Onko liikaa?

Anonyymi

Syön mies kaksi kennoa munia viikossa? 🥚🍳

47

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hih hih hih, olen ihan Hoo moilasena tästä uskomattoman todentuntoisesta aloituksesta ja uskon, että tunnen nämä kirjoittajat, sillä ei minulla oikein muutakaan annettavaa ole kun huutelee vieraisiin pöytiin

• Anonyymi

Sulla on sitten usein muna poskessa, ap mies 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Nyt paljastit itsesi vastaamalla omaan aloitukseesi Aloittaja mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkei se ollut aloittajamies, vaan joku aloittajamiehen naiseksitekeytymistavat tietävän? Luulisi sinunkin sen jo ymmärtävän, että salaliittoteoriasi on ”hieman” kestämätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hitto teidän kanssa.🙈

• Anonyymi

Eli syötkö kahdeksan vai kenties 30 kpl vai enemmän? Kahdeksan ei ehkä ole paha.

• Anonyymi

20kpl.🙊

• Anonyymi

Onko olemassa 4 munan kennoja? Vai oletko vaan huono matikassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko olemassa 4 munan kennoja? Vai oletko vaan huono matikassa?

Lidlissä on sinkkumunat

• Jos vaikka leipoo kakkua usein niin ne menevät hujauksessa. Kennojakin on tosin eri kokoisia.

• Anonyymi

Onko sulle koskaan leivottu kakkua, mitä luulet?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulle koskaan leivottu kakkua, mitä luulet?

Olen se kakun leipoja, tosin painoni nousisi dramaattisesti ja varmasti kyllästyisin siihen jos se pitäisi syödä kaikki yksin.

Viimeiseen tekemääni kakkuun meni seitsemän munaa ja se ylittää jo pienen kennon määrän jossa on kuusi.

• Anonyymi

Lisää hahmoja....

• Anonyymi

Ei kakkuja leivo, syön keitettynä ja munakkaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää hahmoja....

Sitäpä juuri voi mieheltä odottaa..,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yök minä taas inhoan keitettyjä ja paistettuja.
        En syö niitä olenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpä juuri voi mieheltä odottaa..,

Sinä olet hauska. Elät omaa harhaista elämääsi täällä välissä kun muut juttelee munakennoista. Tee itsellesi nikki. Olisi kiva jos palstahullul olis merkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet hauska. Elät omaa harhaista elämääsi täällä välissä kun muut juttelee munakennoista. Tee itsellesi nikki. Olisi kiva jos palstahullul olis merkki.

Paljastava skoldaus ja ”auts”, ihan yhtä löylyn lyömä olen kuin kaikesta muustakin,, eli en.

• Anonyymi

Tykkään sardiineista.

• Anonyymi

Kreikassa oli käytävän toisella puolella Suomi poikia jotka olivat ottaneet Suomesta evääksi matkalaukullisen sardiineja 😂 no kalaruoka on terveellistä matkallakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kreikassa oli käytävän toisella puolella Suomi poikia jotka olivat ottaneet Suomesta evääksi matkalaukullisen sardiineja 😂 no kalaruoka on terveellistä matkallakin

Sardiini on hyvää leivän päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sardiini on hyvää leivän päällä.

Minä tykkään muussin kanssa syödä sardiinia tai makrillia.

• Anonyymi

😂😂.. Mistä hitosta näitä riittää

• Anonyymi

No jotta kaltaisellesi olisi jotain sisältöä uskoa vahvasti internetin sanomaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jotta kaltaisellesi olisi jotain sisältöä uskoa vahvasti internetin sanomaan

Eikä, mutta entä jos uskon jo muutenkin? 😶😂.. Internetissä kaikki on totta tietenkin, sikhän mä täällä roikukin.. mul on hitokseen ikävä erästä ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä, mutta entä jos uskon jo muutenkin? 😶😂.. Internetissä kaikki on totta tietenkin, sikhän mä täällä roikukin.. mul on hitokseen ikävä erästä ihmistä.

*roikunkin, sori virheet, kun ei ajatus kulje.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*roikunkin, sori virheet, kun ei ajatus kulje.

Täällähän me kaikki roikutaan, vähän niin kuin täydet kassit miehen jalkojen välissä.

• Anonyymi

No kolesterolisi varmaan on hurjana, pääset ennemmin kuin ikätoverisi sinne suorasääristen osastolle hautuumaalle.

• Anonyymi

Ei aiheuta kaikille vaan on yksilöllistä. Ne geenit.

• Anonyymi

Kolesteroli arvot on oikein hyvät.

• Anonyymi

Kananmuna pieru haisoo tuvassa, eiks ole jo ikävä kukkoa?💥

• Anonyymi

Kukko pyörtyy.😂

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kolesteroliarvot kannattaa mittauttaa, jos ne koholla, ei sais syödä ku kaks keltuaista viikossa. Nostaakohan nuo sitte kaikilla niitä arvoja kuitenkin, jos tarpeeks paljon mättää naamaan.

• Anonyymi

Ruotsalaiset saa syödä 6 munaa viikossa ja amerikkalaiset pekoniakin. Ameriikassa on tutkittu, että kolesteroli ei syömällä nouse. Oma maksa kirnuaa yöllä rasvaa ja se ei ole mitään kasvisrasvaa.

• Anonyymi

Aiemmin oli joku suositus kolesteroli ihmisille, että kolme kanamunaa viikossa. Nyt se taitaa Suomessakin olla nostettu kuuteen. Se on luonnon oma tehopakkaus. Edullinen ja ravitseva. Munakkaina maukaskin.

• Anonyymi

Syö minun puolestani vaikka kymmenkaupalla

• Anonyymi

Mustia vai valkoisia?

• Anonyymi

Ruskeita ja vapaankanan munia.

• Anonyymi

Onko ne varmasti kananmunia? Ettei...?

• Anonyymi

No tietenkin.🤭

• Anonyymi

Yksi mun työkavereista lopetti ihan noin vain kolme kuukautta sitten tupakoinnin, josta hatunnosto tälle. Tupakan tilalle tuli sitten herkut ja paino alkoi nousemaan. Nyt pari viikkoa sitten tämä urhea päätti alkaa laihduttamaan. Netistä löysi ruokaohjeet jokaikiselle päivälle, jotka vaikuttivat hyvinkin mielenkiintoisille. Kyseessä oli vähähiilihydraattinen ruokavalio. Tuttavani saattaa syödä 8 munaa päivässä. :I Sanoi, että jos kolesterolin kanssa ei ole ongelmaa, niin sitä ohjelmaa voi toteuttaa. Kertoi naureskellen ostaneensa eräskin päivä 60 kananmunaa. :D
      Töihin on evääksi tehnyt aina mielenkiintoisia kokkauksia, kuten lasagnea ilman pastaa, sen tilalla oli kesäkurpitsaa..
      Tämän ihanan tuttunu innoittamana minäkin päätin lopettaa tupakoinnin. :DD Jos muut pystyy, niin miksi ihmeessä minä en muka samaan pystyisi?? Hän on pystynyt lopettamaan siitä huolimatta, että miehensä polttaa sisällä! :O
      Nyt on kolme päivää ilman suurta nikotiinimäärää takana ja olen todella innoissani ja ylpeä itsestäni. Näiden päivien aikana olen ollut niin tehokas, etten muista milloin viimeeksi! olen herännyt aamuisin virkeämpänä kuin aikoihin mielessä ajatus, että mitä kivaa sitä tänään tekisi. Minä koen itseni paljon rauhallisemmaksi, helpompi keskittyä asioihin ja tehdä ne loppuun kun ei tarvitse keskeyttää tekemisä nikotiinin takia.
      No, minun piti vain kommentoida kananmuna-asiaa, mutta lähti rönsyilemään. :D

• Anonyymi

Tsemppiä sinne!

• Anonyymi

Olinkin jo ehtinyt ihmettelemään sitä että mihin minun entinen tehokas persoonani oikein katosi. Se energiasyöppö olikin nikotiini, joka vei kaikki energisyyteni. :] Ihanaa, että huomasin edes tässä vaiheessa. :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä sinne!

Kiitos! :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3705
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      2990
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2898
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      1961
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      209
      1112
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      929
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      921
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      904
    Aihe