jos sä oot sellainen duraselli joka jaksaa ja jaksaa eikö koskaan väsy. Ja mä taas oon vähän laiskuuteen taipuvainen välillä. Aika useinkin. Miten me sovitaan yhteen? Mieheltä kysyn.
Mites kulta
17
563
Vastaukset
- Anonyymi
Hän vaikuttaa aktiivisuudeltaan hyvin samanlaiselta, kuin minä.
- Anonyymi
Kumpaako päätä sinä sitten olet? Aina pomppiva pupu vai rennosti ottava chillailija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaako päätä sinä sitten olet? Aina pomppiva pupu vai rennosti ottava chillailija?
Rennosti pomppiva 🐰?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rennosti pomppiva 🐰?
Sehän sopisi.
- Anonyymi
Jotkut ovat durasellin ja bottisellin risteytyksiä. 🤗
- Anonyymi
En ole duracell. Tiedoksi naiselle. Olen väsynyt. Jos tulet uniini niin taas ilahdun. En ymmärrä ollenkaan tätä kun tulet uniin. En ajattele sinua mitenkään pakkomielteisesti en yritä saada sinua uniini. Tämä kaipauksenikaan ei ole mitään sellaista tunnetta vaan jotain puhtaampaa ja kauniimpaa ja vakaampaa kuin tunteet. En osaa selittää. Olet vain sydämessäni.
- Anonyymi
Ihana 😘
- Anonyymi
Toivon ettet olisi väsynyt ja että ilahtuisin. Voin tulla uniisi, jos olet hän. Muuten vähän hankala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon ettet olisi väsynyt ja että ilahtuisin. Voin tulla uniisi, jos olet hän. Muuten vähän hankala.
ilahtuisit siis. Tuli virhe. Pitäisi olla jo nukkumassa vaan en ole.
- Anonyymi
En minäkään ymmärrä miksi yksi mies on jatkuvasti ajatuksissani ja unissani. On niitä muitakin miehiä olemassa.
- Anonyymi
Vaihtelee. Lojumista ja tarmokkuutta.
- Anonyymi
Kuulostaa multa. Oltaisiin samanlaisia.
- Anonyymi
Vaihtelee kyllä nuo energiatasot, mutta voi siinä kyllä hyötyäkin olla toisesta. Siitä voi saada energiaa pahimpiin laiskamatokohtauksiin ja toisaalta sen kainaloon on joskus hyvä mennä rauhoittuun, jos vaikka vähän ylikierroksilla sattuu käymään. No voihan ne fiilikset tietenki synkronisoituakki, ja siinä sitten vahvistuu vaan se jaettu mielentila, riippuu varmaan ihmisistä miten käy.
- Anonyymi
Väsyn tämän tästä
Nukkuminen auttaa - Anonyymi
Onhan se noinkin kyllä joo tai niin.
- Anonyymi
Mainiosti sovitaan.. siinä sen ihmeempiä 😂
- Anonyymi
Eipä kai niin. Ottaisin vaan sen pienen askeleen palstalaisille mutta jätti-ison mulle. Eli loikkauksen sen oikean kainaloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978