Kuka tätä..............

Tätä koneistoa ohjaa............
<3

28

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viinahan tuo näyttää sinua ohjaavan!

      • Kysyin sulta jotain........
        <3


    • Jännä juttu, ettei tule vastausta.........
      <3

    • Anonyymi

      Varmaan sun isäs...<3

    • Anonyymi

      Kerrohan se Ristoseni, olisiko se vaikka maailman kaikkeus vai jotain muuta? Miten muuten, onko kaikki hallinnassa ja hyvin?

    • Anonyymi

      Minun isä oli tyhmä kuin saapas. Hyvä kun kuoli.

      • Anonyymi

        En edes muistanut että oli kuollut. Ei ollut ollut koskaan isä meille tytöille.


    • Anonyymi

      Et sinä ainakaan, muuten ei tietoa eikä kiinnostusta

    • Anonyymi

      No ristopa tietenkin!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaa, joku tekoäly varmaan, aika tehottomalla suorittimella.

    • Anonyymi

      Eikö tuo narsisti-Risto voisi poistua palstalta? Tuskin kukaan on kiinnostunut hänestä?

      • Anonyymi

        Ei olekkaan kukaan kiinnostunut hänestä mutta hän on erittäinkin kiinnostunut toisten elämistä. Urkkija prkl..


    • Anonyymi

      Bitit ja botit

    • Anonyymi

      No Ristohan se tätä koneistoa ohjaa, olen tiennyt sen ajat sitten. Ite kysyy itseltään :D Porukka ei uskoisi, mutta näin on :)

      • Anonyymi

        "kuka sitä kissan häntää nostaa, jos kissa ei itse" :D Mutta se, että onko siinä hännän nostelemiseen syytä, voidaan olla montaa mieltä.

        Vaikka näillä saiteilla on niin paljon rumia ajatuksia, rumia purkauksia, solvauksia, ja ihmisten harhautuksia, kostoa ja haukkumista, mikä on ehdottamasti väärin, niinkuin somessa ylipäätänsä, niin näillä anonyymi saiteilla on kuitenkin parempi purkaa pahaa oloaan kuin lähteä kadulle riehumaan nyrkeillä. Sitten nämä suoraan nimellä kohdistuvat haukkumiset, valheiden levitys on asia aivan toisenlainen. Myös se julkisuuden henkilöihin kohdistuva haukunta, pashan levittäminen ja stalkaaminen pitäisi saada lailla määrättyä tuntuvia sanktioita, sellaisia, jotka oikeasti pistää kirjoittajien miettimään.

        Ja myös yksityisten ihmisten stalkaaminen, se on hirvittävä teko. Se yksityisiin ihmisiin kohdistuva seuranta, ja laiton yksityisen tiedon urkinta on lähtöisin siitä, kun on ensin kaiveltu ja stalkattu julkisuudessa toimivia ihmisiä, se pahuus on vain levinnyt jopa yksityisten ihmisten elämään. Lainsäätäjän olisi reagoitava, koska muuten se leviää leviämistään. Kunnon sanktiot eikä mitään 20 euron sakkoja. Ja nyt kun puhun stalkkamisesta, en todellakaan puhu instagram tilien ja näiden muiden tilien vahtaamista, vaan suoraan yksityisen ihmisen ytimeen kohdistuvaa tiedon hakua, purkua, ja oletuksia ja valheita, jotka muuttuu liian monen ihmisen päässä todeksi, vaikka ne ovat jopa täysin itse keksittyjä juttuja. Ja tähän puuhaan käytetään paljon ns. juoksupoikia, mutta ne itse ohjurit pysyvät piilossa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti kukaan ei ole niin hitaalla käyvä, ettei tätä sen itselleen vastailua tajuaisi niin tässä kuin muissakin asiayhteyksissä? Kysymys on lähinnä sarkastisretorinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kuka sitä kissan häntää nostaa, jos kissa ei itse" :D Mutta se, että onko siinä hännän nostelemiseen syytä, voidaan olla montaa mieltä.

        Vaikka näillä saiteilla on niin paljon rumia ajatuksia, rumia purkauksia, solvauksia, ja ihmisten harhautuksia, kostoa ja haukkumista, mikä on ehdottamasti väärin, niinkuin somessa ylipäätänsä, niin näillä anonyymi saiteilla on kuitenkin parempi purkaa pahaa oloaan kuin lähteä kadulle riehumaan nyrkeillä. Sitten nämä suoraan nimellä kohdistuvat haukkumiset, valheiden levitys on asia aivan toisenlainen. Myös se julkisuuden henkilöihin kohdistuva haukunta, pashan levittäminen ja stalkaaminen pitäisi saada lailla määrättyä tuntuvia sanktioita, sellaisia, jotka oikeasti pistää kirjoittajien miettimään.

        Ja myös yksityisten ihmisten stalkaaminen, se on hirvittävä teko. Se yksityisiin ihmisiin kohdistuva seuranta, ja laiton yksityisen tiedon urkinta on lähtöisin siitä, kun on ensin kaiveltu ja stalkattu julkisuudessa toimivia ihmisiä, se pahuus on vain levinnyt jopa yksityisten ihmisten elämään. Lainsäätäjän olisi reagoitava, koska muuten se leviää leviämistään. Kunnon sanktiot eikä mitään 20 euron sakkoja. Ja nyt kun puhun stalkkamisesta, en todellakaan puhu instagram tilien ja näiden muiden tilien vahtaamista, vaan suoraan yksityisen ihmisen ytimeen kohdistuvaa tiedon hakua, purkua, ja oletuksia ja valheita, jotka muuttuu liian monen ihmisen päässä todeksi, vaikka ne ovat jopa täysin itse keksittyjä juttuja. Ja tähän puuhaan käytetään paljon ns. juoksupoikia, mutta ne itse ohjurit pysyvät piilossa.

        Hyvin kirjoitettu. Paljon pahaa saa tehdä. Tietäisittepä mikä piiri pyörii.


    • Anonyymi

      velan antaja tätä ohjaa ja laatii ehdot . jos et tee näin et saa lisää velkaa.

    • Anonyymi

      Akkas ohjaa siivellä eläjä

    • Anonyymi

      Risto se olen minä joka ohjaa. 👸

    • Anonyymi

      Saanen nostaa hennon käteni

      • Anonyymi

        minä turvaan selustan


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En nyt tällä kertaa viitsi kommentoida itse ristoa, mutta tuo hänen kuvansa (mistä lie ottanut) on kyllä mieliä hivelevä. Kuvassa on minun uneömamieheni. <3<3

      • Anonyymi

        Ällötys


    • Anonyymi

      Rakkaus

    • Anonyymi

      Itse se on ohjattava

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe