Kuka tätä..............

Tätä koneistoa ohjaa............
<3

28

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viinahan tuo näyttää sinua ohjaavan!

      • Kysyin sulta jotain........
        <3


    • Jännä juttu, ettei tule vastausta.........
      <3

    • Anonyymi

      Varmaan sun isäs...<3

    • Anonyymi

      Kerrohan se Ristoseni, olisiko se vaikka maailman kaikkeus vai jotain muuta? Miten muuten, onko kaikki hallinnassa ja hyvin?

    • Anonyymi

      Minun isä oli tyhmä kuin saapas. Hyvä kun kuoli.

      • Anonyymi

        En edes muistanut että oli kuollut. Ei ollut ollut koskaan isä meille tytöille.


    • Anonyymi

      Et sinä ainakaan, muuten ei tietoa eikä kiinnostusta

    • Anonyymi

      No ristopa tietenkin!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaa, joku tekoäly varmaan, aika tehottomalla suorittimella.

    • Anonyymi

      Eikö tuo narsisti-Risto voisi poistua palstalta? Tuskin kukaan on kiinnostunut hänestä?

      • Anonyymi

        Ei olekkaan kukaan kiinnostunut hänestä mutta hän on erittäinkin kiinnostunut toisten elämistä. Urkkija prkl..


    • Anonyymi

      Bitit ja botit

    • Anonyymi

      No Ristohan se tätä koneistoa ohjaa, olen tiennyt sen ajat sitten. Ite kysyy itseltään :D Porukka ei uskoisi, mutta näin on :)

      • Anonyymi

        "kuka sitä kissan häntää nostaa, jos kissa ei itse" :D Mutta se, että onko siinä hännän nostelemiseen syytä, voidaan olla montaa mieltä.

        Vaikka näillä saiteilla on niin paljon rumia ajatuksia, rumia purkauksia, solvauksia, ja ihmisten harhautuksia, kostoa ja haukkumista, mikä on ehdottamasti väärin, niinkuin somessa ylipäätänsä, niin näillä anonyymi saiteilla on kuitenkin parempi purkaa pahaa oloaan kuin lähteä kadulle riehumaan nyrkeillä. Sitten nämä suoraan nimellä kohdistuvat haukkumiset, valheiden levitys on asia aivan toisenlainen. Myös se julkisuuden henkilöihin kohdistuva haukunta, pashan levittäminen ja stalkaaminen pitäisi saada lailla määrättyä tuntuvia sanktioita, sellaisia, jotka oikeasti pistää kirjoittajien miettimään.

        Ja myös yksityisten ihmisten stalkaaminen, se on hirvittävä teko. Se yksityisiin ihmisiin kohdistuva seuranta, ja laiton yksityisen tiedon urkinta on lähtöisin siitä, kun on ensin kaiveltu ja stalkattu julkisuudessa toimivia ihmisiä, se pahuus on vain levinnyt jopa yksityisten ihmisten elämään. Lainsäätäjän olisi reagoitava, koska muuten se leviää leviämistään. Kunnon sanktiot eikä mitään 20 euron sakkoja. Ja nyt kun puhun stalkkamisesta, en todellakaan puhu instagram tilien ja näiden muiden tilien vahtaamista, vaan suoraan yksityisen ihmisen ytimeen kohdistuvaa tiedon hakua, purkua, ja oletuksia ja valheita, jotka muuttuu liian monen ihmisen päässä todeksi, vaikka ne ovat jopa täysin itse keksittyjä juttuja. Ja tähän puuhaan käytetään paljon ns. juoksupoikia, mutta ne itse ohjurit pysyvät piilossa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti kukaan ei ole niin hitaalla käyvä, ettei tätä sen itselleen vastailua tajuaisi niin tässä kuin muissakin asiayhteyksissä? Kysymys on lähinnä sarkastisretorinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kuka sitä kissan häntää nostaa, jos kissa ei itse" :D Mutta se, että onko siinä hännän nostelemiseen syytä, voidaan olla montaa mieltä.

        Vaikka näillä saiteilla on niin paljon rumia ajatuksia, rumia purkauksia, solvauksia, ja ihmisten harhautuksia, kostoa ja haukkumista, mikä on ehdottamasti väärin, niinkuin somessa ylipäätänsä, niin näillä anonyymi saiteilla on kuitenkin parempi purkaa pahaa oloaan kuin lähteä kadulle riehumaan nyrkeillä. Sitten nämä suoraan nimellä kohdistuvat haukkumiset, valheiden levitys on asia aivan toisenlainen. Myös se julkisuuden henkilöihin kohdistuva haukunta, pashan levittäminen ja stalkaaminen pitäisi saada lailla määrättyä tuntuvia sanktioita, sellaisia, jotka oikeasti pistää kirjoittajien miettimään.

        Ja myös yksityisten ihmisten stalkaaminen, se on hirvittävä teko. Se yksityisiin ihmisiin kohdistuva seuranta, ja laiton yksityisen tiedon urkinta on lähtöisin siitä, kun on ensin kaiveltu ja stalkattu julkisuudessa toimivia ihmisiä, se pahuus on vain levinnyt jopa yksityisten ihmisten elämään. Lainsäätäjän olisi reagoitava, koska muuten se leviää leviämistään. Kunnon sanktiot eikä mitään 20 euron sakkoja. Ja nyt kun puhun stalkkamisesta, en todellakaan puhu instagram tilien ja näiden muiden tilien vahtaamista, vaan suoraan yksityisen ihmisen ytimeen kohdistuvaa tiedon hakua, purkua, ja oletuksia ja valheita, jotka muuttuu liian monen ihmisen päässä todeksi, vaikka ne ovat jopa täysin itse keksittyjä juttuja. Ja tähän puuhaan käytetään paljon ns. juoksupoikia, mutta ne itse ohjurit pysyvät piilossa.

        Hyvin kirjoitettu. Paljon pahaa saa tehdä. Tietäisittepä mikä piiri pyörii.


    • Anonyymi

      velan antaja tätä ohjaa ja laatii ehdot . jos et tee näin et saa lisää velkaa.

    • Anonyymi

      Akkas ohjaa siivellä eläjä

    • Anonyymi

      Risto se olen minä joka ohjaa. 👸

    • Anonyymi

      Saanen nostaa hennon käteni

      • Anonyymi

        minä turvaan selustan


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En nyt tällä kertaa viitsi kommentoida itse ristoa, mutta tuo hänen kuvansa (mistä lie ottanut) on kyllä mieliä hivelevä. Kuvassa on minun uneömamieheni. <3<3

      • Anonyymi

        Ällötys


    • Anonyymi

      Rakkaus

    • Anonyymi

      Itse se on ohjattava

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe