keitä vanhojen omaistenne luona kulkee.eräs "yksityinen sairaanhoitaja" on hyvin kiinnostunut heidän taloustilanteestaan.
pitäkääpä silmällä
8
957
Vastaukset
- Anonyymi
kokemukseni kämäestä, sanoisin, ettei tarvitse usuttaa "naapuri-kyttäämiseen,, kmäen "puoliwillaiset kuohittavat sen hoitaa,,, ja tiedottaa,,
- Anonyymi
,,, ellei, sitten heille makseta "provikkaa, jolloin kiinostus lopahtaa..mutta "reserwiä on josta löytyy jatkajia,,
ellei, sitten kardaanikyttääjät on yli-työllistettynä silloin kun ja jos kuntaan on uusia tulijoita,,
- Anonyymi
Kukaha tuo o!?
- Anonyymi
mahtaako olla haapavetinen.
- Anonyymi
Tähän liittyen,kerronpa erään tarinan.Yksinelävä vanhus,lapseton joutui tk vuodeosastolle.Olen huolehtinut hänen asioistaan,joten seurasin aitiopaikalta tapahtumia.Hän itse asiassa soitti minulle että mustahameiset sossun akat oli käyny ottamassa häneltä nimen paperiin.Vanhus oli ilmoittanut minut sairaalan kirjoihin lähiomaiseksi,ihmettelin kuinka minulle ei ilmoitettu heidän käynnistä mitään.Menin käymään vanhuksen luona,hänelle oli jätetty hyvin epäselvä kopio,josta sai toisen allekirjoittaneen nimen selvää,todistajan nimestä ei saanut,joten soitin sossuun,ja sieltä soitti tämä nainen pian takasin joka oli käynyt,väitti vanhuksen pyytäneen edunvalvojan määräämistä itselleen,vaikka sanoin vanhuksen tuntien etten usko sanaakaan hänen puheestaan,No homma eteni siten että käytin vanhusta lääkärissä,jossa selvitettiin miten asiat hoidetaan.,ja ne ovat hoidossa,eikä edunvalvonnalle ole tarvetta.Selvisi myös että sossun nainen oli valehdellut,tk oli ilmoittanut edunvalvojan tarpeesta.Puolen vuoden kuluttua maistraatista soitettiin,ja homma tyssäs siihen.Ei ollut tarvetta edunvalvonnalle.Eli tk katsoi että siinäpä yksinäinen ihminen,tuon omaisuus kaapataan valtiolle.Mutta eipä onnistunut tällä kertaa,Häikäilemätöntä touhua.Tapahtui naapuripaikkakunnalla missä ei ole enää tk vuodeosastoa.
- Anonyymi
Niin ketä kulkee ja missä?
- Anonyymi
Onneksi monella on lapsia,jotka töidensä lomassa ehtivät puuttua,kun vanhusten luona käy vilpillisessä mielessä kulkevia joko kauppiaita tai pyytävät myymään sitä ja tätä.
- Anonyymi
Kokemusta on. Pappa tuli kotio ja oli ostanu peitteeen pihakauppiaalta ja kaliin. Totesimme,että vanha peite ja rikkinäinen vielä,oli vain saanut uuden halvan suojan Kiireellä kauppiaaan luo ja peite mukaan.Rahat pappa sai takaisin ja vielä matkakulut päälle.Ei ilmoitettu poliisille.Että sellainen helppoheikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043