Mitä ilmasto on ? taitaa olla kaikkille liian kaukainen osaamaton ala

Anonyymi

Kovasti kuitenkin sen varjolla nyt rahaa kerätään, joka päätyy minne ?
Maailman "flipperit" keksineet uuden rahastus keinon rikastuakseen.
Että maksa minulle niin ilmasto paranee. On kaikennäköistä jujua ilmastosta, myös postiautossa lukee "ilmasto ystävällistä postia" Mikä senkin tekee ystävälliseksi, kun on samanlaista kuin ollut vuosikymmeniä.
Minä nyt kuitenkin lähden "ilmasto paheellista" päivän tointa tekemään hätää kärsivien konttoriin.

6

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minnekö ilmastosyistä kerättävä raha päätyy?

      En tiedä, mutta tiedän että sen pitäisi päätyä niihin maihin ilmastoystävällisen infran kehittämiseen jotka eivät vielä ole ilmastoa pilanneet kuten me.

      Tämä siksi, että maapallo ei kestä sitä että kaikki alueet toimisivat kuten me länsimaalaiset ollaan toimittu pilaamalla ilmastoa koko teollisen kehityksen ajan.

      Kiinalaisilla, intialaisilla ja afrikkalaisilla on ihan yhtälainen oikeus rakentaa elintasonsa pilaamalla ilmastoa kuten meilläkin on ollut. Maapallo sitä ei toisin kestä ja meille länsimaalaisillekin käy köpelösti silloin.

      Eli, eiköhän se ole meidän oma etu että korvataan heille aiheuttamamme vahinko auttamalla heitä kehityksessä ohittamaan ilmastonpilaamisvaihe etteivät he tee yhtä tyhmästi kuten me tehtiin.

      Se maksaa joka on vahingon aiheuttanut - eikö?

    • Anonyymi

      Meillä on puhdas ilma emme ole siitä kellekkään maksuvelvollisia.Joka toisin väittää on väärässä. Punavihreitten juju koko ilmasto jotta saisivat rahamme maailmalle jakeluun.

      • Anonyymi

        Me suomalaiset pilaamme ilmastoa yhä enemmän kuin kiinalaiset/henkilö ja olemme sitä pilanneet koko teollisen historian ajan. Aiheutettu vahinko pitää tietenkin korvata.

        Siksi olemme maksuvelvollisia koska aiheutettu vahinko pitää tietenkin korvata.

        5,5 miljoonaa suomalaista pilaa ilmastoa enemmän kuin 5,5 miljoonaa kiinalaista.

        Ilmastonpilaamisella tarkoitan tässä kasvihuonekaasujen tuottamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me suomalaiset pilaamme ilmastoa yhä enemmän kuin kiinalaiset/henkilö ja olemme sitä pilanneet koko teollisen historian ajan. Aiheutettu vahinko pitää tietenkin korvata.

        Siksi olemme maksuvelvollisia koska aiheutettu vahinko pitää tietenkin korvata.

        5,5 miljoonaa suomalaista pilaa ilmastoa enemmän kuin 5,5 miljoonaa kiinalaista.

        Ilmastonpilaamisella tarkoitan tässä kasvihuonekaasujen tuottamista.

        https://www.partisaani.com/news/enemies/2021/08/12/kymmenien-miljoonien-kaupat-veronmaksajat-ostivat-ohisalon-miehelta-tappiollisen-bisneksen/

        Vihreiden rehellisyys perustuu kaverille lobbaukseen ja ilmastomuutoksen torjuminen jää toiseksi, kun katsotaan vihreiden kähmintää...


    • Oikeilla jäljillä olet!

    • Anonyymi

      Suomi on niin puhdas maa ettei täällä ole saasteita,verraten niin moniin...moniin maihin.
      Kunhan Helsinki saataisiin vielä mereen laskemattomaksi likaviemäriksi, täällä olisi kaikki mallillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe