Miljoonia autotoja korjaamolle tälläistä vikaa et haluaisi autoon hädän hetkellä,Hätäpuhelujärjästelmät rikki tämmöstä kuraa työntää vain TOYOTA markkinolle.
TOYOTA KUTSUU TAAS.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotan pitäisi paneutua ennemmin ruosteenestoon, meluun ja ajettavuuteen.
Takaisinkutsut noihinkin pitäisi tehdä ihan kuluttajasuojan takia. - Anonyymi
Toyota, johdata sinä meitä.
Merkkien merkki tuo uskoville ikuisen onnen, autuuden ja voiton. Mutta voi niitä kurjia uskottomia merkkien merkin kieltäjiä ja pilkkaajia, heidän kohtalonsa on ikuinen kurjuus, hammasten kiristys ja vaikerrus, tulta ja tulikiveä sataa uskottomien päälle kun kurjat vaeltavat synkässä murheen laaksossa.
Hirmuinen tulee olemaan valitus kun kun väärän merkin valinneet tajuavat erheensä ja ikuisen kadotuksen johon he joutuvat mutta oikean merkin valinneet, he ovat autuaita iänkaikkisesti.- Anonyymi
Opettele ensin kirjoittamaan ja vasta sen jälkeen mietit muiden postien sisältöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele ensin kirjoittamaan ja vasta sen jälkeen mietit muiden postien sisältöjä.
Valmistaja eli TOYOTA löysi vakavan vian voi johtaa imusarjan puhkeamiseen .voi voi kuka näitä kelvottomia autoja mukamas ostaa TERO .HAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Haaa etkö itse tero petteri pelle keksi mitään itse no et todellakaan. menikö tämä tunteisiin,tunteisiin,tunteisiin.Olet säälittävä pelle.haaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849