eli siis, missä ois semmonen kampaaja joka värjäis tukan vaaleeksi ja mustia raitoja.
haluaisin semmosen ku oli Christina Aguileralla aikoinaan...
oon käyny kyselemässä mutta suunnilleen kukaan ei suostu semmoista tekemään, koska minulla on jo vaaleet hiukset muutenkin.
eihän sillä ole väliä, olen maksava asiakas ja pitäis tehdä niinkuin minä haluan!
platina blondia tai semmosta hopeen vaaleeta väriä haluisin....
kertokaa jos tiedätte.
missä?!?!?
7
1051
Vastaukset
- jonnahy
käyppäs kysymässä amiskan parturi-kampaamo puolelta,siellä luulis tekevän ja vielä alennuksella elikkäs opiskelija työnä.
- tippi
niin. mutta en oikein luota niihin amiska ihmisiin.. koska ne opiskelee ja sitten jos menee vikaan sun muuta niin eipä naurata... kiitos vinkistä kuitenkin.
hakusessa olisi ihan kampaamo. - Jonnahy
tippi kirjoitti:
niin. mutta en oikein luota niihin amiska ihmisiin.. koska ne opiskelee ja sitten jos menee vikaan sun muuta niin eipä naurata... kiitos vinkistä kuitenkin.
hakusessa olisi ihan kampaamo.Menet kampaajalle,ja sanot, että voitte tehdä kirjallisen sopimuksen,että jos jokin menee vikaan ja hiukset kärsivät(niinkuin tekevätkin) niin se ei mene kampaajan piikkiin.
Näin yksi kaverini teki ja sai haluamansa hiukset! - Jonnahy
Jonnahy kirjoitti:
Menet kampaajalle,ja sanot, että voitte tehdä kirjallisen sopimuksen,että jos jokin menee vikaan ja hiukset kärsivät(niinkuin tekevätkin) niin se ei mene kampaajan piikkiin.
Näin yksi kaverini teki ja sai haluamansa hiukset!joku kampaaja suostuu..=)
Toivottavasti! - tippi
Jonnahy kirjoitti:
joku kampaaja suostuu..=)
Toivottavasti!oon minä sitäkin miettiny :)
että tekisin jonkun "vapautuksen" niille että jos tukka lähtee päästä niin sitten ei niitten tartte siitä hätäillä :D
pitää sitten varmaan etsiä jos ei kukaan tiedä mitään paikkaa...
- tippi
vinkkejä kaivataan edelleen!
- Anonyymi
Haluan käydä kampaajalla paikassa, jossa ei ole muita asiakkaita tai tekijöitä. Vaan mistä löydän hyvän, yksin toimivan kampaajan? Vinkkejä, kiitos :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090