Mä haluisin vaan kerran kuulla sun suusta et oon tärkee sulle, sun tunteistas ja ikävästä. Ei se tätä systeemiä muuttais, en alkais sulta mitään vaatimaan... Haluaisin vaan kuulla etten ole sulle yhdentekevä... =/
Ikävä
10
2278
Vastaukset
- Samat..
tunteet nuo..olet minulle tositärkeä, enkä voi sinua unohtaa koskaan..tiedät sen!
- NumberOne
..paitsi että sanot rakastavasi minua, ja että tuo toinen ei merkinnyt mitään.
- anteeks
NumberOne kirjoitti:
..paitsi että sanot rakastavasi minua, ja että tuo toinen ei merkinnyt mitään.
se ei merkinny muuta ku kaveria!!!! :) ja mä haluaisin muuttaa asiat, ja sanoa sen sulle, mutta kun en saa sitä tehdyks!!!! Miten mä saisin sut ymmärtämään että sä oot se ykkönen.. kyl sä voisit pyytää mua syömään yhtä hyvin..
- pyytäisit..
anteeks kirjoitti:
se ei merkinny muuta ku kaveria!!!! :) ja mä haluaisin muuttaa asiat, ja sanoa sen sulle, mutta kun en saa sitä tehdyks!!!! Miten mä saisin sut ymmärtämään että sä oot se ykkönen.. kyl sä voisit pyytää mua syömään yhtä hyvin..
...??? ja vaikka jotain muuta..
- M*.
anteeks kirjoitti:
"se ei merkinny muuta ku kaveria!!!! :)"
Miten mulla on kauhee epäilys, että tolla voitas tarkottaa mua :( - jatkan
M*. kirjoitti:
Miten mulla on kauhee epäilys, että tolla voitas tarkottaa mua :(koska se "toinen" joka on se vaan kaveri ei ymmärrä suomea :)
- ei se
M*. kirjoitti:
Miten mulla on kauhee epäilys, että tolla voitas tarkottaa mua :(sua tarkota.Ikävä on.
- ????
Ja ketähän terkoitat tunnus merkkejä!?
- M*es
on minulle jotain merkinny.
- kuitenkaan
tarpeeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179