Oletko tyytyväinen ja onnellinen elämääsi ? Jos et, niin kerro mitä muuttaisit. Lopuksi, oletko sinkku vai parisuhteessa?
Oletko juuri nyt onnellinen ?
31
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Sinkku mies olen ja elämääni ihan tyytyväinen joten olen onnellinen. Jos löytyisi vielä nainen niin vielä onnellisempi.
- Anonyymi
Parisuhteessa, en ole onnellinen. Mutta se siitä ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa, en ole onnellinen. Mutta se siitä ..
Minä mies, olen myös parisuhteessa, enkä ole onnellinen. Sisältyy elämääni ilonpilkahduksiakin.
- Anonyymi
En vastaile tälle palstalle. Se vajaa pitää täällä majaa.
- Anonyymi
Taidat olla itse sitä kun tuolla lailla kommentoit!
- Anonyymi
Ei kyl nyt ollu kovin kivasti sanottu
- Anonyymi
Sinkku( n ) En ole onnellinen. Sitten olen onnellinen kun saan lottovoiton. Elämä on aika kituuttamista kun pienestä palkasta itse kaiken maksaa.
- Anonyymi
Varsin oonellinen olen. Mulla on aika pitkälle kaikki mistä olen haaveillut ja oikeestaan jopa enemmän.
Sinkku olen ja parisuhde on varmaan se ainoa, jonka voisi ajatella puuttuvan. Itse kaipaan lähinnä mahdollisuutta jakaa arkea ja tavallisia asioita toisen aikuisen kanssa. Vaan siis ei mulla mitään valtaavaa parisuhteen kaipuuta ole. Pikemmin niin, että ihanaa jos sopiva osuu kohdalle, mutta jos ei niin sitten ei. - Anonyymi
Oon tyytyväinen sinkku. Itselläni on vakipano ja se riittää.
- Anonyymi
Kyllä nääs olen onnelline. Tui tui.
- Anonyymi
Ikävöin erästä naista, tuntuu että kuolen.
- Anonyymi
Ja minä miestä. Menen puhumaan hänelle huomenna, tuli mitä tuli.
- Anonyymi
Et sä kuole. Rupee harrastamaan painii...
- Anonyymi
Olen melko tyytymätön sinkku. Pystyn kyllä useimmiten olemaan ihmisille mukava. Ja varsinkin niille, joista erityisesti pidän. Nyt vaan jokin on muuttunut. Meni hermot yhdessä tehtävässä eilen. Ei ole normikäytöstäni ollut. Harmittaa, kun väsymys tulee tuolla tavoin esiin. Joskus sitä uupuu asioista. Niistä tilanteista, joita on joutunut kohtaamaan viime aikoina. Ajattelin alkaa huolehtimaan välillä omista asioistani. Ainakin vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Tunteiden vuoristorataa ajelen. Mulla on kaikki, mitä olen halunnut, mutta tulevaisuus on epävarma.
- Anonyymi
Olen riittävän onnellinen ollakseni tyytyväinen. Surujakin on välillä. Mutta luopuminen kuuluu elämään.
- Anonyymi
Jossain määrin kyllä kuuluukin. Saisi pitää joskus vähän pidempään hänet vierelläni. Tai en osaa sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain määrin kyllä kuuluukin. Saisi pitää joskus vähän pidempään hänet vierelläni. Tai en osaa sanoa.
Mitä vähemmän lähituntumassa pyörii ihmisiä, sitä onnellisempaa ja jos saa juosta metsässä uimapaikalle, niin Onni jo täydellistä.
- Anonyymi
Olisin tyytyväinen jos olisin terve ja tämä syöpä menisi pois...
- Anonyymi
Jaa, tyytyväinen ja onnellinen, tapailua kivan tyypin kanssa
- Anonyymi
Englanninkieliseltä sivulta konekäännös suomeksi:
https://www.goodreads.com/author/quotes/201908.Ramana_Maharshi
"Onnellisuus on luonteesi. Ei ole väärin haluta sitä. Vika on etsiä sitä ulkopuolelta, kun se on sisällä." - Anonyymi
En, koska työnantaja on paskapää. Olisin onnellinen jos saisi olla vapaa. Olen parisuhteessa. Mutta tarkoitan vapaa töistä. Elämä on yhtä paska oravanpyörää
- Anonyymi
Muuttaisin ihmisten tietosuutta ymmärtämään ja näkemään totuuden "CORONA-KRIISISTÄ", sekä covid-19 lääkekokeesta geenimanipulaatio rokotteilla.
Naimisissa.- Anonyymi
ja olen onnellinen ilman geenimanipulaatiota.
- Anonyymi
En muista edes milloin olisin onnellinen ollut, ei mun elämä mitenkään hääppöstä ole ollut. Muuttaisin paljonkin, olisin tehnyt eri valintoja monessakin asiassa. Ikisinkku olen, ei näin rumalla naisella ollut mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen.
- Anonyymi
Sinkku mies ja ihan tyytyväinen nyt taas. Sinkkuna olo on aikaa kehittää itseään henkisesti ja fyysisesti (eli siinä kaikki mitä muuttaisin ja muutan koko ajan). Se oikea tulee eteen jos/kun tulee. Mitään hyvää ei synny pakottamalla.
- Anonyymi
En jaksa näitä galluppeja.
- Anonyymi
Parisuhteessa ja ONNELLINEN 🥰
- Anonyymi
Lipumassa pois monen vuoden ’suhteesta’.. tai oikeestaan lipunut jo. Ihastunut jollain aivan käsittämättömällä tavalla varattuun ja postaillu tänne impulssipäissäni kaipausrunoja sun muita ja pelkään tunnistavan 🤦🏻♀️ enää oikeestaan se ja sama, vaikka mielessä jatkuvasti pyöriikin. Menee järki.. samaan aikaan ei näin tasapainoista fiilistä aikoihin ollutkaan vaikka sydän on kaikkea muuta ku kunnossa.
Ainut mitä muuttaisin mielelläni olis muuttaminen pienelle saarelle karkuun tätä kaikkea ympärillä vallitsevaa hysteriaa.
Ja kaikille hyvää terveyttä. missivastaus, world peace ✌🏼- Anonyymi
Eikä se edes ole mikään ihastus ku joku päähänpinttymä todellisuutta paetakseni
- Anonyymi
Olisin jos ois kaljaa. Oispa kaljaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252510Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551836Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup131363Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua131063- 2591002
- 60928
- 146903
- 49835
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113827