Kajakki virosta

Eemeli

Onko jollakin kokemusta kajakin ostosta Virosta ?

Ovat kuulemma hurjan paljon edullisempia kuin suomessa ?

Löytyykö hintoja netistä ?

8

39330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meloja

Kannattaakohan itse hakea, ainakin kaksi myyjää löytyy suomesta: Melontapiste turussa ja Welhonpesä Klaukkalassa. Molemmat tuo Tuul&rajasalun kajakkeja ja hintakin on aika kohdallaan. Jos lasket matkat ja kulut niin luulen ettei tule halvemmaksi itse hakien

• hakea

• 10vee virossa

kannattaa ehdotomasti, mutta vasta syksyllä, hetkellä kädet täynnä työtä.

• Ostanut

"Onko jollakin kokemusta kajakin ostosta Virosta ?

Ovat kuulemma hurjan paljon edullisempia kuin suomessa ?"

Voivat ollakin, mutta kannattaa laskea hinta tarkkaan, koska en usko, että se on mikään itsestäänselvyys. Virolaisia Mareja - niitä yleisimpiä virolaisia kajakkeja ja hyväksi havaittuja - saa Suomesta n. 700 eurolla. Jos löytää käytetyn, niin jopa alle viiden sadan.

Itse tilasin juuri Sea 505:n, joka on sekin yksi Marin monista versioista. Vaihdatin siihen paremman penkin ja otin lisäksi peräsimen, kaksi melaa, aukko- ja sokkopeitteen ja melakellukkeen ja kuljetuskaaret. Sain koko paketista 15 % alennuksen (kajakin perushinta 890 euroa), enkä ole lainkaan varma, olisiko sitä kannattanut lähteä Virosta hakemaan. Kotiinkuljetus monen sadan kilometrin päähän vielä 30 euroa päälle.

Joku Virosta hakenut voisi listata omat kulunsa. Olisi mielenkiintoista vertailla.

• Ostanut

http://www.welhonpesa.fi
        http://www.sci.fi/~jpu/ (Firma)
        http://www.saunalahti.fi/~jpu/hinnasto.html (Hinnasto)

• Ostanut

• Jartsa

Moi!
      Olen tuonut 6 kajakkia Virosta 4 aiemmin ja 2 kevättalvella, Hinnat ovat nousseet siellä aikas lailla,eli minusta ei kannata tuoda enään jos joutuu ne itse hakemaan.Itselläni tuttu virolainen rekka-kuski joka ajaa suomeen tavaraa ja saanut siinä tuleen kajakit.
      Kannattaa käydä sivuilla www.tahekayaks.com ja pyytää hinnasto sähköpostiin, ja selvittää mitä se tulee maksamaan kun tuo sen auton katolla lautalla.

• ÜÜÜÜÜ

Viro on EU on aivan sama ostat kotimaasta tai virosta, ei mitään tullia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3793
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2231
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2104
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1552
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1447
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1143
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe