CRV -03 alustassa kolisee mystisesti

Alustasta kuuluu kolina kun tiessä on vähänkään epätasaisuutta. Alustan kolinan suuntaahan on äärimmäisen vaikea paikantaa. Kolina alkoi kun metsäautotiellä rymytessa auto tipahti hieman pohjallensa (luulisin). On pahentunut pikkuhiljaa. Auto on katsastettu ja siis ravistelu kahdesti kolinan ilmaantumisen jälkeen. Eli alusta on kunnossa. Kolina loppuu kun jarrua polkee jopa niin vähän että sen vaikutusta ei huomaa hidastuvuutena. Jarrut olen käynyt läpi, ei väljyyksiä eikä mitään irti. Eikä kolina ole jarrupalojen kilinä levyjä vasten. Sekin on tuttua. Kolina kuullostaa löysän iskarin pään kolinalta mutta kun ne eivät ole löysällä. Ja miksi se loppuisi jos jarrua koskettaa. Menee hermot kun ei löydä alkuperää.

5

3646

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

koiranluu tai jousilautasen päällä kivi ä

• Anonyymi

Jarrusatuloiden liukutapit väljät jos jarruttaminen poistaa kolinan.

• Anonyymi

Liukutappeja epäilin itsekkin. Ne on kaikki käyty läpi ja vaihdettu uudet vaseliinit. Eilen tunkkasin vuorollaan joka nurkan ylös ja ravistelin vanteesta vipuvarrella oikein kunnolla ylösalas. Ei kolinaa. Jarrun pääsylinteri tutkittu päällisinpuolin, ei ainakaan ole löysällä. Jakaja, ei löysällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liukutappeja epäilin itsekkin. Ne on kaikki käyty läpi ja vaihdettu uudet vaseliinit. Eilen tunkkasin vuorollaan joka nurkan ylös ja ravistelin vanteesta vipuvarrella oikein kunnolla ylösalas. Ei kolinaa. Jarrun pääsylinteri tutkittu päällisinpuolin, ei ainakaan ole löysällä. Jakaja, ei löysällä.

Ei se väljyys rasvaamalla poistu vaan vaatii uudet liukutapit. Tuolla tavalla omasta ainakin hävisi takapään kolina. Ei pystynyt tuntemaan väjyyksiä vanholla tapeilla mutta niin se kolina vain hävisi uusilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se väljyys rasvaamalla poistu vaan vaatii uudet liukutapit. Tuolla tavalla omasta ainakin hävisi takapään kolina. Ei pystynyt tuntemaan väjyyksiä vanholla tapeilla mutta niin se kolina vain hävisi uusilla.

Kiitos. Täytyy kokeilla. Vasen erujarru olikin aika heikolla hapella ja sieltä suunnasta arvelen kolinan tulevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1719
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      470
      1279
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      87
      1154
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1088
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1063
    6. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      40
      971
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      917
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      695
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      174
      680
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      672
    Aihe