Olen vasta lapsi, 13 vuotta, tyttö mutta tuntuu että terveys romahtaa. googlesta saa aina löytää uusia diagnooseja ties mille sairauksille, ja haluaisin kuulla muiden näkemyksiä. on välillä kauheaaa kipua rinnassa, on astman oireita, on kuumat jalat ja kädet missä on samalla valkoisia läikkiä yms. hirvittää aivan kamalasti, enkä halua edes että minulta löydetään mitään jos menisinkään lääkäriin. kuolenko :(( ?
Terveys Vaakalaudalla
2
230
Vastaukset
- Anonyymi
Vähemmän Googlea = enemmän terveyttä.
Matematiikan pitkä-ikäinen oppimäärä. Luulen että tulisit varmasti katumaan sitä myöhemmin ettet mennytkään ja siksi mitään ei löydetty – ajoissa. Lääkärikin ihmettelisi varmasti samaa kun vahinkoa on ehtinyt sattua jo enemmän.
Jos turvaa somen ympäripyöreisiin ja toisinaan vaarallisiin neuvoihin ja jatkaa empimistä niin voi olla jo liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125158
- 1535103
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464772- 1463054
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302803Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue222241- 1582204
- 422017
- 411858
- 231598