Oletko juuri nyt onnellinen ?

Anonyymi

Oletko tyytyväinen ja onnellinen elämääsi ? Jos et, niin kerro mitä muuttaisit. Lopuksi, oletko sinkku vai parisuhteessa?

31

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinkku mies olen ja elämääni ihan tyytyväinen joten olen onnellinen. Jos löytyisi vielä nainen niin vielä onnellisempi.

      • Anonyymi

        Parisuhteessa, en ole onnellinen. Mutta se siitä ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteessa, en ole onnellinen. Mutta se siitä ..

        Minä mies, olen myös parisuhteessa, enkä ole onnellinen. Sisältyy elämääni ilonpilkahduksiakin.


    • Anonyymi

      En vastaile tälle palstalle. Se vajaa pitää täällä majaa.

      • Anonyymi

        Taidat olla itse sitä kun tuolla lailla kommentoit!


      • Anonyymi

        Ei kyl nyt ollu kovin kivasti sanottu


    • Anonyymi

      Sinkku( n ) En ole onnellinen. Sitten olen onnellinen kun saan lottovoiton. Elämä on aika kituuttamista kun pienestä palkasta itse kaiken maksaa.

    • Anonyymi

      Varsin oonellinen olen. Mulla on aika pitkälle kaikki mistä olen haaveillut ja oikeestaan jopa enemmän.

      Sinkku olen ja parisuhde on varmaan se ainoa, jonka voisi ajatella puuttuvan. Itse kaipaan lähinnä mahdollisuutta jakaa arkea ja tavallisia asioita toisen aikuisen kanssa. Vaan siis ei mulla mitään valtaavaa parisuhteen kaipuuta ole. Pikemmin niin, että ihanaa jos sopiva osuu kohdalle, mutta jos ei niin sitten ei.

    • Anonyymi

      Oon tyytyväinen sinkku. Itselläni on vakipano ja se riittää.

    • Anonyymi

      Kyllä nääs olen onnelline. Tui tui.

    • Anonyymi

      Ikävöin erästä naista, tuntuu että kuolen.

      • Anonyymi

        Ja minä miestä. Menen puhumaan hänelle huomenna, tuli mitä tuli.


      • Anonyymi

        Et sä kuole. Rupee harrastamaan painii...


    • Anonyymi

      Olen melko tyytymätön sinkku. Pystyn kyllä useimmiten olemaan ihmisille mukava. Ja varsinkin niille, joista erityisesti pidän. Nyt vaan jokin on muuttunut. Meni hermot yhdessä tehtävässä eilen. Ei ole normikäytöstäni ollut. Harmittaa, kun väsymys tulee tuolla tavoin esiin. Joskus sitä uupuu asioista. Niistä tilanteista, joita on joutunut kohtaamaan viime aikoina. Ajattelin alkaa huolehtimaan välillä omista asioistani. Ainakin vähäksi aikaa.

    • Anonyymi

      Tunteiden vuoristorataa ajelen. Mulla on kaikki, mitä olen halunnut, mutta tulevaisuus on epävarma.

    • Anonyymi

      Olen riittävän onnellinen ollakseni tyytyväinen. Surujakin on välillä. Mutta luopuminen kuuluu elämään.

      • Anonyymi

        Jossain määrin kyllä kuuluukin. Saisi pitää joskus vähän pidempään hänet vierelläni. Tai en osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain määrin kyllä kuuluukin. Saisi pitää joskus vähän pidempään hänet vierelläni. Tai en osaa sanoa.

        Mitä vähemmän lähituntumassa pyörii ihmisiä, sitä onnellisempaa ja jos saa juosta metsässä uimapaikalle, niin Onni jo täydellistä.


    • Anonyymi

      Olisin tyytyväinen jos olisin terve ja tämä syöpä menisi pois...

    • Anonyymi

      Jaa, tyytyväinen ja onnellinen, tapailua kivan tyypin kanssa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En, koska työnantaja on paskapää. Olisin onnellinen jos saisi olla vapaa. Olen parisuhteessa. Mutta tarkoitan vapaa töistä. Elämä on yhtä paska oravanpyörää

    • Anonyymi

      Muuttaisin ihmisten tietosuutta ymmärtämään ja näkemään totuuden "CORONA-KRIISISTÄ", sekä covid-19 lääkekokeesta geenimanipulaatio rokotteilla.
      Naimisissa.

      • Anonyymi

        ja olen onnellinen ilman geenimanipulaatiota.


    • Anonyymi

      En muista edes milloin olisin onnellinen ollut, ei mun elämä mitenkään hääppöstä ole ollut. Muuttaisin paljonkin, olisin tehnyt eri valintoja monessakin asiassa. Ikisinkku olen, ei näin rumalla naisella ollut mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Sinkku mies ja ihan tyytyväinen nyt taas. Sinkkuna olo on aikaa kehittää itseään henkisesti ja fyysisesti (eli siinä kaikki mitä muuttaisin ja muutan koko ajan). Se oikea tulee eteen jos/kun tulee. Mitään hyvää ei synny pakottamalla.

    • Anonyymi

      En jaksa näitä galluppeja.

    • Anonyymi

      Parisuhteessa ja ONNELLINEN 🥰

    • Anonyymi

      Lipumassa pois monen vuoden ’suhteesta’.. tai oikeestaan lipunut jo. Ihastunut jollain aivan käsittämättömällä tavalla varattuun ja postaillu tänne impulssipäissäni kaipausrunoja sun muita ja pelkään tunnistavan 🤦🏻‍♀️ enää oikeestaan se ja sama, vaikka mielessä jatkuvasti pyöriikin. Menee järki.. samaan aikaan ei näin tasapainoista fiilistä aikoihin ollutkaan vaikka sydän on kaikkea muuta ku kunnossa.
      Ainut mitä muuttaisin mielelläni olis muuttaminen pienelle saarelle karkuun tätä kaikkea ympärillä vallitsevaa hysteriaa.
      Ja kaikille hyvää terveyttä. missivastaus, world peace ✌🏼

      • Anonyymi

        Eikä se edes ole mikään ihastus ku joku päähänpinttymä todellisuutta paetakseni


    • Anonyymi

      Olisin jos ois kaljaa. Oispa kaljaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe