ja silloin ainoostaan vieras nai. Jos haluun useampaa niin nekin vieraita.
En haluu että kukaan tuttu tietää mun puuhista.Etkö ota edes omaa kumppania mukaan?
Itse olisin mielissäni kahdesta miehestä joista toinen on aviomieheni.
- Anonyymi
Vieras aluksi, mutta tutuksihan se tulee, kun useasti yhdymme. Eli olemme harrastaneet pitkäaikaisia kolmansia. Ovat vierailleet tai olemme tavanneet saman kaverin kanssa muutamia vuosia noin kerran kuussa. Saan mahtavat orgasmit hänen kanssaan. Aluksi vaadimme kortsua. Ei enää.
Sitä varten on omat kaverit.
- Anonyymi
Parhaita ystäviä saatu näistä miehistä kun parikertaa naineet vaimoa.
- Anonyymi
Ehdottomasti tuttu, juurikin kuten edelläkin todettu, saa helposti seuraa sänkyyn. Vaikka mieheni olisikin töissä kauempana eikä näkisi viikkoon, niin voin halutessa turvautua tutun miehen kaluun. Puhumattakaan siitä jännityksestä, että joku tuttumme näkisikin miehen auton pihallamme ja tietäisi ukkoni olevan poissa, tietäisivät minun saavan toista. Kaikki tämä alkanut mieheni toiveesta ja yllytyksestä.
- Anonyymi
Meillä on sama.
Mies usein viikot työmatkoilla ja hänen kaveri on meillä yöt.
Saan seksiä mieheni kaverilta ja kimppaa kun myös mieheni on kotona.
- Anonyymi
Mieheni luottaa vaan yhteen ainoaan kavereistaan tähän puuhaan joten sillä mennään, minulle tuo lisää jännitystä tuntematon, ja kun en ole melkein koskaan tekemisissä mieheni kavereitten kanssa niin tää järjestely toimii kaikille.
- Anonyymi
Ihan vieras ennemminkuin kaveri ja meillä pari miestä oli ensin randomeita mutta nykyään hyviä kavereita ja muutaman vuoden tämä järjestely on toiminut. Ja kumitkin on jätetty jo aikoja sitten pois. n.38v
- Anonyymi
Jokaisen tahtoa kunnioitamme, mutta me halusimme täysin vieraita ennestään Tuntemattomia miehiä ryhmä Sexii Naimaa panemaa. Olemme N 48v M 47v Vaimo lyhyt
159cm noin 88kg kiva pullukka. Vaimon halusta vieraita miehiä kohtaa , Olemme Caravaanareita kierrämme kesät pitkälle syksyyn tälläistä paikkoja missä asuu keikka
matka työ miehiä, Olemme sanet joka viikonlopuksi että. viikollakin vieraita keikka miehiä 4/6 mieheen viikossa jotka ovat nainu Pannut vaimoo, Olemme tosi erittäi tyytyväisiä tämä on antanu täyden uuden elämän, tämä on vaimon tahto, tässäkin on
hävettävä tilanteet Vaimoni on myös halukas
ottamaa alkoholia humalaan saakka, ja. On niin sanottu Viina Vittu, on pakko todeta keikka työmiehet on käsitellyn vaimoo tosi törkeesti rivosti kuinka ovat 4/5 miehe Voimi Yön naine et Nussia paukuttaneet että
reidet Vittu on lätissyt lätkyttäny, että reidet. Vittu on. Ollut harmaassa limassa.
Tästä huolimatta jatkamme varmasti vain tosi vieratte miesten kanssa koska tämän tiedämme Vaimooni keikka työmiehet haluaa tarvii. Hyvää syksyn jatkoa.- Anonyymi
Saatko sinä koskaan vierasta pillua noilla karavaanialueilla.
- Anonyymi
Minä haluan vaimolleni muita miehiä ja kokemuksesta voin sanoa että itselleni on kiihoittavampaa kun tutut hyvät kaverit panee vaimoani.
Tuttumme kaikki tietää että vaimoani pannaan kimpassa.
Kavereiden kanssa puhutaan näistä asioista vapaasti.
Pari poikamiestä käy melko usein vaimoa panemassa.
Asumme pienellä paikkakunnalla ja luulen olevan yleisesti tiedossa että meillä vaimolta saa pillua. - Anonyymi
Kun annetaan oma vaimo toisille pantavaksi niin me ainakin annetaan hyvien kaverien nussia vaimoa niin saa kaveritkin nauttia vaimon tiukasta pillusta.
Vaimo saa siinä tutulta mieheltä avioliiton ulkopuolista aisaa.
Tuttuun mieheen tulee palattua uudelleen ja hänestä tulee vaimon pillun vaki panija.
Oma vaimoni on kolmen miehen loukussa mutta vain kaksi miestä kerralla.
Välillä kun olen lähdössä töihin niin yövuorossa oleva kaveri tulee meille vaimoani panemaan.
Kahvitellaan yhdessä ja minä teen lähtöä töihin niin toinen menee aisa pystyssä kyntämään vaimoni vakoa. - Anonyymi
Olemme. Vaimoni kanssa onnistuttu pari valinnassa.
Vaimoni antaa mielellään panna kimpassa ja itse haluan panna omaa vaimoa toisten miesten kanssa.
Useat kaverini ovat panneet vaimoani kimpassa.
Kaikki sinkkumiehet ja jotkut aviossa olevat kaverimme ovat saaneet panna vaimoani osa useammin kun toiset.
Enimmäkseen :on kaveripiiri pannut vaimoani mutta ollaan välillä myös vieraiden kanssa oltu kimoassa ja parin-vaihdossa. - Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://6453777.com/H/3KtUY 👈
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053