Luotettavat mallit

Anonyymi

17

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lähde Turun Sanomat ja maksumuurin takana, hyvin sä vedät.
        Katsastustilastot ei kerro mitään kuinka paljon autoja on korjailtu, mutta se on varmaa, että Toyotat ruostuvat todella pahasti ja mitä uudempi sen pahempi.
        Mutta itse asiaan, Toyota ei ole haluttu vaihdokki ja siitähän tässä ketjussa ja aloituksessa on aiheena ja sinä kunnianpuolustaja tartut heti viimeiseen oljenkorteen ja yrität epätoivoisesti vääntää asiaa toiseen suuntaan kun et muuta keksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde Turun Sanomat ja maksumuurin takana, hyvin sä vedät.
        Katsastustilastot ei kerro mitään kuinka paljon autoja on korjailtu, mutta se on varmaa, että Toyotat ruostuvat todella pahasti ja mitä uudempi sen pahempi.
        Mutta itse asiaan, Toyota ei ole haluttu vaihdokki ja siitähän tässä ketjussa ja aloituksessa on aiheena ja sinä kunnianpuolustaja tartut heti viimeiseen oljenkorteen ja yrität epätoivoisesti vääntää asiaa toiseen suuntaan kun et muuta keksi.

        Ja tuo katsastustilastojen menestys perustuu pitkälti siihen että Toyotalla ajetaan vähemmän kuin kilpailevilla merkeillä, ei se aika autoa kuluta vaan ne ajetut kilometrit...

        Sikäli jännä että vaikka se Toyota on niiiin luotettava niin eipä se enemmän ajaville kelpaa autoksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde Turun Sanomat ja maksumuurin takana, hyvin sä vedät.
        Katsastustilastot ei kerro mitään kuinka paljon autoja on korjailtu, mutta se on varmaa, että Toyotat ruostuvat todella pahasti ja mitä uudempi sen pahempi.
        Mutta itse asiaan, Toyota ei ole haluttu vaihdokki ja siitähän tässä ketjussa ja aloituksessa on aiheena ja sinä kunnianpuolustaja tartut heti viimeiseen oljenkorteen ja yrität epätoivoisesti vääntää asiaa toiseen suuntaan kun et muuta keksi.

        Sorppa, maksumuuri rajaa teidät köyhät pois ja entistä kyykynpään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo katsastustilastojen menestys perustuu pitkälti siihen että Toyotalla ajetaan vähemmän kuin kilpailevilla merkeillä, ei se aika autoa kuluta vaan ne ajetut kilometrit...

        Sikäli jännä että vaikka se Toyota on niiiin luotettava niin eipä se enemmän ajaville kelpaa autoksi...

        Parhaiten kelpaa meillä ja koko maailmassa. Ei se venkoilemalla muutu vaikka kuinka yrität trollata. Kuinka psyyke kestää? Oletko kyytee listalle joutunut? Sori siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaiten kelpaa meillä ja koko maailmassa. Ei se venkoilemalla muutu vaikka kuinka yrität trollata. Kuinka psyyke kestää? Oletko kyytee listalle joutunut? Sori siitä

        Kelpaa toki, lähinnä kauppakasseiksi tai muuhun vastaavaan lyhyeen ajoon. Sitten kun oikeasti tulee kilometrejä niin valinta on joku muu merkki.

        Vähän kuin työkaluissakin, on eri merkit harrastelijakäyttöön ja sitten todelliseen ammattikäyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorppa, maksumuuri rajaa teidät köyhät pois ja entistä kyykynpään.

        Maksaako joku Turun Sanomista jotain, hihii!
        Vai vaurauden merkki, johan vitsin tyrkkäsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo katsastustilastojen menestys perustuu pitkälti siihen että Toyotalla ajetaan vähemmän kuin kilpailevilla merkeillä, ei se aika autoa kuluta vaan ne ajetut kilometrit...

        Sikäli jännä että vaikka se Toyota on niiiin luotettava niin eipä se enemmän ajaville kelpaa autoksi...

        Mutta kun katsastus ei edes kerro mistään luotettavuudesta mitään. Se kertoo missä kunnossa auto viedään näytille, ei sitä kuinka paljon sitä on korjattu ennen sitä jne....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaiten kelpaa meillä ja koko maailmassa. Ei se venkoilemalla muutu vaikka kuinka yrität trollata. Kuinka psyyke kestää? Oletko kyytee listalle joutunut? Sori siitä

        Hihii, kuinka noloa että myönnät kuuluvasi tuohon luuserien joukkoon jotka eivät ymmärrä autoista mitään.
        Mikä on Toyotan osuus maailman autoista, ei montaa prosenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo katsastustilastojen menestys perustuu pitkälti siihen että Toyotalla ajetaan vähemmän kuin kilpailevilla merkeillä, ei se aika autoa kuluta vaan ne ajetut kilometrit...

        Sikäli jännä että vaikka se Toyota on niiiin luotettava niin eipä se enemmän ajaville kelpaa autoksi...

        Aika paljon kyllä näkyy taksissa nykyään kun ovat joutuneet monopolimiehet markkinatalouden vietäviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaa toki, lähinnä kauppakasseiksi tai muuhun vastaavaan lyhyeen ajoon. Sitten kun oikeasti tulee kilometrejä niin valinta on joku muu merkki.

        Vähän kuin työkaluissakin, on eri merkit harrastelijakäyttöön ja sitten todelliseen ammattikäyttöön.

        Niinpä, työkaluissakin huippuluotettavat Toyotan Trukit on ammattityökalujen eturivissä.
        Suomen mersutehtaalla käydessäni Toyotan trukeilla trilerit purettiin. Eli ei syntynyt Mersujakaan ilman Toyotan ammattityökaluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, työkaluissakin huippuluotettavat Toyotan Trukit on ammattityökalujen eturivissä.
        Suomen mersutehtaalla käydessäni Toyotan trukeilla trilerit purettiin. Eli ei syntynyt Mersujakaan ilman Toyotan ammattityökaluja.

        Toyotan trukit kyllä äärettömän hyviä mutta saisi jättää autojen tekemisen muille.


    • Anonyymi

      Mistä näitä kateellisia riittää?

      • Anonyymi

        Meitä on se hiukan yli 10% autoilijoista. Kyllähän se kiuttaa kun muut saavat ajaa ylinopetta meitä ohitellessä kun lainkuuliaisina kansalaisina pidämme huolen ettei viisari vahingossakaan ole ylinopeuden puolella.


    • Anonyymi

      Toyota on myös halutuin vaihtoauto.

      • Anonyymi

        "Jos olet aina ajanut Toyotalla tai suunnittelet nyt sellaisen hankintaa, valintaasi voi peukuttaa huoletta. Edessäsi on todennäköisesti suhteellisen helppoja vuosia ratin takana."

        Näin kirjoittaa puolueeton , itsenäinen media Turun Sanomat kun ei tarvitse kumarrella mihinkään suuntaan. Voi vaan kertoa tosiasiat niinkuin ne ovat. Monta eri merkkistä autoa viidenkymmenen vuoden aikana melkein paaliin ajaneena tuohon on helppo yhtyä.


    • Anonyymi

      Vähän hassua on, että normi suomi24 kirjoittaja ei ymmärrä että käytetyissä eniten myydään niitä, JOISTA OMISTAJAT HALUAVAT PÄÄSTÄ USEITEN EROON!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

      Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      91
      4579
    2. Sofiaa hemmoteltu

      Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2264
    3. Sofian uusi miesseuralainen

      Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1574
    4. Minä tiedän

      Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1407
    5. Uskallatko paljastaa

      mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      990
    6. Sä oot ihan hullu

      😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      973
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

      …ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      911
    8. Haluatko sä vielä?

      Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      811
    9. Ooksä täällä mies?

      Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      69
      692
    Aihe