Olen etsinyt uusia mangoja ja animeja mutta en ole löytänyt mitään mikä minua kiinostaisi joten jos kertoisitte mitä vois kattoa ja olisi myös ystävällistä että jos kerrotte mistä katsoa. Tykkään jännityksestä,seikkalusta,kauhusta,romantiikasta,toiminasta ja mysteeristä ja fantasiasta niitä on myös lisää mutta noi on ehkä ne parhaimmat. Tykkään koirista, kissoista ja susista
Uusia sarjoja
1
89
Vastaukset
- Anonyymi
Dororo (seikkailu, toiminta, hieman kauhu)
Re:Zero (seikkailu, mysteeri, fantasia, vähän kauhua ja romantiikkaa)
Jujutsu Kaisen (toiminta, fantasia modernissa ympäristössä, hieman kauhua mutta myös komediaa)
Made in Abyss (seikkailu, hieman kauhu, vaikka näyttää söpöltä)
Toivottavasti joku noista nappaisi, ainakin ovat suosittuja. Vaikea sanoa kun en tiedä, millaisista sarjoista olet tykännyt. Mutta mene kuule sivustolle My Anime List. Siellä on kaikki animet listattuna. Etsi sieltä joku anime josta olet tykännyt ja katso sen "Recommendations" niin löydät muita samankaltaisia animeja. Voit myös etsiä tietyn genren animeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209