pitäkääpä silmällä

Anonyymi

keitä vanhojen omaistenne luona kulkee.eräs "yksityinen sairaanhoitaja" on hyvin kiinnostunut heidän taloustilanteestaan.

8

957

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kokemukseni kämäestä, sanoisin, ettei tarvitse usuttaa "naapuri-kyttäämiseen,, kmäen "puoliwillaiset kuohittavat sen hoitaa,,, ja tiedottaa,,

• Anonyymi

,,, ellei, sitten heille makseta "provikkaa, jolloin kiinostus lopahtaa..mutta "reserwiä on josta löytyy jatkajia,,

ellei, sitten kardaanikyttääjät on yli-työllistettynä silloin kun ja jos kuntaan on uusia tulijoita,,

• Anonyymi

Kukaha tuo o!?

• Anonyymi

mahtaako olla haapavetinen.

• Anonyymi

Tähän liittyen,kerronpa erään tarinan.Yksinelävä vanhus,lapseton joutui tk vuodeosastolle.Olen huolehtinut hänen asioistaan,joten seurasin aitiopaikalta tapahtumia.Hän itse asiassa soitti minulle että mustahameiset sossun akat oli käyny ottamassa häneltä nimen paperiin.Vanhus oli ilmoittanut minut sairaalan kirjoihin lähiomaiseksi,ihmettelin kuinka minulle ei ilmoitettu heidän käynnistä mitään.Menin käymään vanhuksen luona,hänelle oli jätetty hyvin epäselvä kopio,josta sai toisen allekirjoittaneen nimen selvää,todistajan nimestä ei saanut,joten soitin sossuun,ja sieltä soitti tämä nainen pian takasin joka oli käynyt,väitti vanhuksen pyytäneen edunvalvojan määräämistä itselleen,vaikka sanoin vanhuksen tuntien etten usko sanaakaan hänen puheestaan,No homma eteni siten että käytin vanhusta lääkärissä,jossa selvitettiin miten asiat hoidetaan.,ja ne ovat hoidossa,eikä edunvalvonnalle ole tarvetta.Selvisi myös että sossun nainen oli valehdellut,tk oli ilmoittanut edunvalvojan tarpeesta.Puolen vuoden kuluttua maistraatista soitettiin,ja homma tyssäs siihen.Ei ollut tarvetta edunvalvonnalle.Eli tk katsoi että siinäpä yksinäinen ihminen,tuon omaisuus kaapataan valtiolle.Mutta eipä onnistunut tällä kertaa,Häikäilemätöntä touhua.Tapahtui naapuripaikkakunnalla missä ei ole enää tk vuodeosastoa.

• Anonyymi

Niin ketä kulkee ja missä?

• Anonyymi

Onneksi monella on lapsia,jotka töidensä lomassa ehtivät puuttua,kun vanhusten luona käy vilpillisessä mielessä kulkevia joko kauppiaita tai pyytävät myymään sitä ja tätä.

• Anonyymi

Kokemusta on. Pappa tuli kotio ja oli ostanu peitteeen pihakauppiaalta ja kaliin. Totesimme,että vanha peite ja rikkinäinen vielä,oli vain saanut uuden halvan suojan Kiireellä kauppiaaan luo ja peite mukaan.Rahat pappa sai takaisin ja vielä matkakulut päälle.Ei ilmoitettu poliisille.Että sellainen helppoheikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe