Mistä tiedätte että olette päässeet

Anonyymi

yli kaivatustanne?

37

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole tunteita enää häntä kohtaan, ihan neutraali.

    • Anonyymi

      Kun löytyy uusi akka johon retkahdan.

      • Anonyymi

        kivisydän


    • Anonyymi

      En ole päässyt yli enkä haluakaan.

    • Anonyymi

      Kun ei enää tule mieleen joka tutussa tilanteessa tämä häneen vähänkin liittyvässä. Siitä.

      • Anonyymi

        Tietää....


    • Anonyymi

      Kun nainen tulee uniin kutsumatta niin ei ole mahdollista päästä yli hänestä.

    • Anonyymi

      No tällä hetkellä ei ole ketään ketä kaivata koska ei ole ketään joka olisi kiinnostunut eikä minulla ole ketään johon voisi olla kiinnostunut. Tulevaisuudesta en osaa arvella, koska tällä hetkellä olen vain sellainen tyhjä kuori joka menee päivä kerrallaan olematta mitään ja toivomatta mitään. Pettymyksiä on ollut ihan liikaa joten en halua ketään nyt kaivata tai ihastua kehenkään.

    • Anonyymi

      siis näin eilen kun tulin kotiin bussilla,bussin ikkunasta entisen avomieheni ja mä en tuntenu mitään. Tyhjää täynnä.

      Hymyilin itsekseni et kumma juttu tää ihmisen elämä. Tohon ihmiseen olin joskus tosi rakastunu ja nyt ei mikään sisälläni liikahda kun näen sen.
      En ole vihainen, en surullinen, en tunne kaipausta, en ihastusta, en haikeutta.. siis en tunne mitään..

      Siltä se varmaan tuntuu kun päässy yli. Siis ei tunne oikein mitään. On neutri fiilikset. Kuin joku tuntematon nobody kadulla kävelis ohi.

      Ihminen joka ajatuksissani ( joo rölli et oo sä vaik ootkin ilkikurinen hellyyttävä rasavilli peikko söpis)

      Hän taasen.. saa mun tunteet ihan kaaokseen, pulssin kohoon, kyyneleet ja palan tunteen kurkkuun ja toisessa hetkessä jostain syvältä kourasee kun mietin et miltä hänen kosketus tuntui.. siltä tuntuu kun ei oo päässy yli.

      Siks en ajattele häntä. Teen vaikeille tunteille aina niin. Sullon mappi-ööhön ja lukitsen jonnekin tietoisuuden toiselle puolen ja teen töitä ja tekemisellä pidän itseni kiireisenä etten ehdi tunteen mitä tunnen tai ajatteleen

      Mä oon ollu usein tapani takia terapian tarpees. Kieltäydyn tuntemasta tunteitani ja työnnän ne sivuun. Sit jossain kohtaa maton alle on lakastu liikaa ja räjähtää silmille kaikki se shaisse sieltä
      Piilosta. Sitä ei pääni kestä ilman kallonkutistajaa

      • Anonyymi

        Tähän yhdyn osittain.., kun tunteeni meni exään, josta olen onnellinen, en vaan enää tuntenut mitään vaikka näin hänet, kaikki ihmetteli että et oo tosissaan, kukaan ei uskonut et ne kuoli noin vaan, mutta mulla ne kuoli jo vuosia aikaisemmin, kunnes räpsähti. Jopa ex yritti selitellä muille et oon mustasukkainen hänestä🤦‍♀️ ja mulla ei ollut tunteen tunnetta enää. Kaikki oli niin helppoa!


    • Anonyymi

      Aika teki tehtävänsä jotain rippeitä tänne vielä kirjotan kuten hyvää yötä

    • Anonyymi

      Jos olisin päässyt hänestä yli, en vastaisi enää tässä. Ei ole mitään muuta syytä lukea näitä palstoja kuin hän.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      En ole vielä yli, koska olen täällä. Sitten, kun en enää käy, olen. Nyt tiedän, että olen pääsemässä yli siitä, että huomaan muutkin miehet, huomaan hymyileväni heille ja siitä, etten enää ajattele häntä koko ajan..

    • Anonyymi

      Kun näet toisen kirjautuneen sivustolle jonka näkeminen aiemmin sai sydämen kurkkuun.

    • Anonyymi

      Poissa mielestä poissa näkyvistä poissa käytöstä pois kotoa .

    • Anonyymi

      Kaivatusta on päässy yli sitten, kun ei enää kaipaa sitä. Se mitä se kaipaus sitte on, joka kohdistuu sellaiseen, jonka kanssa mitään ei ole ollut, on sitten ihan toinen asia. Jotain ihme kuvitelmia kai.

      • Anonyymi

        Rakkaus. Voi rakastaa myös elämällä. Ehkä hän joskus huomaa.....terveisiä, nimimerkki Haluan.


    • Anonyymi

      Tiedän sen sitten, kun en enää mieti häntä. Enkä katsele kuvaansa sydän syrjälläni toivoen kunpa saisin edes halata sinua. Edes kerran.

    • Anonyymi

      Se hiipui itsekseen pois

    • Anonyymi

      En ole päässyt yli, enkä varmaan haluakaan/pystykään pääsemään yli. Se mitä toivon, on jonkinlainen balanssi omassa elämässäni. Että elämä sujuu kepeästi, ilman tuskallista kaipausta liian usein. On kysymys kuitenkin omasta elämästäni. Aina ei saa sovitettua toisen kanssa elämiä. Silloin on vaan hyväksyttävä tosiasiat ja opittava elämään sen kanssa. Todistettavasti tunteet ovat vahvoja, niin suunnattoman suuria, että välillä hirvittää. Otan taas tämän valtavan rakkauden energian käyttööni. En haaskaa sitä suremmalla jotain, mitä minulla ei ole.

    • Hyviä vastauksia. On se se kun ei enää vaan ajattele koko ihmistä. Nyt on vielä yhteen kaipuuta kun oli hyvä suhde mutta kaikki menee ohi ajan kanssa, sen tiedän.

      • Anonyymi

        Eikö uusi suhde toiminut?


      • Anonyymi

        Ihan kaikki menee ohi ajan kanssa. Itse elämäkin menee ajan kanssa ohi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö uusi suhde toiminut?

        mikä niistä?


    • Anonyymi

      Sitten kun renkaanjäljet kyljessä on parantuneet ja mielen täyttävät muut iloisemmat asiat.

      • Anonyymi

        Takarenkaat ottaa taas maahan.


    • Anonyymi

      Ajattelen silloin tällöin hyvin kauan tuntemaani ihmistä. Aika näyttää kohdataanko sattumalta jossain.

    • Anonyymi

      Pääsen vuoden vaihteessa onneksi. Kyllä tää tästä ☺

    • Anonyymi
    • Hmm, ehkä siitä ettei enää hierrä ja polttele mielessä. Silloin on ainakin ehkä hyväksynyt mennä eteenpäin? Ihmisen voi kuitenkin tallettaa hyvänä muistona mieleensä ja sydämeensä. Olla iloinen, että on kohdannut jonkun niin vaikuttavan, jota ikävöidä.

      "Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää."

      En tiedä kenen runoja mutta niissä on viisautta.

      " Vaikka olet niin kaukana, olet kuitenkin niin lähellä. Sillä kun suljet silmäsi, olen luonasi sydämessäsi."

    • Anonyymi

      En ole päässyt yli, tuskin vielä aikoihin pääsenkään. Näin juuri muutama yö sitten
      Unta tästä miehestä, ei mitään outoa edes... hän vain oli siinä lähellä ja tunsin itseni onnelliseksi. Todellisuus onkin sitten aivan jotain muuta kuin onnea 💔

    • Anonyymi

      Varmasti silloin kun ajatus ihanasta ensirakkaudesta on vaihtunut siihen että eihän se ollut kuin muutaman kuukauden tuttavuus.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Vi*uttaa. Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Mersun taka-akselit ei enää vongu ikävästi.

      • Anonyymi

        Auttoiko peräkontin poisto?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe