Amurilla punaisen mätin kaatopaikka

Anonyymi

ria.ru

metsässä löydetty kontteja jossa 100 erilaista purkkia jossa punaista kalan mätiä yllin kyllin eri lajeilta

Paikka: Blagoveschensk, Amurin aluepiiri

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mätin? Mättö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hämmentää vieläkin mies yksi juttu

      Voitko kertoa oliko ne sun tunteet tosiaan vain kaverillisia? Miksi sitten olin huomaavinani jotain aivan muuta sun kats
      Ikävä
      86
      1430
    2. Mitä mietteitä herää ujoudesta?

      Eli onko ujous luonteenpiirre? Onko se hyvä vai huono ominaisuus? Miten itse olette kokeneet ujouden? Löytyykö palsta
      Ikävä
      265
      1393
    3. Sano nyt edes se

      minkä värinen auto mulla on? Kaivatullasi?
      Ikävä
      114
      1286
    4. Voidaanko nainen tavata lähiaikoina?

      Ja imutellaan toisiamme oikein ajan kanssa.
      Ikävä
      64
      1220
    5. Miksi Intiasta ei kerrota totuuksia Suomessa.

      Perhe tuttuni on Intialainen. Hän kertoo juttuja Intiasta, slummeista kaupungeissa. Syrjäseutujen ongelmista. Suomessa o
      Maailman menoa
      313
      1002
    6. Luoja antoi

      Minulle tehtävän. Tehtävään kuuluu opettaa nainen rakastumaan ja tuntemaan aitoja ja syviä tunteita. Kaikki muu kanssa
      Ikävä
      44
      917
    7. Nainen, onhan tämä niin väärin

      mutta olen rakastunut. Tunnut niin oikealta. Voisiko olla, että tunteeni tekevät tepposen?
      Ikävä
      42
      847
    8. GALLUP: Kuka voittaa Farmi Suomi -kisan: Linnea Vihonen, Sami Jauhojärvi vai Veeti Kallio?

      Kuka voittaa Farmi Suomi -kisan: Linnea, Sami vai Veeti? Farmi-finaali on edessä torstaina. Linnea Vihonen sai tuhansi
      Tv-sarjat
      33
      810
    9. Onko se nainen

      Ikävä tietää että kukaan toinen mies ei osaa käsitellä sinua oikein ja pääsee samalle aaltopituudelle. Vain yksi pystyy
      Ikävä
      39
      763
    10. En voi ymmärtää

      kuinka sekaisin sinusta menin. Elämä oli asettunut jo uomiinsa enkä uskonut minkään siihen vaikuttavan. Väärässä olin: n
      Ikävä
      18
      719
    Aihe