Tätä koneistoa ohjaa............
<3
Kuka tätä..............
28
582
Vastaukset
- Anonyymi
Viinahan tuo näyttää sinua ohjaavan!
Jännä juttu, ettei tule vastausta.........
<3- Anonyymi
Varmaan sun isäs...<3
- Anonyymi
Kerrohan se Ristoseni, olisiko se vaikka maailman kaikkeus vai jotain muuta? Miten muuten, onko kaikki hallinnassa ja hyvin?
- Anonyymi
Minun isä oli tyhmä kuin saapas. Hyvä kun kuoli.
- Anonyymi
En edes muistanut että oli kuollut. Ei ollut ollut koskaan isä meille tytöille.
- Anonyymi
Et sinä ainakaan, muuten ei tietoa eikä kiinnostusta
- Anonyymi
No ristopa tietenkin!
- Anonyymi
Mitä koneistoa?
Herätyskellon viisareita liikuttaa paristo,
mutta mikä liikuttaa ristoa?
https://youtu.be/nzlqxBRxtNU - Anonyymi
Jaa, joku tekoäly varmaan, aika tehottomalla suorittimella.
- Anonyymi
Eikö tuo narsisti-Risto voisi poistua palstalta? Tuskin kukaan on kiinnostunut hänestä?
- Anonyymi
Ei olekkaan kukaan kiinnostunut hänestä mutta hän on erittäinkin kiinnostunut toisten elämistä. Urkkija prkl..
- Anonyymi
Bitit ja botit
- Anonyymi
No Ristohan se tätä koneistoa ohjaa, olen tiennyt sen ajat sitten. Ite kysyy itseltään :D Porukka ei uskoisi, mutta näin on :)
- Anonyymi
"kuka sitä kissan häntää nostaa, jos kissa ei itse" :D Mutta se, että onko siinä hännän nostelemiseen syytä, voidaan olla montaa mieltä.
Vaikka näillä saiteilla on niin paljon rumia ajatuksia, rumia purkauksia, solvauksia, ja ihmisten harhautuksia, kostoa ja haukkumista, mikä on ehdottamasti väärin, niinkuin somessa ylipäätänsä, niin näillä anonyymi saiteilla on kuitenkin parempi purkaa pahaa oloaan kuin lähteä kadulle riehumaan nyrkeillä. Sitten nämä suoraan nimellä kohdistuvat haukkumiset, valheiden levitys on asia aivan toisenlainen. Myös se julkisuuden henkilöihin kohdistuva haukunta, pashan levittäminen ja stalkaaminen pitäisi saada lailla määrättyä tuntuvia sanktioita, sellaisia, jotka oikeasti pistää kirjoittajien miettimään.
Ja myös yksityisten ihmisten stalkaaminen, se on hirvittävä teko. Se yksityisiin ihmisiin kohdistuva seuranta, ja laiton yksityisen tiedon urkinta on lähtöisin siitä, kun on ensin kaiveltu ja stalkattu julkisuudessa toimivia ihmisiä, se pahuus on vain levinnyt jopa yksityisten ihmisten elämään. Lainsäätäjän olisi reagoitava, koska muuten se leviää leviämistään. Kunnon sanktiot eikä mitään 20 euron sakkoja. Ja nyt kun puhun stalkkamisesta, en todellakaan puhu instagram tilien ja näiden muiden tilien vahtaamista, vaan suoraan yksityisen ihmisen ytimeen kohdistuvaa tiedon hakua, purkua, ja oletuksia ja valheita, jotka muuttuu liian monen ihmisen päässä todeksi, vaikka ne ovat jopa täysin itse keksittyjä juttuja. Ja tähän puuhaan käytetään paljon ns. juoksupoikia, mutta ne itse ohjurit pysyvät piilossa. - Anonyymi
Toivottavasti kukaan ei ole niin hitaalla käyvä, ettei tätä sen itselleen vastailua tajuaisi niin tässä kuin muissakin asiayhteyksissä? Kysymys on lähinnä sarkastisretorinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kuka sitä kissan häntää nostaa, jos kissa ei itse" :D Mutta se, että onko siinä hännän nostelemiseen syytä, voidaan olla montaa mieltä.
Vaikka näillä saiteilla on niin paljon rumia ajatuksia, rumia purkauksia, solvauksia, ja ihmisten harhautuksia, kostoa ja haukkumista, mikä on ehdottamasti väärin, niinkuin somessa ylipäätänsä, niin näillä anonyymi saiteilla on kuitenkin parempi purkaa pahaa oloaan kuin lähteä kadulle riehumaan nyrkeillä. Sitten nämä suoraan nimellä kohdistuvat haukkumiset, valheiden levitys on asia aivan toisenlainen. Myös se julkisuuden henkilöihin kohdistuva haukunta, pashan levittäminen ja stalkaaminen pitäisi saada lailla määrättyä tuntuvia sanktioita, sellaisia, jotka oikeasti pistää kirjoittajien miettimään.
Ja myös yksityisten ihmisten stalkaaminen, se on hirvittävä teko. Se yksityisiin ihmisiin kohdistuva seuranta, ja laiton yksityisen tiedon urkinta on lähtöisin siitä, kun on ensin kaiveltu ja stalkattu julkisuudessa toimivia ihmisiä, se pahuus on vain levinnyt jopa yksityisten ihmisten elämään. Lainsäätäjän olisi reagoitava, koska muuten se leviää leviämistään. Kunnon sanktiot eikä mitään 20 euron sakkoja. Ja nyt kun puhun stalkkamisesta, en todellakaan puhu instagram tilien ja näiden muiden tilien vahtaamista, vaan suoraan yksityisen ihmisen ytimeen kohdistuvaa tiedon hakua, purkua, ja oletuksia ja valheita, jotka muuttuu liian monen ihmisen päässä todeksi, vaikka ne ovat jopa täysin itse keksittyjä juttuja. Ja tähän puuhaan käytetään paljon ns. juoksupoikia, mutta ne itse ohjurit pysyvät piilossa.Hyvin kirjoitettu. Paljon pahaa saa tehdä. Tietäisittepä mikä piiri pyörii.
- Anonyymi
velan antaja tätä ohjaa ja laatii ehdot . jos et tee näin et saa lisää velkaa.
- Anonyymi
Akkas ohjaa siivellä eläjä
- Anonyymi
Risto se olen minä joka ohjaa. 👸
- Anonyymi
Saanen nostaa hennon käteni
- Anonyymi
minä turvaan selustan
- Anonyymi
Ne silmät Risto, ne silmät. Juuri se tyttö jolle aina vittuilet.
https://www.youtube.com/watch?v=5TwjwQt-EOA&list=RD5TwjwQt-EOA&start_radio=1 - Anonyymi
En nyt tällä kertaa viitsi kommentoida itse ristoa, mutta tuo hänen kuvansa (mistä lie ottanut) on kyllä mieliä hivelevä. Kuvassa on minun uneömamieheni. <3<3
- Anonyymi
Ällötys
- Anonyymi
Rakkaus
- Anonyymi
Itse se on ohjattava
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334