Onpa Sieppi kaunis luonnolisena ilman filttereitä ,panuhorkko napannu kuvia

Anonyymi

Ja heti aamusta pakkelia vaikka kioskilta,sevenis kuvat 🤣🤣🤣🤣

16

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ollut tunnistaa tuosta auton tankkaus kuvasta, ihan taviksen näköinen, filtterit saa ihmeitä aikaan

• Anonyymi

Tavis pulliainen

• Anonyymi

Yllätyin, kun näin tuon tankkauskuvan. Kaksoisleuka ja ihan tusinatyttö profiilikin.

• Anonyymi

Kaunis pulliainen . Suomineidot eivät yleensä näytä noin sutjakoilta ja siisteiltä liikkuessaan kaupoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllätyin, kun näin tuon tankkauskuvan. Kaksoisleuka ja ihan tusinatyttö profiilikin.

Kaikilla on kaksoisleuka kukaan ei näytä aina täydelliseltä kuvissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Nätti toki, mutta ihan eri nainen! Mulla oli jokin käsitys, miltä hän saattaisi näyttää livenä, ja tietysti kukaan ei näytä samalta livenä kuin "studiokuvissa". Mutta aivan väärässä olin. Koko kasvot silmien alapuolelta... Voiko ihminen näyttää niin erilaiselta sivuprofiilista katsottuna? Maskikuvassa vielä näytti Saralta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis pulliainen . Suomineidot eivät yleensä näytä noin sutjakoilta ja siisteiltä liikkuessaan kaupoilla

Sutjakka? Siisti? Kuljetko ylipäätään missään liikepaikoilla ja kaupoissa? Jos, niin nosta silmät siitä älyluurista ja katsele ympärillesi.
        Sieppi on tavallisen näköinen ja jonkunverran normaalipainon yläpuolella oleva nainen. Ei sen kummempi.
        Ne instakuvat ovat käsiteltyjä, joita moni suunnattomasti ihailee ja kehuu.

• Anonyymi

Todella kaunis ilman meikkiäkin. Luonnon kaunis. Sekös sapettaa näitä ns.vähemmän kauniita.

• Anonyymi

No ei ole niin kaunis kuin annetaan ymmärtää sellua pukkaa reisiin ,piilarit silmissä ihan tusina naisen näköinen ilman sitä oranssi kuorrutusta.

• Anonyymi

Silmätkin osaavat niissä muuttua loistaviksi tähtisilmiksi.

• Anonyymi

Kaikista eniten siepissä kiinnittää huomiota se tympeä perusilme joka hänellä on aina kasvoillaan silloin kun hän ei tiedä itseään kuvattavan.

Saman panin merkille jo hänen esiintymässä Selviytyjät ohjelmassa. Ilme kuvastaa paljon siitä että pään sisällä liikkuu.

• Anonyymi

Aika erinäköinen videoissaankin. Ilmeisesti voi kuvata jonku filtterin läpi.

• Anonyymi

Kaikki kauniit naiset tuottavat tuskaa, näille vähemmän kauniille naisille.Haukutaan rumaksi tyhmäksi ja niin paljon nimittelyjä, et melkein pitää olla kirja johon ne nimittelyt kaikki mahtuisi.

• Anonyymi

Just sellaisen vikisijän näköinen, kuin oikeasti on. ☹

• Anonyymi

Nyt Sieppi alkanut itse syömään leipomuksensa. Ei raaski enää heittää niitä roskiin, kun pitää maksaa puolen millin asuntolaina 50 vuodessa pois. Eikö sillä ollut autoverokin maksamatta.

• Anonyymi

Kävin ihan vartavasten katsomassa kuvat. Kaunis on. Saataisko AP:stä pari kuvaa noin vertailun vuoksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe