Alla muutama linkki Audia ja vag-konsernia koskeviin artikkeleihin.
TM kehottaa: korjauta liikaa moottorisi ajoissa
TM: Näin käy, jos öljyä syövän moottorin jättää korjaamatta – ja lisää vain halvinta mahdollista öljyä
Paljonko autosi saa kuluttaa öljyä? IS selvitti!
ote moottorihiomo
VWseataudiskoda moottorit parhaita?
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Audi, Vw, Seat, Skoda ÖLJYNKULUTUS
Audin öljynkulutus ollut puhuttu aihe viimme aikoina. Ongelma on tunnetuin Audin 1.8 ja 2.0 TFSI moottoreissa.
Myös monista Volkswagen, Skoda ja Seat malleista löytyy samaa 1.8 ja 2.0 TSI bensamoottoria joita vaivaa sama ongelma.
Myös varsinkin Audi 2.0 TDI diesel moottori jota löytyy myös Volkswagen Transportereista ovat tuttuja liiallisesta öljynkulutuksesta. Diesel-moottorien ongelmat johtuvat pääasiassa männänrenkaiden ja sylinterien kulumisesta. Egr- eli pakokaasujen kierrätys takaisin moottoriin on suurin syypää sylinterien kulumiselle.
ote moottorihiomo - Anonyymi
hih
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076