eli siis, missä ois semmonen kampaaja joka värjäis tukan vaaleeksi ja mustia raitoja.
haluaisin semmosen ku oli Christina Aguileralla aikoinaan...
oon käyny kyselemässä mutta suunnilleen kukaan ei suostu semmoista tekemään, koska minulla on jo vaaleet hiukset muutenkin.
eihän sillä ole väliä, olen maksava asiakas ja pitäis tehdä niinkuin minä haluan!
platina blondia tai semmosta hopeen vaaleeta väriä haluisin....
kertokaa jos tiedätte.
missä?!?!?
7
968
Vastaukset
- jonnahy
käyppäs kysymässä amiskan parturi-kampaamo puolelta,siellä luulis tekevän ja vielä alennuksella elikkäs opiskelija työnä.
- tippi
niin. mutta en oikein luota niihin amiska ihmisiin.. koska ne opiskelee ja sitten jos menee vikaan sun muuta niin eipä naurata... kiitos vinkistä kuitenkin.
hakusessa olisi ihan kampaamo. - Jonnahy
tippi kirjoitti:
niin. mutta en oikein luota niihin amiska ihmisiin.. koska ne opiskelee ja sitten jos menee vikaan sun muuta niin eipä naurata... kiitos vinkistä kuitenkin.
hakusessa olisi ihan kampaamo.Menet kampaajalle,ja sanot, että voitte tehdä kirjallisen sopimuksen,että jos jokin menee vikaan ja hiukset kärsivät(niinkuin tekevätkin) niin se ei mene kampaajan piikkiin.
Näin yksi kaverini teki ja sai haluamansa hiukset! - Jonnahy
Jonnahy kirjoitti:
Menet kampaajalle,ja sanot, että voitte tehdä kirjallisen sopimuksen,että jos jokin menee vikaan ja hiukset kärsivät(niinkuin tekevätkin) niin se ei mene kampaajan piikkiin.
Näin yksi kaverini teki ja sai haluamansa hiukset!joku kampaaja suostuu..=)
Toivottavasti! - tippi
Jonnahy kirjoitti:
joku kampaaja suostuu..=)
Toivottavasti!oon minä sitäkin miettiny :)
että tekisin jonkun "vapautuksen" niille että jos tukka lähtee päästä niin sitten ei niitten tartte siitä hätäillä :D
pitää sitten varmaan etsiä jos ei kukaan tiedä mitään paikkaa...
- tippi
vinkkejä kaivataan edelleen!
- Anonyymi
Haluan käydä kampaajalla paikassa, jossa ei ole muita asiakkaita tai tekijöitä. Vaan mistä löydän hyvän, yksin toimivan kampaajan? Vinkkejä, kiitos :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264125- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853