koira haukkuu, se muistuttaa ihmisestä jonka kanssa ei halua olla missään tekemisissä.
Joka kerta kun
19
80
Vastaukset
- Anonyymi
Eli koiraihminen oli kyseessä.
- Anonyymi
Työpaikallakaan ei saa olla eläimiä.
- Anonyymi
Oma koiras 🙈
- Anonyymi
Hölmö olet
- Anonyymi
Mulla o haukkuva koira, mutta et sinä kyllä hän ole.
Iso kyllä tälle.
- Anonyymi
Suuren koiran purenta ei satu niin kuin pienen koiran. Rämettääkö....
- Anonyymi
Miksi niin? Onko hän tehnyt sinulle pahaa?
- Anonyymi
On tietyllä tavalla "häirinnyt".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö enää sitten häiritse? meinaan vaan että ehkä nyt saat unohtaa koirat jo jos ei enää häiritse :). Tai jos tykkäät koirista niin ehkä näät jo niissä sitten kivaa taas :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiminen kannattaa aina. Siten saa mielen tyhjäksi asiasta <3. Suosittelen käymään asian loppuun yhdessä niin saat sen pois mielestä :) Niin minulle kävi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiminen kannattaa aina. Siten saa mielen tyhjäksi asiasta <3. Suosittelen käymään asian loppuun yhdessä niin saat sen pois mielestä :) Niin minulle kävi :)
ensin asia vaivasi kuukausia ja sopimisen jälkeen hävisi mielestä päivissä :)
yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Joo kyllä tää kuulostaa siltä että on asiat kesken. Etkö haluaisi päästä yli ennemmin kun harmittelet menneisyyttä?
- Anonyymi
Etkös tykkää koirista?
- Anonyymi
Kuka hiivatti niistä omistajaansa kiintyvistä räksyttävistä karvapallukoista pitäisi?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hiivatti niistä omistajaansa kiintyvistä räksyttävistä karvapallukoista pitäisi?!
Mies joka on mustasukkainen jopa tuntemattomien naisten koirille on jo jotain aivan muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies joka on mustasukkainen jopa tuntemattomien naisten koirille on jo jotain aivan muuta
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Juurikin näin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713