Tulkaa miehekkäät ja sporttiset jätkät runkulle whereby.com/kiimassa klo 21:15 ;)
Miesten kesken runkut camissa 21:15
13
967
Vastaukset
Tänään olis tarkoitus olla paikalla noin kymmenen maissa!
- Anonyymi
Myöhästyin, milloin seuraavaksi olet paikalla?
Anonyymi kirjoitti:
Myöhästyin, milloin seuraavaksi olet paikalla?
En osaa sanoa koska olen laittautuneena paikalla seuraavan kerran. Ihan randomisti käyn väkillä katsomassa onko siellä ketään. Sunnuntaina ip oli ihana kolmen kimppa ja kaikilta sperma lensi kunnolla❣
- Anonyymi
oisko ketään paikalla nyt
- Anonyymi
nyt näkis kun sperma lentää
- Anonyymi
illalla ei pääse kun en oo yksin kotona, mutta ensi viikolla aamupäivisin onnistuisi
- Anonyymi
Kyllä ihmiset sitten osaavat olla naiveja tietoturvansa suhteen. Nuo sessiot voi vastapuoli tallentaa ilman lupaa ja sitten ne voivat lopulta löytyä pitkin nettiä.
- Anonyymi
Koska seuraava?
- Anonyymi
tiistaina
- Anonyymi
onkos täällä koskaan ketään ?
whereby.com/kiimassa - Anonyymi
olisko NYT
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://6453777.com/G/3mKD 👈
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962