Poliisien huumori.

Anonyymi

Poliisi tv:ssä poliisit ovat lepposia huumoriveikkoja,todellisuus on aivan toinen. Kerran kun ne veivät putkaan minua niin yhden piti vielä lyödä minua niskaan niin karjaisin hänelle että piekse niitä nappurin ukkoja jotka käyvät aina nussimassa muijaasi kun olet yötuurissa niin hän pimahti täysin, ei ymmärtänyt huumoriani.

13

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huumori ja rehellisyys kulkevat käsi kädessä poliisien luonteessa, sillä Suomen historian ainoa rehellinen poliisi (Reinikainen) on satuolento. Hänellä myös huumori kukki!

• Anonyymi

Miksi hän sinulle suuttui kun kaikki sen vaimon puuhat tiesi, työkaveritkin.

• Anonyymi

Se lyönti oli vaan pränkki kamoon bro

• Anonyymi

Niin jos todellisuudessa näytettäisiin ohjelmaa poliisien työstä, se olisi aivan karmeaa. Tämä Poliisi-sarja on niin läpinäkyvää, et ei voi muuta kuin nauraa.

• Anonyymi

Tuo on niin läpinäkyvää. Ei poliisilla ole vaimoa. Ei kukaan uskalla ottaa sellaista riskiaapelia elämäänsä.

• Anonyymi

Jos huutelit polliisille tuohon tapaan niin ei mikään ihme että hieman tönäisivät mutta lyömiseen minä en usko.Tietenkin ihmisiä nuo polliisitkin ovat eli kyllä heilläkin on oikeus turvautua itsepuolustukseen niinkuin kaikilla muillakin mutta reippaampi meininki meneekin sitten rosikseen jossa ratkaistaan itsepuolustuksen voimankäyttö onko liiankin voimakasta vai kohtuullista.Yleinen vittuilu ja nimittely ei kyllä koskaan johda mihinkään hyvään.

• Anonyymi

Tuskin se järjestyspoliisin rooli paskan lapioimisessa pois yleisiltä paikoilta niin kovin mukavaa puuhaa on, vielä kun joku urpo alkaa soittaa naamaansa niin ei ihme jos putoaisi portaissa ja aivan oikein olisi.

• Anonyymi

Tuo ei pidä paikkaansa. Suomessa ei saa puolustaa itseään, ja tämän täytyy koskea myös poliisia.
        Jos henkilö joutuu väkivallan kohteeksi ja puolustaa itseään, saa syytteen ja joutuu rikosrekisteriin.

• Anonyymi

Poliisit pitää sietää vittuilua ja se ei oikeuta poliisien käymään käsiksi henkilöön.
      Tälläisestä tapauksesta on poliisi saanut tuomion.
      Poliisi voi vain käyttää tarpeellisia voimakeinoja viedessään päihtynyttä putkaan.
      Potkimiset sun muut repimiset ja nyrkiniskut ovat jo ylimitotettuja.
      No jos vaimo ei anna kotona, niin pollari antaa kenkää juopolle.
      Poliiseissa on paljon mätiä omenia.

T. Rambo

• Anonyymi

Rambo vois opetella sitä päihteiden kohtuukäyttöä, vai kaatoiko poliisit väkisin viinaa kitaasi jotta saivat syyn viedä puistonpenkiltä lämpimään nukkumaan?

• Anonyymi

Ja se, oli sinulle stanan äpärälle ihan oikein.

• Anonyymi

Olin eilen illalla Isomäessä ja siellä oli poliisiauto parkissa. Auton sisällä kaksi nuorta poliisia nuoli toistensa löysiä munia, arvaa naurattiko.

• Anonyymi

Poliisit ovat aika kovakouraisia rantojen miehille. Kuulemma iskuja satelee.
      Niin ja jos kotona on pirttihirmu, joka pesää ei anna, pitää energia suunnata heikko-osaisiin.

T. Rambo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      91
      4579
    2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2264
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1574
    4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1407
    5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      990
    6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      973
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      911
    8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      811
    9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      69
      692
    Aihe