Syön mies kaksi kennoa munia viikossa? 🥚🍳
Onko liikaa?
47
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hih hih hih, olen ihan Hoo moilasena tästä uskomattoman todentuntoisesta aloituksesta ja uskon, että tunnen nämä kirjoittajat, sillä ei minulla oikein muutakaan annettavaa ole kun huutelee vieraisiin pöytiin
- Anonyymi
Sulla on sitten usein muna poskessa, ap mies 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nyt paljastit itsesi vastaamalla omaan aloitukseesi Aloittaja mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkei se ollut aloittajamies, vaan joku aloittajamiehen naiseksitekeytymistavat tietävän? Luulisi sinunkin sen jo ymmärtävän, että salaliittoteoriasi on ”hieman” kestämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitto teidän kanssa.🙈
- Anonyymi
Eli syötkö kahdeksan vai kenties 30 kpl vai enemmän? Kahdeksan ei ehkä ole paha.
- Anonyymi
20kpl.🙊
- Anonyymi
Onko olemassa 4 munan kennoja? Vai oletko vaan huono matikassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko olemassa 4 munan kennoja? Vai oletko vaan huono matikassa?
Lidlissä on sinkkumunat
Jos vaikka leipoo kakkua usein niin ne menevät hujauksessa. Kennojakin on tosin eri kokoisia.
- Anonyymi
Onko sulle koskaan leivottu kakkua, mitä luulet?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulle koskaan leivottu kakkua, mitä luulet?
Olen se kakun leipoja, tosin painoni nousisi dramaattisesti ja varmasti kyllästyisin siihen jos se pitäisi syödä kaikki yksin.
Viimeiseen tekemääni kakkuun meni seitsemän munaa ja se ylittää jo pienen kennon määrän jossa on kuusi.- Anonyymi
Lisää hahmoja....
- Anonyymi
Ei kakkuja leivo, syön keitettynä ja munakkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää hahmoja....
Sitäpä juuri voi mieheltä odottaa..,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yök minä taas inhoan keitettyjä ja paistettuja.
En syö niitä olenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpä juuri voi mieheltä odottaa..,
Sinä olet hauska. Elät omaa harhaista elämääsi täällä välissä kun muut juttelee munakennoista. Tee itsellesi nikki. Olisi kiva jos palstahullul olis merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet hauska. Elät omaa harhaista elämääsi täällä välissä kun muut juttelee munakennoista. Tee itsellesi nikki. Olisi kiva jos palstahullul olis merkki.
Paljastava skoldaus ja ”auts”, ihan yhtä löylyn lyömä olen kuin kaikesta muustakin,, eli en.
- Anonyymi
Tykkään sardiineista.
- Anonyymi
Kreikassa oli käytävän toisella puolella Suomi poikia jotka olivat ottaneet Suomesta evääksi matkalaukullisen sardiineja 😂 no kalaruoka on terveellistä matkallakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kreikassa oli käytävän toisella puolella Suomi poikia jotka olivat ottaneet Suomesta evääksi matkalaukullisen sardiineja 😂 no kalaruoka on terveellistä matkallakin
Sardiini on hyvää leivän päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sardiini on hyvää leivän päällä.
Minä tykkään muussin kanssa syödä sardiinia tai makrillia.
- Anonyymi
😂😂.. Mistä hitosta näitä riittää
- Anonyymi
No jotta kaltaisellesi olisi jotain sisältöä uskoa vahvasti internetin sanomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jotta kaltaisellesi olisi jotain sisältöä uskoa vahvasti internetin sanomaan
Eikä, mutta entä jos uskon jo muutenkin? 😶😂.. Internetissä kaikki on totta tietenkin, sikhän mä täällä roikukin.. mul on hitokseen ikävä erästä ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä, mutta entä jos uskon jo muutenkin? 😶😂.. Internetissä kaikki on totta tietenkin, sikhän mä täällä roikukin.. mul on hitokseen ikävä erästä ihmistä.
*roikunkin, sori virheet, kun ei ajatus kulje.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*roikunkin, sori virheet, kun ei ajatus kulje.
Täällähän me kaikki roikutaan, vähän niin kuin täydet kassit miehen jalkojen välissä.
- Anonyymi
No kolesterolisi varmaan on hurjana, pääset ennemmin kuin ikätoverisi sinne suorasääristen osastolle hautuumaalle.
- Anonyymi
Ei aiheuta kaikille vaan on yksilöllistä. Ne geenit.
- Anonyymi
Kolesteroli arvot on oikein hyvät.
- Anonyymi
Kananmuna pieru haisoo tuvassa, eiks ole jo ikävä kukkoa?💥
- Anonyymi
Kukko pyörtyy.😂
- Anonyymi
Munat kiehuu ja biisi soi.
https://m.youtube.com/watch?v=WQqRa5K3hPs - Anonyymi
Kolesteroliarvot kannattaa mittauttaa, jos ne koholla, ei sais syödä ku kaks keltuaista viikossa. Nostaakohan nuo sitte kaikilla niitä arvoja kuitenkin, jos tarpeeks paljon mättää naamaan.
- Anonyymi
Ruotsalaiset saa syödä 6 munaa viikossa ja amerikkalaiset pekoniakin. Ameriikassa on tutkittu, että kolesteroli ei syömällä nouse. Oma maksa kirnuaa yöllä rasvaa ja se ei ole mitään kasvisrasvaa.
- Anonyymi
Kananmunia voi kyllä syödä.
https://www.duodecim.fi/2020/02/05/kananmunat-eivat-haitaksi-vaikka-niita-soisi-joka-paiva/- Anonyymi
Aiemmin oli joku suositus kolesteroli ihmisille, että kolme kanamunaa viikossa. Nyt se taitaa Suomessakin olla nostettu kuuteen. Se on luonnon oma tehopakkaus. Edullinen ja ravitseva. Munakkaina maukaskin.
- Anonyymi
Syö minun puolestani vaikka kymmenkaupalla
- Anonyymi
Mustia vai valkoisia?
- Anonyymi
Ruskeita ja vapaankanan munia.
- Anonyymi
Onko ne varmasti kananmunia? Ettei...?
- Anonyymi
No tietenkin.🤭
- Anonyymi
Yksi mun työkavereista lopetti ihan noin vain kolme kuukautta sitten tupakoinnin, josta hatunnosto tälle. Tupakan tilalle tuli sitten herkut ja paino alkoi nousemaan. Nyt pari viikkoa sitten tämä urhea päätti alkaa laihduttamaan. Netistä löysi ruokaohjeet jokaikiselle päivälle, jotka vaikuttivat hyvinkin mielenkiintoisille. Kyseessä oli vähähiilihydraattinen ruokavalio. Tuttavani saattaa syödä 8 munaa päivässä. :I Sanoi, että jos kolesterolin kanssa ei ole ongelmaa, niin sitä ohjelmaa voi toteuttaa. Kertoi naureskellen ostaneensa eräskin päivä 60 kananmunaa. :D
Töihin on evääksi tehnyt aina mielenkiintoisia kokkauksia, kuten lasagnea ilman pastaa, sen tilalla oli kesäkurpitsaa..
Tämän ihanan tuttunu innoittamana minäkin päätin lopettaa tupakoinnin. :DD Jos muut pystyy, niin miksi ihmeessä minä en muka samaan pystyisi?? Hän on pystynyt lopettamaan siitä huolimatta, että miehensä polttaa sisällä! :O
Nyt on kolme päivää ilman suurta nikotiinimäärää takana ja olen todella innoissani ja ylpeä itsestäni. Näiden päivien aikana olen ollut niin tehokas, etten muista milloin viimeeksi! olen herännyt aamuisin virkeämpänä kuin aikoihin mielessä ajatus, että mitä kivaa sitä tänään tekisi. Minä koen itseni paljon rauhallisemmaksi, helpompi keskittyä asioihin ja tehdä ne loppuun kun ei tarvitse keskeyttää tekemisä nikotiinin takia.
No, minun piti vain kommentoida kananmuna-asiaa, mutta lähti rönsyilemään. :D- Anonyymi
Tsemppiä sinne!
- Anonyymi
Olinkin jo ehtinyt ihmettelemään sitä että mihin minun entinen tehokas persoonani oikein katosi. Se energiasyöppö olikin nikotiini, joka vei kaikki energisyyteni. :] Ihanaa, että huomasin edes tässä vaiheessa. :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä sinne!
Kiitos! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904