missä?!?!?

tippi

eli siis, missä ois semmonen kampaaja joka värjäis tukan vaaleeksi ja mustia raitoja.
haluaisin semmosen ku oli Christina Aguileralla aikoinaan...
oon käyny kyselemässä mutta suunnilleen kukaan ei suostu semmoista tekemään, koska minulla on jo vaaleet hiukset muutenkin.
eihän sillä ole väliä, olen maksava asiakas ja pitäis tehdä niinkuin minä haluan!
platina blondia tai semmosta hopeen vaaleeta väriä haluisin....
kertokaa jos tiedätte.

7

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonnahy

käyppäs kysymässä amiskan parturi-kampaamo puolelta,siellä luulis tekevän ja vielä alennuksella elikkäs opiskelija työnä.

• tippi

niin. mutta en oikein luota niihin amiska ihmisiin.. koska ne opiskelee ja sitten jos menee vikaan sun muuta niin eipä naurata... kiitos vinkistä kuitenkin.
        hakusessa olisi ihan kampaamo.

• Jonnahy
        tippi kirjoitti:

niin. mutta en oikein luota niihin amiska ihmisiin.. koska ne opiskelee ja sitten jos menee vikaan sun muuta niin eipä naurata... kiitos vinkistä kuitenkin.
        hakusessa olisi ihan kampaamo.

Menet kampaajalle,ja sanot, että voitte tehdä kirjallisen sopimuksen,että jos jokin menee vikaan ja hiukset kärsivät(niinkuin tekevätkin) niin se ei mene kampaajan piikkiin.
        Näin yksi kaverini teki ja sai haluamansa hiukset!

• Jonnahy
        Jonnahy kirjoitti:

Menet kampaajalle,ja sanot, että voitte tehdä kirjallisen sopimuksen,että jos jokin menee vikaan ja hiukset kärsivät(niinkuin tekevätkin) niin se ei mene kampaajan piikkiin.
        Näin yksi kaverini teki ja sai haluamansa hiukset!

joku kampaaja suostuu..=)
        Toivottavasti!

• tippi
        Jonnahy kirjoitti:

joku kampaaja suostuu..=)
        Toivottavasti!

oon minä sitäkin miettiny :)
        että tekisin jonkun "vapautuksen" niille että jos tukka lähtee päästä niin sitten ei niitten tartte siitä hätäillä :D
        pitää sitten varmaan etsiä jos ei kukaan tiedä mitään paikkaa...

• tippi

vinkkejä kaivataan edelleen!

• Anonyymi

Haluan käydä kampaajalla paikassa, jossa ei ole muita asiakkaita tai tekijöitä. Vaan mistä löydän hyvän, yksin toimivan kampaajan? Vinkkejä, kiitos :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5505
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4671
    3. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      240
      4540
    4. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      223
      4501
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4414
    6. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      72
      4275
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4212
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      154
      3719
    9. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      3025
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3001
    Aihe