Onko nyt viimein eräät tajunneet kuinka kova kannatus on aborttilain lievennyksellä. Siltä vaikuttaa kun saa lukea näitä epätoivosia riekkumisia. Laki muuttuu, mitään ette sille voi. Hauskinta oli lukea että joku kieltää meillä mitään aborttilakia edes olevankaan. Mitähän sitä sitten ollaan muuttamassa jos ei aborttilakia just. Taisi tulla nyt löysät lopullisesti punttiin. 🙂
Hermot pinnassa
23
222
Vastaukset
- Anonyymi
Abortti nimeä kantaa murha jossa tapetaan lapsi.
- Anonyymi
Mitäs se vajakki kusikullinlutkuttaja nyt hinkuaa tietää?
- Anonyymi
Joko kusiroiske lensi mielipuolimurhiksen läträttäväksi?
- Anonyymi
Abortus arte provocatus = Raskauden keskeytys.
Ota lääketieteestä selvää jantteri.
- Anonyymi
Ainoat jotka vastustaa enää abortteja on enää kaikkein hurmoksellisimmat uskovaismiehet jotka ei pidä muutenkaan naista eläintä paremmassa arvossa. Jopa Kristillisdemokraattien nuori polvi jo hyväksyy abortin. Sitä pidetään naiselle hyvänä vaihtoehtona. Räsänen on jo selkeästi dementoitunut ja joku mies aivopessyt selvästi.
- Anonyymi
"Jopa Kristillisdemokraattien nuori polvi jo hyväksyy abortin"
Mutuilee suosijafanaatikko YHDEN henkilön tulkinnallisen blogimielipiteen perusteella. XD Niin epätoivoista...
"Ainoat jotka vastustaa enää abortteja on enää kaikkein hurmoksellisimmat uskovaismiehet"
Joo, ja lapsia suojelevia Naisiakaan ei sitten ole siellä mutukuplassasi enää ollenkaan olemassa. XD XD XD Olet edelleen marginaalisessa vähemmistössä, onneksi.
- Anonyymi
Meksikossa olikin maanjäristys jo, mutta varoitetaanko suomalaisia.
- Anonyymi
Transleikkurilla voi leikkauttaa kohdun aivojen tilalle.
- Anonyymi
Nyt ne tais tulla punttiin. Eduskunta on asiasta äänestänyt.
- Anonyymi
Eipä näy. Kansan enemmistön hyväksyntäähän tälläkään ei vaan edelleenkään ole eikä tunnetusti uskalleta kysyäkään. Olisihan se femakkoräyhien suurin pelko kun laki pitäisikin sen mukaan muuttaa ihan toiseen suuntaan...
- Anonyymi
Vai niin, että tännekään ei sitten saa sanoa mitään ss-sakille epämieluisaa ja lähes kaikki "väärää" mieltä oleva ruikutettu poistoon. : )
Trolli hihkuu lasten tappamistahdin räjäyttämistä ja ahnas kuola valuu ja kieli lipoo jo viattoman veren makua..
Missä se "kova kannatus" näkyy? Hermot pinnasssa ja epätoivoinen paniikki jyllää kun miljoonien enemmistö EI ole tätä roskaa kannattanut eikä sen takana ole kuin pienen mutta sitäkin räyhäävämmän vähemmistön riekkumiset. Kansan tahtoa ei edelleenkään haluta eikä uskalleta kysyä, koska kävis äkkiä kusiset ja lakia olisikin ryhdyttävä muuttamaan ihan toiseen suuntaan. ;)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558